Stránka 1 z 2
Napsal: úte 30.11.2010 12:37
od Tom_120i
Tak co "jedničkáři" jaký máte zážitky se sněhem? Hlavně vy co máte tuhle malou brambůrku první zimu? Už někdo máte nějakej nevyjetej kopec?
Napsal: čtv 02.12.2010 06:02
od rikin
Tom_120i píše:Tak co "jedničkáři" jaký máte zážitky se sněhem? Hlavně vy co máte tuhle malou brambůrku první zimu? Už někdo máte nějakej nevyjetej kopec?
No s vyjizdenim je to obcas problem diky rozlozeni vahy, to, co je normalne vyhoda (~50:50), tak na snehu to takove terno neni.

Jinak na rovine (na snehu), kde Octy jezdi 80, tak ja jedu ~60.
Davej bacha kdyz predjizdis, nebo prejizdis z pruhu do pruhu a uprostred je ten snehovej pas.
Obecne je to ale na snehu super zabava, jen clovek neni vzdycky tak rychlej jako ostatni koncepce.

Aspon teda co muzu mluvit za sebe.
Jinak by ti mohla dost pomoct spera, quaife se pohybuje s praci kolem 35k, drexler tak 50.
Napsal: čtv 02.12.2010 17:22
od Jenda46
My máme doma e46 a e87. S 1er jezdí paní už druhou zimu a nedá na ní dopustit. Bydlíme v jizerkách. Nesmí se tady solit takže sněhu máme až až. Když to srovnám s e46 tour tak mi to právě přijde svižnější a jistější i na sněhu. A po vypnutí všech elektro nesmyslů je to motokára na sněhu

. Nevím že by někdy něco nevyjela. Naopak když sousedi nevyjeli s ochcávkama tak je paní brala do práce. Sama to srovnává s corsou B, fabii a octavia II kterou měla před tím a říká že žádný auto se na sněhu neřídí tak dobře. Máme na obou autech Vraníky se vzorkem z Nokianů a naprostá spokojenost
Napsal: pát 03.12.2010 05:33
od Mimas
Jenda46 píše:My máme doma e46 a e87. S 1er jezdí paní už druhou zimu a nedá na ní dopustit. Bydlíme v jizerkách. Nesmí se tady solit takže sněhu máme až až. Když to srovnám s e46 tour tak mi to právě přijde svižnější a jistější i na sněhu. A po vypnutí všech elektro nesmyslů je to motokára na sněhu

. Nevím že by někdy něco nevyjela. Naopak když sousedi nevyjeli s ochcávkama tak je paní brala do práce. Sama to srovnává s corsou B, fabii a octavia II kterou měla před tím a říká že žádný auto se na sněhu neřídí tak dobře. Máme na obou autech Vraníky se vzorkem z Nokianů a naprostá spokojenost
Tak, tak zatiaľ žiadny problém zima. Vyšiel som úplne všetko, nepocítil som žiadny problém ani pri zaradzovaní sa keď predbieham, auto drží výborne stopu. Pneu Continentale WinterContact TS830, spokojnosť.
Napsal: pát 14.01.2011 09:07
od mari
Pane jo, jak může někdo napsat takovou kravinu že vyjede BMW 1 víc jak oktávka. Tady něco pro pobavení.
http://www.stream.cz/video/541802-zena- ... e-do-konce
Napsal: sob 15.01.2011 11:45
od Jenda46
Né že by vyjela víc než octávka, ale neměla problém ani v extrémech kdy jiný lidi se nedostali od baráku. Ale tento případ znám. Taky se mi povedlo se "zahrabat" na rovince. To se mi stalo i u e46.

