Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.04.2011 09:14
od speedysek
Zdravim
Uvazuji o druhem auto, chci auto na vikendy a zabavu, pro kazdodenni pouzivani mam OII TDI. Zkratka chci 1er na mensi drifty :)

Ted jaky motor?
Vim ze sestivalec benzin kola roztoci jak nic..
Zeptak bych se ale spise i na 1.6i a 2.0d 103kw.
Jak jsou na tom s roztoceni kol?
Auto chci doooravdy na MI (machr index) takze vyjezdy pri odbocovani v krizovatce mensim driftikem bude denni chleba 1er :)

Omlouvam se za diakritiku, pisu z iPadu. Diky za reakce

Napsal: stř 27.04.2011 10:52
od FreeMaroStyle
Jo taky jsem to tak chtěl, ale s 118d 90kW to nejde, jako jde, ale na suchu je to skoro nerealne to hodit do driftu, na mokru už je to lepší, ale pořád tomu chybí výkon. Takže já si musím hold počkat na zimu. :D Chtěl jsem M-paket, takže jsem slevnil z 120d na 118d... s benzinem nevim, řikam Ti jak je to se 118d 90kW :) Ale každopadně 130i je jistota :D Nebo 123d :D

Napsal: stř 27.04.2011 21:02
od rikin
130kou rozhodne nic nepokazis. :) V pripade zajmu muzu predvest. :)

Napsal: stř 27.04.2011 21:44
od Vesa88
Jestli to bude vykendak tak nebudes asi moc koukat na spotrebu tak bych byl taky pro 130i :)

Napsal: stř 27.04.2011 23:35
od mike-ee
:lol: :lol: :lol: možná je to smutný ale mně to přišlo celkem vtipný tenhle dotaz. Každopádně se tohle v běžném provozu nedělá a pokud už potřebuji zvedat své ego pomocí svého vozu takovým stylem ve městě tak se to nejdřív s autem sakra dobře naučím, v opačném případě se ti to může lehce vymstít(bez elektroniky) nebo se můžeš stát terčem posměchu(když ti elektronika zaškube s autem a končíš :lol: ) Každopádně pokud chceš hvízdající gumy, doporučuji nejtenčí rozměr co dovolí TP a alespoň těch 100 kW, pokud chceš driftovat, benzín, 6ti val, samosvor...

Docela se divím, že jsem do tohoto příspěvku toho napsal tolik :roll:

Napsal: čtv 28.04.2011 06:42
od speedysek
FreeMaroStyle: myslis ze s 120d by to jiz za sucha slo? Jak mas siroky zadni kola?

Rikin: to zni lakave, odkud jsi?

Vessa88: to bych nekouksal tak jako tak, ale 130i je o dost vejs i na porizovacce.

Mike-ee: promin ale fakt jsem nepsal ze hned po prevzeti pujdu gumovat do mesta, apropo jsem zaregistrovany v klubu sportovnich aut, na okruzich toho mam najeto vic nez dost, nepocitam bezny provoz. Tvych 50tkm jezdim co rok :)

130i v eMku nema samosvor??

Diky za dalsi reakce a omlouvam se za diakritiku, pisu z iPadu.

Napsal: čtv 28.04.2011 07:22
od FreeMaroStyle
120d po FL se 130kW urcite uz na to blbnuti na suchu staci jde tam hlavne o vyssi kroutak :) pred FL 120kW asi taky by bylo OK a v nejhorsim by jsi tomu trochu pomohl upravou software kdyby to nestacilo tak tam uz tomu pomuze treba malinko z tech 120 na 130kW a nebo ze 130 na 140kW uz by byla taky asi da se rict jistota... Jinak mam tam origo Mpaketove kola 17" 205ky vpredu a 225ky vzadu... mozna kdybych dal nejake ty nejmensi co jsou v TP tak i s 90kW byhc neco udelal ze... ale tak jak to ted mam proste ne :( Ale jako kazdopadne tech 120kW a nevozit zadny zbytecne tezky bordel uz s tim rozhodne bude smykat jinak :) Takze z nafty bych bral proste nejmin 120d v lepsim pripade FL verzi :) (2007+ nebo kdy to bylo FaceLiftovane)

Napsal: čtv 28.04.2011 07:26
od rikin
speedysek píše:
130i v eMku nema samosvor??


Zadna jednicka mimo 1M nema samosvor, ale zase samosvor si muzes dokoupit za 30 tis. kc.

Napsal: čtv 28.04.2011 08:06
od mike-ee
V pořádku, je dobře, že jezdíš na okruhy a účastníš se s KSA "školení". Většina těch řidičů díky tomu znalost svého auta poté pod drobnohledem a já to beru. Jenom první příspěvek na mně zapůsobil dost krutopřísně tím, že chceš auto na Machrování. Každopádně, pokud bys rád někdy s autem driftoval jako fakt třeba i na velké ploše či na okruhu pro svou potěchu, tak bych doporučil benzín kvůli lepší odezvě na plyn a samosvor bude jenom + tedy pro drift, na údržbu je poté náchylnější a potřebuje větší péči no. Každopádně bych ti doporučil minimálně tu 120i, čímž neříkám že s naftou to nejde, mám 320d a vyblbnout se s tím dá, ale kdybych si kupoval auto za tím účelem....

