Vibrace při brždění
Napsal: pon 06.06.2022 19:04
zdravím všechny nadšence značky. Koupili jsme druhé auto do rodiny a to bmw e87 120d. Když jsem pro auto jel, tak jediná věc která hrála na funkčnosti proti byly vibrace při brždění. Prodávajícím mi bylo řečeno, že jsou to jen zvlněné kotouče, že stačí vyměnit, jinak ok. Dobrá tedy, autičko jsme dovezli domů a koupil jsem brzdy, kotouče a desky, jak předek tak zadek. Vše od Brembo Xtra. Přední kotouče vrtané ( pro sportovní desing ) , zadky plné,jsou tam chlazené. Do výměny předních jsem se pustil sám, klasika, pečlivě jsem očistil dosedací plochy jak na nábojích,tak na kolech, namazány vodící třemy prostě vše jak má být. Při projíždce při koupi se mi zdálo, že jdou vibrace odpředu, tudíž jsem dodělal práci na předních brzdách a jel to projet. A nedělo se nic. Vibrace opět stejné. Na výměnu zadku jsem neměl takovou tu věc, co stahuje válečky, tudíž jsem to zavezl mechanikovi. Před tím se v tom projel a říká mi, že to jde od zadu, říka uděláme zadek a bude to ok. A pravda.Vyměnily se zadní kotoucě a desky a autíčko brzdilo parádně,fakt radost z jízdy,klid a prostě vše jak má být. Bohužel po dvou měsícich máme vibrace zpět. Když jsem přezouval ze zimních na letní,tak jsem sundal prední kotouče,třmeny,očistil dosedací plochy,dal dokupy a jel projet, první přibrždění vibrace, pak klid. Respektive se to sklidnilo ze 100% na 15% cca. Po dvou týdnech opět to samé... Vibrace,velice nepříjemné. Prosím vás o jakoukoliv radu,co by to mohlo být. Brzdy jsou téměř nové, jak desky,tak kotouče,nestály zrovna málo peněz a nevěřím,že jsou zkroucené a pod. Materiál co se týče desky,kotouče jsou stále zánovní. I ty staré co tam byly jak desky tak kotouče měly cca 70% kondici. Před pár dny mi proskla přední pružina. Mám nové pružiny, dorazy, horní uložení tlumičů. Vibrace stale.. spojuji si příčinu prasklé pružiny tím, ze k tomu mohlo dojít při těch vibracích. Ještě těsně po koupi jsem nechával repasovat komplet zadní nápravu ( vše LF , taky nemalo pěnez..) a mám obavy, aby mi ty bibrace neodělaly nějaké jiné věci na podvozku,prostě něco neutřepaly. Prosím vás od radu,na co se zaměřit, po čem jít. Vím, že tam může[/img][/img] byt vice variant,ale momentálně si nemohu dovolit nacpat do auta peníze stylem bež a zkoušej vylučovací metodou, koupili jsme pozemek a začíname stavět a každá kačka dnes dobrá
Ze čtení na netu jsem vystudoval buď : brzdové třmeny tlumiče jednotlivé díly přední nápravy náboj s ložiskem kotouče fakt křivé a zvlněné nejsou, ani nevyvážena kolo nejsou... zaráží mě, že problémy přestaly, pak se vrátili a pak zase trošku přestaly a znova jsou tady. už jsem z toho fakt hotový,zkuste mi prosím poradit a nasměrovat mě nejakým smerem, pokud máte vlastní zkusenost. Vibrace jsou od 40 - 50 km nahoru. Pedál se mi zdá tvrdší... pri seslápnuti nafull vibrace ustanou a auto zastavi.pri pribrzdovani vibrace jako krava.. haze to celym autem sakra. Zkouseno aji jizda z kopce s vypnutym motorem a jizda cca 60 km a pri brzdeni s vypnutym motorem jsem i tak citil lehke vibrace. Otázka jestli to nemuze byt posilovac brzd nebo hlavni brzdovy valec..fakt jsem z toho uz nervy,auto je moc fajn a tohle mi to akorat mrvi,prosim o radu,díky :// a omlouvám se za tento sloh,ale jsem fakt uz bezradny, nikdo mi neumí poradit
