Stránka 1 z 1
Napsal: pon 28.01.2013 06:33
od blahomil
Ahoj,
vazne premyslim, ze bych si poridil ojetou 116i.
Co jsem procet forum, tak se vyskytly nejake motorove problemy s rozvody a studenym startem. Tyka se to pred faceliftovych aut nebo po faceliftu? Opravu toho dela servis pri pravidelnych prohlidkach, nebo si to musi clovek nechat opravit zvlast? Je nejak poznat ze servisni knizky, ze ty problemy jsou vyreseny a tudiz me zlobit nebudou?
Maji ty auta jeste nejake podobne vady? A na co si u nich dat pozor?
Diky
Napsal: pon 28.01.2013 11:00
od Tom_120i
Týká se to vozidel před FL. Nevím o tom, že by to dělal servis v rámci záruky a nejsem si jistej, jestli to jde nějak "opravit" resp. že tato závada se nebude opakovat stále dokola (kvůli konstrukci motoru). Třeba to bude vědět někdo jiný. V servisní knížce to nenajdeš. Ale vzhledem k pořizovací ceně auta, to není žádná velká investice, takže bych řešil spíš celkový stav vozidla.
Napsal: pát 01.02.2013 15:34
od blahomil
a jak casto se to v prumeru kazi?
Napsal: pát 08.03.2013 00:12
od libor1988E36
Ahoj u těchto motorů odcházejí rozvody. Někdy sem tam vanos jednotka nebo mag. ventily co ovládají vanosy. Občas bývají i KO motory protože se něco utrhne na rozvodech. Ale nechci strašit problémy se zapalováním ale na to byli vyhlášené TA (technická akce v servisu BMW) myslím tím zapalovací cívky výměna.Jinak víc si ted nevzpomínám. Zatím čus
Napsal: pon 01.04.2013 22:57
od creck
Myslite ze u 2009 r.v bude ten problem s napinakem uz vyresen nebo to mam radsi sledovat ? Popripade jak se to projevuje ?
Napsal: úte 02.04.2013 20:00
od libor1988E36
Čawko většinou se to projevuje chrastěním motoru za studena napínák už je z výroby vadný, pro jistotu bych ho nechal vyměnit:-)měj se
Napsal: pon 08.04.2013 14:49
od creck
libor1988E36 píše:Čawko většinou se to projevuje chrastěním motoru za studena napínák už je z výroby vadný, pro jistotu bych ho nechal vyměnit:-)měj se
Tak jsem se v cartecu dozvedel podle VIN ze u meho r.v uz jsou napinaky v pohode
