N46 E90 problémy po velkém servisu
Napsal: úte 05.03.2019 18:08
Ahoj,
potřeboval bych radu ohledně negativního chování motoru po "velkém" servisu. Protože se začalo objevovat trochu oleje v expanzce a zároveň z výfuku šel čas od času bílý kouř a nějaký co test opravdu potvrdil, že to trochu žere vodu, udělalo se těsnění pod hlavou, přebrousila hlava, potom se udělala skoro všechna těsnění co šla (dřív už to teklo pod víkem, pod vanou, atd.) a také dle doporučení mechanika (prý naprosto nutné), ještě horní i spodní šály a ještě dost dalších menších věcí.
Po složení jsem si to vyzvedl, auto bylo chcíplý, motor velice hlučný, od 2tis jakoby rezonující a do kabiny pronikající jak ve fabii mk1. Dostal jsem instrukce, že je to normální, ať týden jezdím a pak se naadaptuje valvetronik. Chod byl dost nevyrovnaný a po cca. 500km se objevila chyb intake vanosu 2A83. Údajně se měla vztahoval k tomu valvetroniku (asi možné, protože po adaptaci už se chyba opravdu neobjevila a výkon se dal do normálu, jako dřív. Vzalo si to také nějaký olej, 2 dílky (teď nevím, jaký je přesně rozsah měrky u R4, jestli je to stejné jako u R6).
Jenže návrat "výkonu" bylo asi tak všechno, co se stalo. Motor je i nadále hrozně hlučný - ve 2tis to celé řve jako dříve ve min. 4tis a nebo jinak řešeno jak v nějaké felicii. Navíc za dalších 300km to zežralo další 3 dílky oleje z měrky. Což už mi přijde opravdu moc na to, že "si to musí sednout" (hlavně pro ty katy to musí bejt záhul, zdá se mi jak kdyby to z vejfuku smrdělo nějakou spáleninou, ale modrej kouř jsem neviděl. Bílej taky ne a v expanzce taky nic nenormálního není.
Můžete podarit, na co se zaměřit? Co se v tom postupu dalo podělat, že to tak řve a žere olej, co na to může mít vliv?
Potřebuji toho mechanika nějak dokopat k tomu, aby celá ta prodražená investice do servisu dávala smysl a neměl jsem místo mimoritního problému (s trochou vody) mnohem větší, jako teď.
Předem děkuji.
potřeboval bych radu ohledně negativního chování motoru po "velkém" servisu. Protože se začalo objevovat trochu oleje v expanzce a zároveň z výfuku šel čas od času bílý kouř a nějaký co test opravdu potvrdil, že to trochu žere vodu, udělalo se těsnění pod hlavou, přebrousila hlava, potom se udělala skoro všechna těsnění co šla (dřív už to teklo pod víkem, pod vanou, atd.) a také dle doporučení mechanika (prý naprosto nutné), ještě horní i spodní šály a ještě dost dalších menších věcí.
Po složení jsem si to vyzvedl, auto bylo chcíplý, motor velice hlučný, od 2tis jakoby rezonující a do kabiny pronikající jak ve fabii mk1. Dostal jsem instrukce, že je to normální, ať týden jezdím a pak se naadaptuje valvetronik. Chod byl dost nevyrovnaný a po cca. 500km se objevila chyb intake vanosu 2A83. Údajně se měla vztahoval k tomu valvetroniku (asi možné, protože po adaptaci už se chyba opravdu neobjevila a výkon se dal do normálu, jako dřív. Vzalo si to také nějaký olej, 2 dílky (teď nevím, jaký je přesně rozsah měrky u R4, jestli je to stejné jako u R6).
Jenže návrat "výkonu" bylo asi tak všechno, co se stalo. Motor je i nadále hrozně hlučný - ve 2tis to celé řve jako dříve ve min. 4tis a nebo jinak řešeno jak v nějaké felicii. Navíc za dalších 300km to zežralo další 3 dílky oleje z měrky. Což už mi přijde opravdu moc na to, že "si to musí sednout" (hlavně pro ty katy to musí bejt záhul, zdá se mi jak kdyby to z vejfuku smrdělo nějakou spáleninou, ale modrej kouř jsem neviděl. Bílej taky ne a v expanzce taky nic nenormálního není.
Můžete podarit, na co se zaměřit? Co se v tom postupu dalo podělat, že to tak řve a žere olej, co na to může mít vliv?
Potřebuji toho mechanika nějak dokopat k tomu, aby celá ta prodražená investice do servisu dávala smysl a neměl jsem místo mimoritního problému (s trochou vody) mnohem větší, jako teď.
Předem děkuji.