Stránka 1 z 2
Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 10:53
od HyndaDan
Ahoj, objevil jsem, že ESS vyvinuli kompresor pro N62.
Ale co mně zaráží je, že udávají použitelnost pouze pro 545i a 645i, ale ne pro 745i.
Tušíte někdo, proč by to nemělo fungovat na 745i?
Mně jediný důvod napadá, že u 7er tam není prostor (nádobka na servo?).
Jaký je rozdíl mezi 45i a 50i? Fungovalo by to po úpravě SW i na B48?
Tlačí to 6-6.5PSI, snese to ten motor na daily use, nebo je to úprava spíš pro víkendovky?
https://esstuning.com/ess-n62b44-g1-sup ... er-system/

Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 11:10
od horan
Nemůže v tom hrát roli automat? Že je to třeba jen pro manuál?
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 11:15
od HyndaDan
To určitě ne, to by tam napsali.
Píší pouze :'This system will fit 545/645i. It is not available for 745i and X5 4.4i.'.
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 11:21
od ettore
A jak to má vyřešené alpina?
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 13:38
od Jaris330D
Spis bych to videl, ze nepredpokladaji, ze by to nejaky tuner cpal do 7er. Tuneri spis jezdi s 5er a 6er.
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 14:23
od Totic
Američani právě nejradši v 7er, je to pohodlný, je tam prostor, je to levný..
Zkuste tam napsat email někomu. Ale jak někdo psal spousta motorových dílů se má lišit mezi 745i a 545i/645i, potažmo 50i je taky jinak.
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 15:30
od Filozof
kolik přijde kit G-POWER na N62 ?
případně nějakej z vlastních koupených komponent a poskládaných ? Dá to aspon 100kw navíc a 130nm aby to mělo smysl v širokém spektru otáček ?
Co na to řekne paní převodovka ? U RR docela ráda odchází a je tam stejná jako v 745-750i ...jen díky kroutáku co RR má.
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 22:17
od Gerchan
Nárůst krouťáku vidím na těch křivkách o cca 80Nm a výkonu o cca 130koní...ale nevím, proč tam mají původní výkon 280 koní místo 333koní...
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 22:29
od inspi1981
Re: Přeplňování N62
Napsal: stř 15.01.2020 23:42
od TANN3R
Gerchan píše:Nárůst krouťáku vidím na těch křivkách o cca 80Nm a výkonu o cca 130koní...ale nevím, proč tam mají původní výkon 280 koní místo 333koní...
Protože to bude výkon na kolech, ne na klice.
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 06:32
od Filozof
nevím to za 8K je lepší si připlatit a mít za 20-25K už M6 nebo M5 kde je auto komplet odladěné na výkon 500hp.
Tady ty ceny jsou šílené v přepočtu co za to dostanu.
Pokud by to bylo za 60-70k v korunách tak proč ne.... pokud by následný výkon byl místo 270KW u 4,8i zvednutý na 330KW alespoň i krouťák podstatně.
Ale 8K euro plus práce je cca cena BMW e65 takže to postrádá smysl při takové ceně.
+ navíc se musí upravit LPG.
Protože to beru tak že kdo nejezdí na LPG má volbu a tím je 760i.
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 09:15
od fishmaker
Filozof : přestaň už psát do každýho tématu, kde se tě nikdo na nic neptal...zkušenost s tím nemáš, ani N62 nemáš...téma je jasné...tak proč sem pleteš nějaký teorie o M5/M6 ???
takže zamysli se prosím a zkus nepsat všude...příště už dostaneš BAN
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 10:48
od HyndaDan
inspi1981 píše:https://www.bimmerboost.com/showthread.php?5850-ESS-(esstuning-com)-BMW-N62-650i-550i-V8-Supercharger-Sneak-Peak-Coming-Q1-2011
Tohle je starý typ superchargeru, který ESS již neprodává. Byl drahý a málo efektivní, nebyl o něj zájem. Ale měli ho i pro 745/750.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Filozofe ty si zase chytrej jak rádio... Nemáš k tématu vůbec co říct a radši meleš z cesty než abys byl ticho...
Pěknou E65 máš tak za 350k včetně LPG + 150k (6k$) kompressor a máš za půl mega 500+ hp auto, který jezdí celkem levně a nabízí kopici prostoru a výbavy.
Ja chápu, za cenu toho kompressoru ty chceš koupit celý auto, ale je každýho věc, kolik chce dávat do auta (a jakýho auta)...
Pěknou M5 máš spíš tak za 800k + 100k LPG, který musí být hroznej oser(Viz Popp). A servisní náklady budou taky úplně jinde.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z5 k tématu:
David K. mi říkal, že alpině ty motory nedrží. Vnitřek motoru na to není stavěný a pak klika nebo ojnice nemusí vydržet.
Jenomže alpina tlačí 0.8 bar (11.7 psi), takže skoro dvojnásobný tlak co ESS.
Co jsem se dočetl na zahraničních fórech, tak tlak kolem 6psi by ten motor mohl zvládat bez problému.
Takže mně ten kit začíná lákat čim dál tim víc

Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 11:28
od Zugy
Tak jestli to někdo podstoupí., tak dejte vědět
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 15:22
od Hoody4
fishmaker píše:Filozof : přestaň už psát do každýho tématu, kde se tě nikdo na nic neptal...zkušenost s tím nemáš, ani N62 nemáš...téma je jasné...tak proč sem pleteš nějaký teorie o M5/M6 ???
takže zamysli se prosím a zkus nepsat všude...příště už dostaneš BAN
Konečně si toho nějaký moderátor všimnul, díky tomu člověku se stalo 70% obsahu zdejšího fóra absolutně nečitelným.

Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 17:13
od PetoK
Kluci, dajme hlasovanie, kto je za okamzity Fil BAN ??? Tie hovna sa uz fakt nedaju citat...
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 17:42
od Filozof
740i e38 286hp v základu měl upravenou perfekt cca 370-400hp+ Jde dohledat jeho auto i člena na 7er.cz
Tam použil kompresor m90 z jaguáru
Něco podobného by se mi líbilo za rozumné peníze hodně muziky.
Pokud zde nemůže říci člověk svůj názor trochu z jiného úhlu to je pak hodně špatně ...
PetoK a podobné existence nebudu komentovat kde muže tak kope a plive na lidi.
Sem psát nebudu, když vám vadí jiný pohled.
ps: Samozřejmě funkční kit je nejlepší jelikož to má svoji podporu jen bych pozjistoval kolik zvládne převodovka.
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 19:05
od Stepan1
nemůžeš napsat, že sem psát nebudeš ve stejným postu, kde zase rozvíjíš nějaký offtopic teorie

mimochodem, prefekt psal, že by byl spokojenej s 350 a nakonec ani to nepotvrdil. Ty 400+
kompresor V8 bude mít absolutně jinej projev než vysokootáčková atmosféra. Neporovnatelný auta. O koních někde v 7 tisících to fakt není.
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 19:32
od cheater
-
Re: Přeplňování N62
Napsal: čtv 16.01.2020 19:50
od TANN3R
Nechci vám brát iluze, ale žádná taková skládačka není úplně plug and play. S takovýma autama furt něco řešíš a ladíš. Takovyhle věci se necpou do aut na denní ježdění a když jo, tak to nakonec stojí řádově víc, jak celá Alpina.
Čistě z hlediska výkonu a použití na silnici, je kompresor úplně dokonalá věc. Prostě to má spodek a pružnost takovou, jakou žádná atmosféra mít nemůže, ani u V12.