Stránka 49 z 60

Re: N53B30O0

Napsal: pon 24.12.2018 10:56
od matik
Jo za to smetené pístní kroužky na N52 2.5l se také vlastně nikdy nestává :) , a to nevím jak moc konstrukčně je mezi N52 a N53 rozdíl ale třeba takové uložení vačky na N52 nebo v horším případě ojetá vačka to je také paráda..

Re: N53B30O0

Napsal: pon 24.12.2018 11:00
od BudVlad
Cívky a vstřiky mi měnili když mi v záruce měnili HPFP. Cívky a vstřiky asi měnili preventivně (byl to první rok s motorem N53). Je to skoro 10 let, 150K km a o té doby jsem nic neměnil (kromě jednoho senzoru tlaku paliva, svíček, oleje a filtrů).

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 13:59
od pavproch
Tak nové zprávy z BMW sou, že žádné nejsou - soudruzi v Munchen stále neví co a jak je blbě s tím Nikasilem či kde a proto prozatím neposlali další N53B30.

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 14:58
od Filozof
to je mazec ....mají to poslat jinej motor a hotovo. Nechceš to popohnat přes právníka ? Nebo sám jim napsat pěkný email se zduvodněním ?

Myslím si že jsou páky jak stím pohnout záleží na tobě zda budeš čekat do léta nebo ne....

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 15:27
od kawaman
Já už bych jim to dávno omlátil o hlavu..

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 17:30
od Radim205D
Kluci v polském klubu řeší na jednom kabriu už třetí motor N53, takhle vypadají válce a písty po ujetí 50km, krásně umyté benzínem a zároveň přidřené na nikasilu. Jen tak mne napadá, jestli za to nemůže špatná průchodnost výfukové větve a špatné vyhodnocení kontrolní sondy. Nevíte někdo, jak funguje součinnost lambda sond, pokud jedna výfuková větev má precat sondu umírající, ale zároveň nezasahující za toleranci pro aktivaci chybové hlášky a druhá precat vyhodnocuje správně ?

Obrázek

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 18:43
od JaraX
mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57, N53 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 19:01
od MMM123
JaraX píše:mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
A čo je účelom tohoto prípevku ?

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 19:07
od JaraX
asi nic, jen tomu uplně nerozumím.

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 19:09
od MMM123
JaraX píše:mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
Nevšimol si si že toto vlakno má nadpis N53B30 ?

Re: N53B30O0

Napsal: úte 15.01.2019 19:20
od JaraX
ok, dopíšu to do seznamu, promin :D

Re: N53B30O0

Napsal: stř 16.01.2019 00:19
od Filozof
jarax --- dobře ty :lol:

Re: N53B30O0

Napsal: stř 16.01.2019 21:12
od Filozof
Něco mi to připomíná :-)


Re: N53B30O0

Napsal: sob 26.01.2019 14:14
od Totic
Hehe jj. Pomalu jednej pokud ta Mnichovská dohoda nedopadne.. :

https://auto.bazos.cz/inzerat/99163567/ ... -50tis.php

Re: N53B30O0

Napsal: sob 26.01.2019 18:03
od matiz
Tak a ted tu o cervene karkulce prosim -)

Re: N53B30O0

Napsal: sob 26.01.2019 19:50
od de-nitro
jj v chotetove bych si nekoupil ani ventilek

Re: N53B30O0

Napsal: sob 26.01.2019 19:55
od JaraX
já zrovna z chotětova beru docela dost a nemužu si absolutně stěžovat.

Re: N53B30O0

Napsal: sob 26.01.2019 21:09
od Totic
No je to jen příklad, nevím čím to má podložený ledaže koupeno v Čechách s dohledatelnou historií a ty ceny jsou tam celkově nadprůměr. V nadpise "najeto jen 50tis", v textu 60tis. snad je na odzkoušení aspoň v autě. Osobně tam vůbec nenakupuju, mám to z ruky a pár telefonátů mě taky stačilo.

Re: N53B30O0

Napsal: pon 04.02.2019 19:43
od tommee
Tak jaká pane, jezdíš? Nebo se ti bojej dát do auta další N53? :lol:

Re: N53B30O0

Napsal: pon 04.02.2019 19:50
od Filozof
dle mého čekají do jara/léta .... :lol:

určitě by už napsal...
Prostě dobře investované prachy. :roll: