Stránka 1 z 1
Napsal: pon 17.10.2011 22:33
od Ticho
Zda se mi, ze moje e87 stira nejak zvlastne. Mam destovy sensor, ktery se chova velmi zvlastne, stira naprosto chaoticky. Vetsinou setre jednou po zapnuti(to je spravne) a pak stira strasne moc casto. Treba 6x po sobe, pak ma dve vteriny klid, pak zase treba 2-4x apod. Ten otocny knoflik na prave pacce pod volantem mam uplne dole na nejnizsi sensitivitu a porad mi prijde, ze to stira takhle moc.
Druha vec je, ze stejne "nadrzeny" je i standardni cyklovac. Pri tuknuti do packy(1. poloha) stira s pauzou jenom, kdyz stojim. Jakmile se rozjedu, okamzite stira nepretrzite, otocny knoflik muze byt dole i nahore, nema to vliv. Druha poloha packy pak akorat jeste zrychli stirani.
Je toto normalni? Vsechna auta, co znam maji minimalne dve az tri polohy, kdy mezi jednotlivymi setrenimi je nejaka pauza.
Napsal: úte 18.10.2011 10:02
od arthur
Nevim jak s destovym senzorem, ten ja nemam. Ale mam pocit, ze jsem v navodu zahlidl, ze auta se senzorem cyklovac nemaji, a koleckem kterym ja nastavuju rychlost cyklovace, se v aute se senzorem nastavuje citlivost senzoru? Nebo si to spatne pamatuju?
Kazdopadne v aute bez senzoru se to chova takhle:
- To co popisujes, jedno tuknuti do packy, mi pripada, ze do ni tukas smerem nahoru, a to je normalni stirani, ktere se chova na prvni rychlost tak jak popisujes - kdyz stojis, stira s pauzami, za jizdy pak nepretrzite. Dalsi tuknuti nahoru je pak druha rychlost.
- Cyklovac se nezapina tuknutim do packy ale zmacknutim tlacitka na bocni predni strane packy smerem dovnitr. Stejnym tlacitkem se i vypina (nebo tuknutim do packy smerem nahoru, ktera to prepne na normalni stirani). Jeho rychlost se pak ovlada tocitkem.
Napsal: úte 18.10.2011 15:10
od Ticho
Díky za upřesnění. Tady jsem něco našel v návodu, co mám:
Takže nahoru(1) je stírání, ne cyklovač, to jsem nevěděl. Můj problém tedy zůstává na tom, že sensor deště je přecitlivělý, i když je točítko(5) úplně dole, tak stírá zbytečně často.. :/
Napsal: sob 22.10.2011 15:53
od Mista
Mám úplně stejný problém, je to téměř neovladatelné. Když prší tak se s tím furt musím jebkat protože to stírá fakt když nemá...
Napsal: ned 23.10.2011 13:37
od Ticho
Zdar, ja jsem se tim trochu zabyval a docela dobre mi prislo tohle vlakno. Doporucuji tam sundat ten sensor deste a vycistit jej spolecne s kontaktni plochou na skle:
http://babybmw.net/viewtopic.php?f=3&t=30090
Pokud to stira prilis casto, tak je to nejcasteji spatnym kontaktem cidla, pripadne necistotami v okoli senzoru.
Napsal: ned 30.12.2012 01:29
od krabicka3
Tak to ja mam opacny problem...zda se mi, ze to na nejvyssi citlivost stira pomalu. Kolikrat musim sam stirnout, protoze uz nic nevidim. Ale pak treba stirne hned 2x nebo 3x rychle. Je to chaoticky

Mel jsem senzor deste na Honde Civic a tam to fungovalo bezvadne. Divim se, ze soudruzi v BMW uplne neumeji.
Napsal: ned 30.12.2012 18:57
od Hartge120d
Já to mám taky tak! Na ten nejrychlejší to stírá stejně pomalu a pak 2x nebo 3x taky musím stirat sam

Napsal: pon 31.12.2012 04:13
od krabicka3
Tak to nevim jestli neni na reklamaci. Pred cca pul rokem jsem si nechal menit predni sklo kvuli prasklince od kaminku.
Napsal: pon 07.01.2013 19:18
od honza__
a co takhle provést zakladní nastavení?po výměně skla se musí provést inicializace čidla ,to je veškerý váš problém otázka 10min na diagnostice
Napsal: pon 07.01.2013 21:01
od JohnyM
honzako píše:a co takhle provést zakladní nastavení?po výměně skla se musí provést inicializace čidla ,to je veškerý váš problém otázka 10min na diagnostice
Neměl bys návod jak to udělat v GT1?