BMW E90 325D - bílý kouř/cukání při studeném startu
Napsal: stř 27.02.2019 21:41
Zdravím, už od koupě mojí E90 řeším problém s vysokou kouřivostí a škubáním motoru při studeném startu. Kouř je čistě bílý a smrdí po nespálené naftě. Po minutě jízdy kouř zcela zmizí a motor běží a jede naprosto perfektně.
Problém se objevuje v letním i zimním období, nicméně v zimě se problém rapidně zhoršil.
Opravil/vyměnil jsem věci, které mi napovídal selský rozum, ale bohužel všechno bez úspěchu. Auto jsem měl přes měsíc v servisu, kde také na nic nepřišli.
Provedené opravy:
- všechny žhaviče vyměněné
- jednotka žhavičů vyměněná
- komplet filtry vyměněné
- přeměřeny tlaky ve válcích (kolem 22 bar všechny válce)
- vstřikovače jsem testoval kapilární zkouškou, přes inpu načetl korekční hodnoty a nakonec nechal i otestovat na stolici a ve všech případech hodnoty vyšly v normě
I přes verdikt ze servisního střediska BOSCH, že jsou vstřiky v pořádku, mi něco říká, že se jedná o vadu vstřikovačů, ale dle všech ukazatelů a měřených hodnot jsou v pořádku. Nicméně dle mého názoru na stolici nedokáží nasimulovat přesné podmínky, které jsou pak ve spalovacím prostoru.
Aktuálně už jsem do auta nacpal dost peněz, ale s řešeným problémem jsem se nikam nepohnul, tak se obracím na vás, jestli nemáte někdo zkušenost nebo případně radu po čem jít.
Níže přikládám video problému. Při větší zimě kouřivost zůstává, ale zhoršuje se chod motoru.
Předem díky za pomoc.
Problém se objevuje v letním i zimním období, nicméně v zimě se problém rapidně zhoršil.
Opravil/vyměnil jsem věci, které mi napovídal selský rozum, ale bohužel všechno bez úspěchu. Auto jsem měl přes měsíc v servisu, kde také na nic nepřišli.
Provedené opravy:
- všechny žhaviče vyměněné
- jednotka žhavičů vyměněná
- komplet filtry vyměněné
- přeměřeny tlaky ve válcích (kolem 22 bar všechny válce)
- vstřikovače jsem testoval kapilární zkouškou, přes inpu načetl korekční hodnoty a nakonec nechal i otestovat na stolici a ve všech případech hodnoty vyšly v normě
I přes verdikt ze servisního střediska BOSCH, že jsou vstřiky v pořádku, mi něco říká, že se jedná o vadu vstřikovačů, ale dle všech ukazatelů a měřených hodnot jsou v pořádku. Nicméně dle mého názoru na stolici nedokáží nasimulovat přesné podmínky, které jsou pak ve spalovacím prostoru.
Aktuálně už jsem do auta nacpal dost peněz, ale s řešeným problémem jsem se nikam nepohnul, tak se obracím na vás, jestli nemáte někdo zkušenost nebo případně radu po čem jít.
Níže přikládám video problému. Při větší zimě kouřivost zůstává, ale zhoršuje se chod motoru.
Předem díky za pomoc.