300Km u F10 si myslím je limit, nic proti nikomu.
535d - má dvě truba, větší krouťák = víc problémů, prý u toho biturba rády praskají svody. Nemyslím si, že za ty problémy je to takový terno.
530d - je co i čtu asi nejlepší volba od BMW
535i - nikdo se snad nedostane pod 11,5

to je lepší E60/E65 a LPG.
Každopádně, je to asi i kus od kusu a servis. V rodině máme dvě, moje zatím pohoda nic nechtěla, zeťák 110Kkm a měnil převodovku, kamarád vyměnil převodovku ve 160Kkm a za dalších 10Kkm mu zhořela, dle pojišťovny vada egr a špatné chalzení egr. V Polsku ted jezdí, jako voňavka, clekem sem se této aukci smál.... takže někomu někde gratukuji k nové shořené. (vše 530 xD F10)
Sem si vzpoměl
https://youtu.be/QiBA4FAoCt0
Převodovdka 8G za mě paráda, první inteligentní převodovka, řadí jak chci já a je sametová, to 6ZF je protí ní hujda (i když řadí plynule), ale obecně prý dá max 300Kkm, ale dle mě záleží, jak se k tomu člověk chová. Jinak prý olej u této verze po 30 (takže to dodržuju, vč diffu a ostatního)
Další negativní věc je místo, F10 je dle mě 2 místné kupé, dozadu za mě si sedne malý dítě a vepředu, je to tak tak...spíš zavřu oči a řeknu dobrý, ale prostorem E65 to není.
Tuším, že Snejk tady psal, otec Jarise330D, má 530, ale ten se k tomu chová slušně proto má nějakou dlouhou životnost.
Co mě vadí je podovzek, je jak uskákaná koza, někde tady psal Jarax, což se mě zdá dost reálné dle mých zkušeností s tímhle autem, že prvně udělaj asistenty a hodí to na podvozek a pak čau.
Nemyslím si, že o tyhle nafty se někdo stará (např. jak já), nebo můj kamarád, od kterýho ju mám. Koupil G05 a po 8Kkm stál v servisu, že chce vyměnit všechny oleje, že prý tam jsou startovací:))))....tak maníci museli vše měnit
Nikdy s autem prvních 20Kkm nejel rychle manuálně řadil a vždy bral jen vervu (nic jiného u nás není) a v DE 106cetanovky +, jezdí po Werkách 100km+ vždy dochlazuje, prostě radost a radost. Olej měnil po 10-12 a já v tom pakračuji dále a F10 vpadá jak nová. Jo a nic mě nevrže nic, prostě jako nic a nic, na žádný nerovnsoti ani otlaku na přístrovce, Zuggy se dost divil, když jsme ho vezl.
Ale to je pořdá dokola, kdo a jak se o auto stará, já mám průměrku 6,8 a jezdím prakticky konstatně, kolem 1300ot. To je každopádně pro naftu pravidlo, stabilní otáčky po dobu práce.
Dle mě, ale na tohle každej jebe a jezdí s tím pro rohlíky a potom, někde na diagu vypaluje DPF, řeže a propachuje. Já na svých 200km denně, nic takovýho jsem neřešil.
Taky nikdy naftu od nikoho jiného nekoupím, potom je to sebevražda. Něco měnit po 300km u 530 xd začne turbem (48 ETK), nebo převodovkou, no tam to je vyživný jen repas hydroměniče je kolem 35 (můj kamarád), prý těch 8 kvaltů je náročných. Co na to vstřiky a čerpadalo. Takže kldině tady mohou být invsetice 250+ Předpokládám, že tvůj kamarád se dívá na hujdy kolem 250, tak tam to bude téměř 99% jistota.
Mám najeto 32Kkm od koupě a řešil jsem akorát 3x olej motoru, 1x všechny ostatní oleje a zadní destičky, osobně si na to nemůžu štěžovat, nemá to teda projev N6248, ale jako služebák si nestěžuji.
Dnes jsem dokončil po 2 dnech čištění auta a fascinuje mě, jak nádhernej a čistej interiér ta F10 má (LEDER DAKOTAOYSTER), mrskal jsem na lak zase NaNo, leskne se to jak psí koule, ale nebýt předchozího kolegy, tak by to byla hnusná hujda, jako vše kolem, prostě to předchozí zacházení je strašně důležitý.