Stránka 1 z 1

Napsal: stř 11.05.2011 16:24
od Honza325
Známej si koupil bouranou 116i r.2006 a samozřejmě je vystřelená patrona na baterce. Auto už má komplet hotový, jen teď řeší, jestli se dá nějak obejít ta patrona - zapojit to a zpojízdnit bez ní... Už jsme to zkoušeli všelijak, ale motor se ani neotočil (motor samozřejmě OK :D ).
Poradíte někdo s touhle hloupostí?
Děkuji :wink:

Napsal: stř 11.05.2011 18:32
od honsska
Proklemovat žlutý konektor který odskočil od pólu oporem 1,2 ohmu(propojíš dva fousy ktré jdou do konektoru),nebo novou čast této kabeláže ,která se prodává jako opravný set,musí se naspojkovat v kufru(to se mi nelíbilo)cena na trojku cca 10 tis :D .

Napsal: čtv 12.05.2011 00:01
od Killca
zajimavy, me auto normalne jezdi i bez obchazeni ty patrony, jen se musel zastrcit zpet ten odstreleny tlusty plusak (rozebrat tu krabicku na plusovem polu baterky, ve ktere ten cely system chodi)

a na diagnostice se da ta baterkova pyropatrona dektivovat a tim padem zhasne i kontrolka bagu

rekl bych, ze bude problem jinde (necvakne aspon starter? neblikaj xenony? nebliknou budiky? intr normalne sviti a funguje(protoze to by mel, je na jinym okruhu)? nebo to proste vubec nic neudela?)

Napsal: čtv 12.05.2011 11:45
od Honza325
Předem děkuji za rady. Už jsem mu to vyřídil, tak pak dám vědět...

Jinak všechno normálně funguje - rádio, osvětlení, centrál, všechno. Jenom to prostě netočí a nechytne. Když jsme to přitáhli a pořádně tam tu patronu zarvali, tak to párkrát chytlo, ale musel jsem ji furt držet přitlačenou... jak jsem ji pustil, chcíplo to. Postupně už jsme jí asi tak doničili, že už to nechytá vůbec a právě kupovat novou, za jejíž cenu se dá sehnat teba ///M nárazník nebo hromada jiných věcí se mu nechce...

P.S. z týhle zkušenosti bych být tebou nejezdil jenom se zasunutou patronou zpět. Bál bych se, že znova vyjede nebo něco.. Aspoň ji mít třeba nějak zajištěnou.

Jestli k tomu ještě někdo máte nějaký rady atd, tak sem s nima :)

Napsal: čtv 12.05.2011 12:14
od Vlasta
Od baterky vedou dva + tlustý dráty. Ten tlustější se odpojil od startéru, Ty dva kabely se u baterky musí spojit. Je to prasárna, může se stát, že i při banální nehodě auto shoří. Jinak oblbnutí diagnostiky - jak psáno výše

Napsal: ned 15.05.2011 23:06
od Honza325
Tak dle Vašich rad už hotovo a strtée točí. ALE auto nechytne. Nevíte jestli se po havárii nějak nezablokuje i imobilizér? Protože se nám zdá, že je to imobilizérem... A na 100% funkčnost motoru a převodovky má známej záruku od prodejce, že je v pořádku... Tak ČÍM by to mohlo být? :roll: Prostě točí, ale nechytne. Benzínu je tam hromada, svíčky OK, klíčky nejsou vybitý, tak si nevíme teď rady. A na diagnostiku se s tim teď nedostanem...
Jestli Vás prosim něco napadá nebo s tim už máte zkušenost, kdyžtak napište. Už je to poslední zbrdění co tomu brání v jízdě :evil:

Napsal: pon 16.05.2011 03:23
od Killca
pokud toci starter a vse je zapojene jak ma, immobilizer tomu nebrani, immo by blokovalo uz i to otoceni starterem

proto ale zduraznuju, pokud je vse zapojene jak ma, mohli jste immo obejit, aby otocil motorem, pokud ano, jednotka neposila i tak stale benzin do valcu

pokud to nestartuje, prosel bych zapojeni a stav cidel polohy vacek a kliky, v tom byva nejcasteji pricina

Merili jste tlaky ve valcich? Chtelo by to diagnostiku, jestli vam typek prodal motor po bouracce, ktery pred ni fungoval, muze sice dat zaruku, ale i tak nejaka blbost na nem mohla odejit

kazdopadne ze je tam benzinu plno jste zjistili jak? Vyndali jste vstriky a koukali, jestli z nich strika benzin? Prosel bych vedeni od nadrze k motoru, nekde staci mala nezapojena hadicka napriklad do sani a je to konec

svicky ok je ze jsou nove nebo ze hazou jiskru? vyndat svicku po svicce zapojenou v kabelu a zkusit jestli dava pri startovani