E90 xenony neustále hledají koncovou polohu
Napsal: stř 02.03.2022 12:18
Ahoj,
Jelikož jsem toho na internetu prohledal co se dalo, tak zkusím jestli někdo z místních neřešil stejný problém jako já.
Mám E90 LCI N57, na autě jsem čistil EGR ventil a promazával ventilátor topení. Poté jsem auto píchnul na diagnostiku (rheingold ista) s tím, že vymažu tu závadu na EGR, která mi tam skákala a při načítání paměti závad, se mi sami zapnuly xenony a taky jejich polohování (nemám adaptivní) - ten autoleveling, který světla udělají při každém zapnutí zapalování. Světla vyjely nahoru a dolů, ale místo aby se zastavili v horní poloze jak mají, začnou paraboly jezdit pořád nahoru a dolů, nezáleží jestli jsou xenony zapnuté nebo ne, konstatně motorky polohují s parabolami nahoru a dolů. Pokračuje to dokonce i když vypnu a vytáhnu klíček za zapalování, prakticky do té doby, než auto "usne", tak světla polohují. Dá se to přerušit prakticky jenom odpojením autobaterie. Diagnostika je čistá, světla by měl mít na starosti FRM3 modul, žádnou závadu nehlásí, prakticky všechny funkce jsou v pořádku světla reagují na zapnutí/vypnutí, dálková/klopená, ale neustále se pohybují nahoru a dolů.
V INPě, ani ISTě, jsem nenašel možnost nastavení koncových poloh diagnostikou, našel jsem jenom, že ve FRM modulu se dá hrát s akčními členy - zapínání/vypínání světel atd, dá se tam resetovat jednotka FRM (což jsem udělal, ale bez výsledku).
Našel jsem na zahraničních fórech asi dva nebo tři příspěvky, kde je popisován stejný problém, ale bohužel bez závěru a řešení.
Radši jsem prošel všechny věci, které jsem měl rozdělané okolo toho větráku a EGR ventilu, jestli jsem někde něco nezapojil špatně, nebo nezapomněl zapojit - vše v pořádku.
Nemá někdo alespoň tušení odkud ta závada může plynout, nebo kam se dál posunout? Došly mi nápady a bohužel nikoho, kdo by se kdovíjak vyznal v elektronice BMW v okolí Pardubic/Hradce neznám.
Díky moc za postřehy.
Jelikož jsem toho na internetu prohledal co se dalo, tak zkusím jestli někdo z místních neřešil stejný problém jako já.
Mám E90 LCI N57, na autě jsem čistil EGR ventil a promazával ventilátor topení. Poté jsem auto píchnul na diagnostiku (rheingold ista) s tím, že vymažu tu závadu na EGR, která mi tam skákala a při načítání paměti závad, se mi sami zapnuly xenony a taky jejich polohování (nemám adaptivní) - ten autoleveling, který světla udělají při každém zapnutí zapalování. Světla vyjely nahoru a dolů, ale místo aby se zastavili v horní poloze jak mají, začnou paraboly jezdit pořád nahoru a dolů, nezáleží jestli jsou xenony zapnuté nebo ne, konstatně motorky polohují s parabolami nahoru a dolů. Pokračuje to dokonce i když vypnu a vytáhnu klíček za zapalování, prakticky do té doby, než auto "usne", tak světla polohují. Dá se to přerušit prakticky jenom odpojením autobaterie. Diagnostika je čistá, světla by měl mít na starosti FRM3 modul, žádnou závadu nehlásí, prakticky všechny funkce jsou v pořádku světla reagují na zapnutí/vypnutí, dálková/klopená, ale neustále se pohybují nahoru a dolů.
V INPě, ani ISTě, jsem nenašel možnost nastavení koncových poloh diagnostikou, našel jsem jenom, že ve FRM modulu se dá hrát s akčními členy - zapínání/vypínání světel atd, dá se tam resetovat jednotka FRM (což jsem udělal, ale bez výsledku).
Našel jsem na zahraničních fórech asi dva nebo tři příspěvky, kde je popisován stejný problém, ale bohužel bez závěru a řešení.
Radši jsem prošel všechny věci, které jsem měl rozdělané okolo toho větráku a EGR ventilu, jestli jsem někde něco nezapojil špatně, nebo nezapomněl zapojit - vše v pořádku.
Nemá někdo alespoň tušení odkud ta závada může plynout, nebo kam se dál posunout? Došly mi nápady a bohužel nikoho, kdo by se kdovíjak vyznal v elektronice BMW v okolí Pardubic/Hradce neznám.
Díky moc za postřehy.