M54B30 - odletěl kus DISA klapky
Napsal: sob 01.06.2019 16:37
Zdravím,
EDIT:
Tak jsem zjistil kde je problém, po zpětné montáži z DISA klapky zřejmě ihned odletěl šroubek (trn?) jistící jí na tom čepu a zasekla se. Již mám repasovací sadu kde tenhle kousek už není vůbec, nicméně to asi není dobré jestli odletěl - jsem si jistý že tam byl. Nicméně jsem s autem najel asi 150 kilometrů do doby než jsem to znovu sundal, a mimo startování žádný problém nevykazovalo. Určitě nejsem první ani poslední co tenhle problém řeší, kde jí najít? Vyndat svíčky a podívat se do válců? Nebo sundat celý ten "blok" sání? Vážně nevím.... Děkuji za všechny rady.

dneska jsem měnil olejový separátor včetně všech trubek a hadiček okolo, v rámci toho jsem zjistil ze disa klapka by taky chtěla vyměnit, tu už jsem objednal. Nicméně po výměně separátoru se mi zda, že se motor víckrát protočí než chytne - čím to muže byt? Saní nikde neuniká, nikde nic nerachtá, jede úplně normálně.
A ještě jedna věc, když jsem z autorizaku objednaval nový separátor, na obrazku z nej vede tenká, gumová, podtlaková hadicka, neznámo kam, na tom původním separátoru je přes tenhle vývod gumová zaslepka - samozřejmě jsem ji přesunul na na ten nový, ale zda se mi to zvláštní.
Jedna se o Z4 E85. Díky za případné odpovedi.
EDIT:
Tak jsem zjistil kde je problém, po zpětné montáži z DISA klapky zřejmě ihned odletěl šroubek (trn?) jistící jí na tom čepu a zasekla se. Již mám repasovací sadu kde tenhle kousek už není vůbec, nicméně to asi není dobré jestli odletěl - jsem si jistý že tam byl. Nicméně jsem s autem najel asi 150 kilometrů do doby než jsem to znovu sundal, a mimo startování žádný problém nevykazovalo. Určitě nejsem první ani poslední co tenhle problém řeší, kde jí najít? Vyndat svíčky a podívat se do válců? Nebo sundat celý ten "blok" sání? Vážně nevím.... Děkuji za všechny rady.

dneska jsem měnil olejový separátor včetně všech trubek a hadiček okolo, v rámci toho jsem zjistil ze disa klapka by taky chtěla vyměnit, tu už jsem objednal. Nicméně po výměně separátoru se mi zda, že se motor víckrát protočí než chytne - čím to muže byt? Saní nikde neuniká, nikde nic nerachtá, jede úplně normálně.
A ještě jedna věc, když jsem z autorizaku objednaval nový separátor, na obrazku z nej vede tenká, gumová, podtlaková hadicka, neznámo kam, na tom původním separátoru je přes tenhle vývod gumová zaslepka - samozřejmě jsem ji přesunul na na ten nový, ale zda se mi to zvláštní.
Jedna se o Z4 E85. Díky za případné odpovedi.