Stránka 1 z 1

Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

Napsal: pát 28.07.2023 19:14
od Vladimir78
Zdravím, měl bych dotaz. Mám Bmw 550I 300kw - ano tento motor je největší zlo :))) a problematice těchto motorů vím. Stalo se mi ale že auto normálně jezdilo, nekouřilo, olej bralo cca 2 decky na 1000 km, což u těchto motorů je zázrak a najednou po výměně oleje+filtru+ vzduch filtru v servise ( neautorizovaném) auto začlo kouřit na volnoběh ALE ne vždy. Jízda je naprosto klidná, nic neškube, nekouří a auto je výkonné. Barvy dýmu bych řekl bělejší- smrdí tak chemicky? ( pouze ale na volnoběh po delším stání a to jen někdy).

Co si o tom myslíte? Věřím klidně na souhru náhod, že se nějaká závada projevila po výměně a že za to servis nemůže. Myslíte že je motor KO? Nebo je zde šance, že může být problém jinde?
Samozřejmě jsem smířený se vším, v nejhorším půjde auto za pár zlatáků na díly. :)


PS: Pokud je tady nějaký specialista na BMW z Ostravy a okolí, auto mu rád hodím.

Díky

Re: Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

Napsal: sob 29.07.2023 00:06
od vita11
Takhle se většinou projevují gufera ventilů

Re: Bmw 550I GT 300 kw- po zahřátí někdy kouří na volnoběh

Napsal: čtv 14.09.2023 20:46
od Giovany1971
Vladimir78 píše:Zdravím, měl bych dotaz. Mám Bmw 550I 300kw - ano tento motor je největší zlo :))) a problematice těchto motorů vím. Stalo se mi ale že auto normálně jezdilo, nekouřilo, olej bralo cca 2 decky na 1000 km, což u těchto motorů je zázrak a najednou po výměně oleje+filtru+ vzduch filtru v servise ( neautorizovaném) auto začlo kouřit na volnoběh ALE ne vždy. Jízda je naprosto klidná, nic neškube, nekouří a auto je výkonné. Barvy dýmu bych řekl bělejší- smrdí tak chemicky? ( pouze ale na volnoběh po delším stání a to jen někdy).

Co si o tom myslíte? Věřím klidně na souhru náhod, že se nějaká závada projevila po výměně a že za to servis nemůže. Myslíte že je motor KO? Nebo je zde šance, že může být problém jinde?
Samozřejmě jsem smířený se vším, v nejhorším půjde auto za pár zlatáků na díly. :)


PS: Pokud je tady nějaký specialista na BMW z Ostravy a okolí, auto mu rád hodím.

Díky
tento motor je diky umistění turbodmychadel.. extremně namáhan ..olej.. Nemyslím si že tento motor je největší zlo..Možna ano pokud je všechno v original konfiguraci.. Mám toto auto již teměř 5 let.. koupil jsem jej jako projekt.. v autě ..respektive.. v motoru neni nic již originál.. Nemužu si stěžovat..Používám jej jako tahač ..vozím 2 motorky.. zejména Rakousko.. Jaky olej jsi použival před vyměnou?? gufirka ventilu ..se takto projevuji.. ale třeba ti dali řídky olej..0w-30..Ja jezdím 5w-50..a na vyměnu dolívam asi 0,5ltr ..8 tis km měním..