Napsal: sob 15.01.2011 13:39
od Marda
Tak to není žádná kravina, že vyjede zadokolka dál než předokolka, asi máš málo zkušeností. To že někdo jezdí na špatných gumách a pak se to neodlepí ani na rovině, je druhá věc.
Napsal: sob 15.01.2011 20:01
od rikin
Marda píše:Tak to není žádná kravina, že vyjede zadokolka dál než předokolka, asi máš málo zkušeností. To že někdo jezdí na špatných gumách a pak se to neodlepí ani na rovině, je druhá věc.
Rozhodně záleží jaká zadokolka (kolik váhy má na zadní nápravě).
Napsal: sob 15.01.2011 20:22
od Marda
rikin píše:Marda píše:Tak to není žádná kravina, že vyjede zadokolka dál než předokolka, asi máš málo zkušeností. To že někdo jezdí na špatných gumách a pak se to neodlepí ani na rovině, je druhá věc.
Rozhodně záleží jaká zadokolka (kolik váhy má na zadní nápravě).
To máš samozřejmě pravdu, o žigulech zde asi ale není řeč...i když, kdyby tehdy byly takové gumy jako dnes a hlavně kdyby se přezouvalo na zimní, pak by možná i žigul slušně zabral na sněhu
Nutno si uvědomit, že zadokolka tlačí celou váhu auta před sebou, předokolka táhne za sebou - trakce je zcela rozdílná. Samozřejmě couvání se zadokolkou je katastrofa...
Napsal: sob 15.01.2011 22:28
od beranek
Tom_120i píše:Tak co "jedničkáři" jaký máte zážitky se sněhem? Hlavně vy co máte tuhle malou brambůrku první zimu? Už někdo máte nějakej nevyjetej kopec?
Mně se letos nejvíc osvědčila zátěž do kufru (90 kilo kombinace písku a litonových profilů na dno kufru) a nově instalovaný samosvorný diferenciál. Hlavně tam, kde nemá jedno kolo vůbec trakci (ledová plotna), je samosvor znát.
Napsal: pon 17.01.2011 19:57
od Jenda46
Na kolik tě přišel samosvor? Jestli to není tajné.
Napsal: úte 18.01.2011 07:38
od rikin
Jenda46 píše:Na kolik tě přišel samosvor? Jestli to není tajné.
Drexler vcetne montaze kolem 55 tis, quaife o 10k min.
Napsal: stř 19.01.2011 09:16
od mari
Marda píše:Tak to není žádná kravina, že vyjede zadokolka dál než předokolka, asi máš málo zkušeností. To že někdo jezdí na špatných gumách a pak se to neodlepí ani na rovině, je druhá věc.
Asi si tim zadnim náhonem myslel Škodu 120 nebo jiný auto s motorem vzadu a náhonem na zadek jinak snad nemá smysl zdůrazňovat že Bmw prostě neni žádný sněhový auto. Jezdim Bmw 8 let a bez závaží v kufru bych se nevyhrabal ani z parkoviště.
Napsal: stř 19.01.2011 11:18
od Hanz
umim lamelovy stavitelny samosvor od Kaaz za 30tis s montazi...
Napsal: stř 19.01.2011 12:31
od Tom_120i
Jaké mi to přinese výhody, kdybych si to rozhodl namontovat do auta? A v sérii tam má 1er co?
Napsal: stř 19.01.2011 14:01
od Hanz
třeba zde:
http://www.tipcar.cz/konstrukter--samos ... -3220.html
v serii mas kontrolku a nesmely pokus zabranit protaceni kol pribrzdovanim... v praxi to vypada tak, ze s tim zapadnes i na parkovisti v 3cm zmrzlem snehu (vlastni zkusenost s e61)
jinak ac mam Bmw rad, hlasky lidi o par prispevku vyse, jak se s tim vyborne zije v zime, jsou prinejmensim usmevne... staci modelova situace: projete koleje zmrzleho snehu a snaha z nich vyskocit, nedej boze sikmo ve svahu, o couvani nemusim mluvit, tam je to nerealne uplne... konec zasnezene cesty v kopci, potreba se otocit (ne kazdy je kouzelnik, aby v noci dokazal couvat treba 2km, kde se da otocit), kdyz to nejde na jeden zatah, proste pri pokusu couvnout okamzite jde zadek dolu po svahu a konec pribehu :-/
souhlas, nedeje se to kazdy den a zbytek roku za to stoji, ale rozhodne bych netvrdil, jaka je vyhra nahon zadku a vlecena/tlacena kola, ktera mohou a maji menit smer...
Napsal: čtv 20.01.2011 08:19
od rikin
Co se snehu tyce, tak Mari ma pravdu.
Co ja mam zkusenosti s 1 er bez lsd, tak tam kde ja mam maximalni rychlost 60 km/h (mirny kopec, cerstvy snih 20 cm), tak octavia 1 me normalne predjede, tzn jel bezproblemu 80-90 km/h.
Ale to prece nevadi, predpokladam ze jednicky si kupujete kvuli zabave.
Tom_120i píše:Jaké mi to přinese výhody, kdybych si to rozhodl namontovat do auta? A v sérii tam má 1er co?
Lepsi trakce prakticky za vsech podminek. Lepsi kontrola smyku, pokud chces driftovat, tak must have zalezitost. Pak taky (v souvislosti s nastavenim pomeru) pravdepodobne i lepsi zrychleni, ale horsi maximalni rychlost.
V serii 1 er nema zadna mimo 1M, 135i ma jen elektronicky pseudo LSD.
Napsal: sob 22.01.2011 22:56
od beranek
Jenda46 píše:Na kolik tě přišel samosvor? Jestli to není tajné.
Včetně práce a oleje 35 tisíc bez daně. Je od Quaife.
Napsal: sob 22.01.2011 23:12
od beranek
Tom_120i píše:Jaké mi to přinese výhody, kdybych si to rozhodl namontovat do auta? A v sérii tam má 1er co?
V sérii má 1er normální otevřený diferenciál. A podle slov člověka, co mi ho vyměňoval, prý velmi obyčejný.
Co se změn chování týče, tak např. v běžném provozu je to hodně znát u rozjezdů na jedničku do zatáčky. Znáš to, taková ta situace, kdy potřebuješ odbočit z vedlejší doleva, dáváš všem přednost a potřebuješ vypálit, aby ses vešel do mezery mezi autama. I s širokýma letníma gumama bylo znát, jak vnitřní kolo při plným plynu proklouzne a na chvíli ztratíš trakci a nezrychluješ. Na letňákách jsem auto se samosvorem ještě neměl možnost vyzkoušet (samosvor mám 2 měsíce), ale na úzkých zimních gumách a mokru je to hodně poznat. Jak to podrží na širokých letních, teprve uvidím, ale soudě podle reakcí na úzkých zimákách to bude určitě paráda.
Na okruhu jsem s tím ještě nebyl, nejdřív na jaře, až přezuju na letní.
Napsal: pát 28.01.2011 06:16
od Killca
no zrovna o quaife mi bylo receno, ze je to takovej svor nesvor

jen nasobic kroutaku, tim padem, kdyz na zatizenym kole je nula, tak na druhym je taky kulovy, proto kdyz samosvor, tak jedine lamelovej, napriklad ten od kaazu ma dobry reference mezi lidma