P.S: Holt sem udělal 50tkm za rok a půl, teď mám 70 ale nějak to neaktualizuji...A kvůli km jen tak do města jezdit nepůjdu :lol: :wink:

Napsal: čtv 28.04.2011 17:09
od Misa
šikovnej řidič (např. Speedy) rozhodil 2.0d na suchu bez problémů (205/55), rozhodně to žádný velký driftování není, ale na efektní průjezd kruháčem to stačí. Na sněhu se dá vodit jedna báseň ...
Pokud ti to budget dovolí, jdi do 130i, se 120d sice jde slušně zafrajeřit, ale ten černej oblak za autem už moc frajerskej není :lol:

Napsal: pát 29.04.2011 07:50
od FreeMaroStyle
Misa píše:šikovnej řidič (např. Speedy) rozhodil 2.0d na suchu bez problémů (205/55), rozhodně to žádný velký driftování není, ale na efektní průjezd kruháčem to stačí. Na sněhu se dá vodit jedna báseň ...
Pokud ti to budget dovolí, jdi do 130i, se 120d sice jde slušně zafrajeřit, ale ten černej oblak za autem už moc frajerskej není :lol:


Vážně?? Jako ono mi to bude taky černě hulit?? :D Já myslel že to dělá jen u TDiček s rotačkou :D ... Ani TDičko PDčko s najetyma 480 000 mi nehulilo ani trošku :D Tak počitam s tim že u BMW nemusim mit obavy z černeho mraku zamnou :?:

Napsal: pát 29.04.2011 10:14
od FrankDrebin
Ta Octa samozrejme hulila, stejne jako BMW bez DPF huli, je uplne jedno jestli je motor PD nebo CR (bez DPF coudi obe), ale jde o to, co je clovek ochoten tolerovat :lol:

Napsal: ned 01.05.2011 22:20
od Killca
bohuzel 1er nemaji samosvor, proto rozhazovani chce cvik a um, jde to i bez svoru, ale neni to presny bok

kazdopadne jak bylo psano, da se do diferaku montnout neorigo samosvor, napriklad kaaz nebo quaife (myslim)

EDIT: nemaji samosvor, krome 1er M, ale to neni 130i v "emku" (M packetu?) a cenovka je uplne mimo

Napsal: sob 13.08.2011 09:40
od speedysek
Zdravím,

tak na zábavu se nakonec koupila vyšší liga - E46 M3 :)

V práci jsem postoupil výše, tudiž již velky auto (OII) tak furt pídím po 1er.

Koukal jsem na ebay, a 130i začínaj na 15tis euro, což se mi zdá dost přehnany, na to že to není uuuplnej šlágr..

No ale moje hlavní problém s 130i je asi spotřeba..

Jezdím rád svižněji, ikdyž ted už se to snažím dodržovat. Každopádně rád si vychutnm zrychlení a předjížděni..

S jakou spotřebou jezdí ten šestihrnek?

Jízdni styl - okresky kolem 100-120 s rychlejším zrychlením a popojížděčky městem?

Nejvíc mě štve že tam nedávají 130d, ikdyž to by možna už bylo pro to auto těžké, nevím..

Apropo, jak jezdí 120d - 120kw? Díky za info

Napsal: sob 13.08.2011 10:47
od rikin
speedysek píše:No ale moje hlavní problém s 130i je asi spotřeba..

Jezdím rád svižněji, ikdyž ted už se to snažím dodržovat. Každopádně rád si vychutnm zrychlení a předjížděni..

S jakou spotřebou jezdí ten šestihrnek?


Ja osobne si myslim, ze spotreba asi bude podobna te M3.

Zalezi
- jak jezdis
- kde jezdis
- jak brzdis

Pokud jedes 100% defenzivni jizdu mimo mesto a nikdy nepredjizdis, tak se da dostat na 6l

Pokud jedes plynule mimo mesto rekneme 120-160 tak kolem tech 10l.

Pokud tomu davas sadu na okresce pocitej s 18l. Nejvetsi spotreba co je vubec mozna je tak do 24l, ale to jedes porad 7500 ot s plynem na podlaze do kopce.

Ve meste normalni jizda do 13, rychla jizda ve meste 15l.

Co jsem jel se Z4M mel jsem prumer 18 v M modu se stylem kde bych mel se 130kou tak podobnou spotrebu. M3 jsem nikdy neridil, takze nevim.

Napsal: sob 13.08.2011 16:47
od speedysek
rikin, ty jsi z Brna vid? Projíždka 130itkou by mi dost bodla :/ Do Prahy jezdíš?

Napsal: ned 21.08.2011 22:12
od rikin
speedysek píše:rikin, ty jsi z Brna vid? Projíždka 130itkou by mi dost bodla :/ Do Prahy jezdíš?


Bohuzel moc ne. :( Muzeme si dat sraz na Vysocine. :)