Stránka 50 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: pon 04.02.2019 19:52
od pavproch
Nejezdím, čekám na info kdy bude pátý motor.
Navíc je fčíl zima a sníh, takže mám plnou hlavu jiných radostí, než je uhánět (sem se právě vrátil z famózního týdne na prknech ve Francii a už myslím na další obloučky...)
Re: N53B30O0
Napsal: pon 04.02.2019 20:20
od Totic
Už chápu, že xDrive výbava je tady nutnost..

Re: N53B30O0
Napsal: pát 08.02.2019 14:13
od chedar93
Měnil tu někdo víko kvůli separátoru? Mám podezření podle googlu, spotřeba oleje a rozhození chodu motoru po nadzvednutí víčka oleje+podtlak pod víčkem..
Na druhou stranu dva mechanici mi řekli, že je to normální, dokud nehází volnoběh za běžných podmínek. Tak teď nevim.?
Re: N53B30O0
Napsal: pát 08.02.2019 17:37
od mykovec
Já měnil asi před rokem kvůli vysoké spotřebě oleje. Je to docela pálka jen kvůli separátoru. Chod po nadzvednutí víčka jsem tenkrát neřešil, ale pomohlo to, žere to teď tak max.polovinu toho, co předtím.
Re: N53B30O0
Napsal: pát 08.02.2019 20:30
od MattyX
Dá se to koupit jako opravdná sada, ale musíš opatrně rozřezat víko a separátor vyměnit a zpět opět slepit. U toho bych ale víko stejně raději sundal a kompletně bych vyčistil tu cestu k PCV membráně , občas to bývá zasraný fest

Re: N53B30O0
Napsal: pát 08.02.2019 21:19
od JaraX
ale ta sada není origo ne? nemáš jistotu že ta guma má přesné vlastnosti, stejně jako u N62 nebo třeba M54 když dáš neorigo separator, prostě to dělá bordel,
navíc nevím jak u N53, ale u většiny motorů ty cestičky ve ventilvíku jsou zalitý a prostě je nevyčistíš.
Re: N53B30O0
Napsal: pát 08.02.2019 21:38
od MattyX
hele stojí to tácek asi, práce na jeden den, můžeš to zkusit než koupíš víko za 15K

Na YT je pár videii že to někdo dělal a jako nejsou zatím problémy, ale vím co myslíš
Ono třeba na N54 je seriový PCV i když ho koupíš origo BMW úplně na hovno a prostě tuningová náhrada je o kus jinde

Re: N53B30O0
Napsal: pát 08.02.2019 21:58
od JaraX
jo tak určitě je to lepší než nějaká děravá membrána, o tom žádná.
Re: N53B30O0
Napsal: sob 09.02.2019 13:20
od chedar93
O tý opravný sadě vim, ale originální díl mi přijde lepší cesta, než to pořád sundavat a řešit, že to netěsní..
Šlo mi hlavně o to, jak to diagnostikujete, že je to na výměnu.
Re: N53B30O0
Napsal: sob 09.02.2019 15:16
od MattyX
Tak originální díl je cesta, když se ti za kus plastu chce dávat 15tis

Já jsem to ještě nikomu neřešil, primárně se věnuji N54, kde originální řešení stojí za fekální hmotu, ale klidně to někomu na požádání vyměním tou opravnou sadou u N55. Mrdání s penězma nad zbytečnostma by nám všem šlo, kdyby jsme doma na to měli tiskárny

Re: N53B30O0
Napsal: sob 09.02.2019 16:28
od mykovec
Tak ja menil viko, protoze jsem nesehnal nikoho, kdo by to na tu N53 tou opravnou sadou udelal (a kterej by to nedelal poprvy a aspon trochu vedel). Jinak to neni za 15K, ale za 10,7K pred slevou, tak by to snad za 9K slo sehnat. Neni to malo, to je pravda, ale tak nejak jsem si uz zvyknul, ze tiskarna na prachy je povinna zakladni vybava u vylitany N53

Odchazi mi dost veci i tak, ze si tak nejak uz nechci dovolit polovicaty reseni, jestli to bude slepeny drzet nebo potece. Uplne mi staci, co jinyho dalsiho zase prijde a asponn ten separator uz neresim a je snim klid.
Re: N53B30O0
Napsal: sob 09.02.2019 20:21
od Giovany1971
Ahoj... tak tě vítám do klubu... Soudruzi v NSR..to tak přesně naplánovali.. každý kdo chce jejich výrobek použivat v klidu a pokud možno co nejdéle... brzy příjde na fakt... že tyhle stroje funguji jen s origo díly....za předem danou marži...nikoli bastly...ty jsou povětšinou konečna řešení pro vraky zralé na šroták... Resumé...kdo chce BMW vlastnit... musí za jeho funkčnost do skonání světa tvrdě platit...
Re: N53B30O0
Napsal: ned 10.02.2019 13:40
od pavproch
Kruh se uzavřel, v ex -pj- 330i e90 sem seděl poprvé 31.7.2011 a neska podruhé.... Deed is done. S mmirou sme si plácli. Na začátku března budu mít "nový" služebák.
Fčíl ešče dokopat autorizák, aby do brambora dali pátý N53B30 abych to moh následně jako "pojízdné" šoupnout do aaaaáček.
Re: N53B30O0
Napsal: ned 10.02.2019 17:55
od de-nitro
nech si vratit penize a prodej to bez motoru
Re: N53B30O0
Napsal: ned 10.02.2019 19:51
od Filozof
Takže auto co kupuješ je N52 nebo taky N53 to jsme se nedověděli.
Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů.

Re: N53B30O0
Napsal: pon 11.02.2019 06:31
od MMM123
Zdravím páni, potrebujem poradiť (E90LCI N53B30)- monitorovacie lambda sondy už nepracujú úplne spoľahlivo. Ide o diely 11787545074 a 11787545075. Je nutné použiť len sondy z predajnej siete BMW (cca 250€/ks), alebo fungujú spoľahlivo aj aftermarket náhrady (cca 55-85€/ks)? Z náhrad sú dostupné sondy výrobcov Bosch, FAE, Facet a Carolstat. Poradí niekto, máte skúsenosti s náhradami?
Re: N53B30O0
Napsal: pon 11.02.2019 08:45
od mykovec
Ja mam vymenene Bosch obe ridici a podle vseho s tim neni problem. Podle tech cen (6100ks) bych uz ted bejval dal Bosch i ty monitorovaci (puvodne jsem kupoval oem). Bosch pri cene 1800ks*2 vs. oem 6100*2 bych to ted klidne uz i risknul a koupil Bosch i dozadu i kdyby to nefungovalo a .usdl bych to pak vymenit. Ale myslim si, ze to fungovat bude.
Re: N53B30O0
Napsal: pon 11.02.2019 09:02
od pavproch
Filozof píše:Takže auto co kupuješ je N52 nebo taky N53 to jsme se nedověděli.
Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů.

e90 N52B30A 190 kW MY2006 6MT, žádné zbytečné pičičandy jako idrive a pod., nalítáno jen 75tis km
Re: N53B30O0
Napsal: pon 11.02.2019 09:17
od Filozof
Pavproch: Tak to gratuluji zní to jako super koupě. Tak malý nájezd je záruka 99procent že bude auto OK.
Re: N53B30O0
Napsal: pon 11.02.2019 09:34
od pavproch
Kuju, taky doufám. Jen to budu muset nechat přelakovat nebo zabalit do fojle, stříbrnou prostě nedávám, pro klid v duši potřebuju černou (barvu auta)