Stránka 1 z 1

E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: pát 23.07.2021 23:15
od fedo01
Zdravím všechny. Začali mi problémy s DPF. Rozsvítila se mi hláška pricpaneho filtru. Napichnul jsem, vypálil a po vypálení stále tlak na čídle při vypnutém motoru
přes 20mbar. Tak jsem koupil nové čidlo,origo a situace stále stejná. Čidlo má jeden přívod tlaku. Zbytek si dopicitava z atmosférické tlaku ne? Mám podezření ze kecá jiné čidlo. Děkuji za radu

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: sob 24.07.2021 11:47
od mi00wa
jaké jsou hodnoty za chodu motoru volnoběh a 2000 tis/ot ?

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: ned 25.07.2021 23:22
od fedo01
S vypnutym motorem 30mbar, volnobeh 48mbar, 2000ot/min 95mbar. Divný je i to, když odpojim čidlo od tlakové hadičky dpf a hadicku ucpu, tudíž cidlo snímá atmosférický tlak tak je stále min 30mbar a dle otáček a zatizeni tlak roste i přes 45mbar

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: pon 26.07.2021 13:25
od lubooos
Divny fak ze jo. Se ti posunula 0 o 30 vejs. Kazdopadne uz kdyz sem mel nad 19 to zaclo psat na dipleji at navstivim servis. A to sem.jezdil kratky trasy jen mesic.

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: úte 27.07.2021 09:22
od fedo01
No, jsem z toho volaký zmetený. Koupil jsem nove origo a uplne stejne udaje. Nechce se mi verit ze bych koupil nove origo vadne cidlo a ukazovalo stejne hodnoty. To mi prijde jako blbost

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: úte 27.07.2021 18:36
od mi00wa
nevim, zad se musí ještě ,,adaptovat" nove čidlo, ale taky může bejt DPF na odchodu. Proč se to neregenerovalo, když se rožla DPF na iDrive, byly i jine závady v DDE ?

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: pát 22.07.2022 22:23
od fedo01
Zdravím s aktualizací mého stavu vozu/problemu...vyměnil jsem diff čidlo tlaku(origo) beze změny. Všiml jsem si oroseneho intercooleru tak jsem vyměnil gumičky na hadicich( menší únik oleje) ale pokračovalo to dále a tak jsem vyměnil celý intercooler. Do teto doby si auto bralo cca 1l oleje na 10 000km, od te doby nic. Nyní vše naprosto čisté žádný spoj oblity od oleje, tudíž vše tesni. DPF jsem nechal odborné vyčistit firmou advanpure( ohněm v protisměru) výsledek takový že po instalaci mi diagnostika hlasila i záporný tlak( diagnostikou Delphi bylo udělané základní nastavení že DPF bylo vyměněné. Chvíli byl klid ale po cca 2000km v historií chyb se zase začala objevovat hlaska že je filtr plný.

Nastartoval jsem auto bez dpf a na volnoběh naprosto bez kouře, kdyz jsem mu trochu přidal tak trochu lehce zakouril . Nemohlo by s tím mít spojitost turbo nebo neaxceptace výměny DPF pomocí diag Delphi? Trochu divný mi přijde, že když odpojim diff čidlo od hadičky,hadicku ucpu sroubkem, cidlo nechám na volno viset v mot. prostoru a přidám plyn tak tlak po přidání plynu vzrůstá. Nesetkal jste se s tím někdo? Případně to mohl vyzkoušet na svém aute? Jedná se o auto e61 525d 145kw rok 03/2010.

Moc děkuji za radu. Koncovka výfuku naprosto čistá že by se z ní dalo jist, auto najeto 390xxxkm

Re: E61 - 525d 145kw - tlak DPF

Napsal: pon 25.07.2022 19:22
od fedo01
fedo01 píše:Zdravím s aktualizací mého stavu vozu/problemu...vyměnil jsem diff čidlo tlaku(origo) beze změny. Všiml jsem si oroseneho intercooleru tak jsem vyměnil gumičky na hadicich( menší únik oleje) ale pokračovalo to dále a tak jsem vyměnil celý intercooler. Do teto doby si auto bralo cca 1l oleje na 10 000km, od te doby nic. Nyní vše naprosto čisté žádný spoj oblity od oleje, tudíž vše tesni. DPF jsem nechal odborné vyčistit firmou advanpure( ohněm v protisměru) výsledek takový že po instalaci mi diagnostika hlasila i záporný tlak( diagnostikou Delphi bylo udělané základní nastavení že DPF bylo vyměněné. Chvíli byl klid ale po cca 2000km v historií chyb se zase začala objevovat hlaska že je filtr plný.

Nastartoval jsem auto bez dpf a na volnoběh naprosto bez kouře, kdyz jsem mu trochu přidal tak trochu lehce zakouril . Nemohlo by s tím mít spojitost turbo nebo neaxceptace výměny DPF pomocí diag Delphi? Trochu divný mi přijde, že když odpojim diff čidlo od hadičky,hadicku ucpu sroubkem, cidlo nechám na volno viset v mot. prostoru a přidám plyn tak tlak po přidání plynu vzrůstá. Nesetkal jste se s tím někdo? Případně to mohl vyzkoušet na svém aute? Jedná se o auto e61 525d 145kw rok 03/2010.

Moc děkuji za radu. Koncovka výfuku naprosto čistá že by se z ní dalo jist, auto najeto 390xxxkm
Zapomněl jsem dodat že teplota při regeneraci je cca 610°C