Stránka 1 z 1

PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: čtv 01.08.2019 13:51
od actcz
Zdravím všechny... ;)

mám takový docela oříšek... Měnil jste někdo motor na E46 320d Tour motor M47¨???
Koupily jsme auto na orgány s dobrým motorem, motory v obou autech byly před výměnou funkční. A po výměně "HARDWARE" to nastalo.
Dárce: E46 320d Touring 3/2001 motor M47 DDE 3.0 Manuál
Příjemce: E46 320d Touring 1/2001 motor M47 DDE 3.0 Automat

Když se dívám na elektriku, je v obou autech totožná, ŘJ motoru také i EWS má stejné číslo.
K čemu jsme došli:
- auto nejde nastartovat, točí ale nejde ani obláček z výfuku
po výměně EWS, Spínačky a DDE
- auto jde nastartovat, ale nejde vyřadit parking

Bylo zjištěno, že je jiné čerpadlo (jedno 1/2001 končí tuším 005, druhé 3/2001 končí asi 020)


JAK TOTO DILEMA VY5EŠIT ???


Nejlépe překódováním... co třeba NCS?

Díky za každou radu....
Ady

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: čtv 01.08.2019 16:02
od Recikk
Čistě typ, ale zkoušeli jste přes INPU zresetovat spárování plovoucích kódu ews? I když bez toho to většinou točí a nechytne, ale proč to nezkusit, je to otázka 20 sekund.

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: čtv 01.08.2019 16:40
od actcz
Díky za TIP, ale tohle nepomohlo...

Ady

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: čtv 01.08.2019 17:42
od LUBEC
Bude chtít nakódovat manualní DDE na automat.
Nejspíš schazí signal z brzdy. Proto nejde vyřadit

Jen myšlenka ;)

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: čtv 01.08.2019 18:50
od actcz
Díky...
máš pravdu, toho jsem si všimnul v digital I\O
...a jak na to?
Nebo jak v DDE změnit jiné čerpadlo? Taky varianta...
... a možná lepší, než tam nechat vše z dárce... prostě přesvědčit original jednotku z auta, aby si vzala jiné čerpadlo,


Díky
Ady

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: pát 02.08.2019 12:00
od starML
A jaká motorová kabeláž byla použita? Z manuálu nebo z automatu. Když jsme spolu o weekendu mluvili, tak jsi mi ukazoval chybový protokol, kde je problém s komunikací toho čerpadla. V případě kabeláže z "manuálu" není do řízení zapojena řídící jednotka automatu A7000, resp. X70004 D-CAN-H a D_CAN-L a dával jsem Ti odkaz na nový TIS. Koukni na níže odkazovaná schémata zapojení.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46- ... it/q0NzwwV
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46- ... it/q-Y2245
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46- ... us/hcZTTB4
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46- ... us/q-A7000

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: pát 02.08.2019 13:19
od actcz
Ahoj,

zůstala tam původní automatová kabeláž...
Teď jsme přehodily ještě čerpadlo a nic....
Motor ale pokuřuje, což dřív nedělalo.

Nynější konfigurace je: Všechno původní, jen motor (HOLÝ motor) je jiný
Tady je pravděpodobně posunuté čerpadlo...
Dá se nějak nastavit na autě?

Díky
Ady

Re: PROBLÉMY PO VÝMĚNĚ MOTORU aneb není 320d jako 320d

Napsal: pát 02.08.2019 15:01
od starML
Všechno (skoro) najdeš v tom novém TISu.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46- ... ction+pump
:D