Stránka 1 z 1

Napsal: sob 04.08.2007 23:52
od Panaque
Docela roláda 8O 8O 8O

Mám velkoobchod + další živnost a účetní mi nevyjde více jak za 4.000,-Kč ročně. (Není to žádná velká známá nakontaktoval jsem je v podstatě z ulice)

Jen se divím... Pokud mojí připomínku považujete za nemístnou, klidně smažte...

Napsal: pon 06.08.2007 14:01
od Speedy
Záleží, co ta tvoje účetní všechno dělá. Jeslti dělá podvojáka, nakup, prodej, zisk, tak to je asi easy, páč ot za ní dělá program.

V našem případě se třeba musí každý příspevěk rozpočítat na dny a rozdělit na 2 roky. A to se dělá ručně, páč žádnný program tohle co já vím neumí. Druhak daňový přiznání, rozvaha atd, ale to asi dělá ta tvoje účetní taky. Dále nemáme vlastní program, takže i poskytnutí SW. Sice existují nějaká DEMO verze atd, ale ne každá účetní se kvůli nějakýmu OS bude učit novej SW, že... Nicméně nikdo nebrání tomu, aby to účto dělal někdo jinej :-)

Napsal: pon 06.08.2007 14:11
od Panaque
Speedy píše:Záleží, co ta tvoje účetní všechno dělá. Jeslti dělá podvojáka, nakup, prodej, zisk, tak to je asi easy, páč ot za ní dělá program.

V našem případě se třeba musí každý příspevěk rozpočítat na dny a rozdělit na 2 roky. A to se dělá ručně, páč žádnný program tohle co já vím neumí. Druhak daňový přiznání, rozvaha atd, ale to asi dělá ta tvoje účetní taky. Dále nemáme vlastní program, takže i poskytnutí SW. Sice existují nějaká DEMO verze atd, ale ne každá účetní se kvůli nějakýmu OS bude učit novej SW, že... Nicméně nikdo nebrání tomu, aby to účto dělal někdo jinej :-)


To zní zajímavě. Díky za vyjádření a neposlání ihned do oných míst :wink:
Minimálně bych se zeptal své účetní a případně přednesl co jsou schopni a zakolik udělat oni. Remcat přeci umí každý...

Dám vědět jak a co... Zatím přeji klidný den! 8)

Napsal: pon 06.08.2007 14:50
od Speedy
Dyť v pohodě.

Ještě jsem zapomněl dodat, že v tom není konzultace zdarma, co a jak se dá udělat po účetní stránce :-)

Napsal: pon 06.08.2007 15:01
od Panaque
Speedy píše:Dyť v pohodě.

Ještě jsem zapomněl dodat, že v tom není konzultace zdarma, co a jak se dá udělat po účetní stránce :-)


Jasný, beru to tak, že jsme neziskovka!!! Tudíž se s námi musí tak i zacházet :P

Poptám se a dám vědět, třeba budou natolik dobří, že zauvažujete o změně :wink:

Napsal: pon 06.08.2007 15:05
od Speedy
Mě by třeba zajímalo, kolik stojí hodina práce takové účetní :-)

Napsal: pon 06.08.2007 15:10
od Panaque
Speedy píše:Mě by třeba zajímalo, kolik stojí hodina práce takové účetní :-)


Z mé vlastní zkušenosti mohu pouze potvrdit, že je vše pouze věcí dohody a aby byly obě strany spokojeny. Jedná se o společnost kde pracuje více účetních a zabýváse nejen účetnictvím ale i auditem, daňovým poradenstvím atp. Jen pro zajímavost, sídlí v budově Autoklubu ČR :wink:

Jinak zpět k poplatkům, může to být paušálně či za položky, ale to je opravdu věcí dohody... Zeptám se jak jsou na tom a zda-li by ještě někoho přibrali a dám pak vědět.
:driver:

Napsal: pon 06.08.2007 20:51
od Fantucci
Speedy píše:Záleží, co ta tvoje účetní všechno dělá. Jeslti dělá podvojáka, nakup, prodej, zisk, tak to je asi easy, páč ot za ní dělá program.

V našem případě se třeba musí každý příspevěk rozpočítat na dny a rozdělit na 2 roky. A to se dělá ručně, páč žádnný program tohle co já vím neumí. Druhak daňový přiznání, rozvaha atd, ale to asi dělá ta tvoje účetní taky. Dále nemáme vlastní program, takže i poskytnutí SW. Sice existují nějaká DEMO verze atd, ale ne každá účetní se kvůli nějakýmu OS bude učit novej SW, že... Nicméně nikdo nebrání tomu, aby to účto dělal někdo jinej :-)


co se týče programu řekl bych, že Excel umí psí kusy :wink: před rokem jsem pomáhal bráchovi s rozjetím jeho živnosti (peněžní deník,evidence DPH, kniha pohledávek a závazků, zásoby) a všechno se dá v Excelu udělat. I to rozpočítání do dnů..... Myslím, že problém nebude v technickém vedení účta jako spíš v metodickém.... neziskovky, to bude asi vopruz....

Napsal: pon 06.08.2007 21:23
od krakatit
hmm já platím 8330Kč měsíčně s DPH.... :roll: :?

Napsal: úte 14.08.2007 12:16
od Studna
Moje manželka před mateřskou makala u daň. poradce a učetního a pokud vím tak v případě malého množství dokladů si učtovali 20kč za doklad a u větších firem či podnikatelů to bylo od 3000 do 5000 kč a bylo v tom i daňové poradenství zdarma. Tím chci říct, že pokud dělá účetnictví velká firma, tak si řekne za zpracování balík, ale pokud to děla jedinec, třeba nějaká účetní na volné noze, tak to může být i třeba o polovinu míň.