Stránka 1 z 1
Napsal: úte 14.05.2013 11:58
od sishuow
Kdo mi udela komplet vymena rozvodu na E87, rok 2008, 118d, 105kw? Praha
Kolik by to stalo?
Nebo jestli znate nekoho, kdo ma s tim zkusenosti, tip na nekoho sikovneho!?
Diky!
S.
Napsal: pát 19.07.2013 12:16
od vyvr
Jak si dopadl s těma rozvodama?
Motor N47 trpí celkem hodně na rozvody. By mě zajímalo, jestli si někoho sehnal, kdo ti je vymění. Četl jsem o tom hodně na slovenském fóru. Majitelé těchto motorů psali, že výměnu lze provést jen s vytaženým motorem. A že to jen tak někdo neudělá, navíc je to hodně drahé.
Někteří to řešili až výměnou celého motora - cena kolem 100 000 Kč.
Napsal: pát 19.07.2013 12:23
od sishuow
jj nasel. jenom ted cekame na dily. cena kolem 20000kc, vcetne mot. oleje, filtru, prace.
Napsal: pát 19.07.2013 12:44
od atimen
co to je za blbost ? to máš sjetý i ty převodový kola který stojí nesmysl a nemění se pokud nejsou v hajzlu ? loni jsme měnily na naší E87 120i ...a díly stály na cca 4000 kč plus 1800 práce , měnil se řetěz plus kladky a lišty ...vše dle doporučených postupu BMW , jo a motor se nevyndával , pochybuju , že by byl takovej rozdíl mezi naftou a benzinem a přípravky na nastavení jsem měl půjčené z BMW
Napsal: pát 19.07.2013 12:49
od sishuow
A zjistis mi cenu na komplet rozvody na diesel? Klidne si to necham udelat pokud by byla rozumna cena
Napsal: pát 19.07.2013 13:13
od atimen
když mě pošleš 8 posledních znaků do SZ nechám ti to u kamaráda nacenit

samozřejmě pouze originál BMW , ani nevím jestli se něco dělá v náhradě...a servis kde mi to dělali (4 dny ) je teda v Brně
Jinak jak říkám , aspoň u benzínu jak mě bylo řečeno se prostě rozvodový kola nemění pokud nejsou viditelně poškozený a takto by to řešili i v BMW
Napsal: pát 19.07.2013 16:24
od mawis
Cena záleží na roku výroby motoru a nutných dílů k výměně. Rozvody jsou v ze zadní strany a proto většinou musí motor ven. Cena je vysoká, protože u motorů 2007-2009 se musí měnit i klikovka! Tím jak odchází řetěz se na ní dodrbe ozubení a musí se vyměnit. Dále napínáky, ostatní ozubená kola atd. Tak cena 4000kč je absolutně nereálná v porovnání s benzínem. Pokud tam dáš jen novej řetěz za pár kaček nic nevyřešíš
Není to nekvalitním řetězem ale celým tím rozvodovým pajšlem a proto je to tak nehorázně drahý...
Napsal: pát 19.07.2013 16:28
od atimen
psal jsem ,že se neměnil jen řetěz ale vše krom rozvodových kol a ty mění i v bmw pouze v případě vizuálního opotřebení tzn , né při každém servisu rozvodu se mění rozvodové kola ... toť u benzinu aspoň .
Napsal: pát 19.07.2013 16:32
od mawis
Však já to beru pokud jde o preventivní servisní opravu. Tam chápu, že se ostatní díly mění jen v případě vizuálního opotřebení. U motoru N47 ale jde o odstranění konstrukční/výrobní vady motoru a to je trošku něco jiného. Tam se to musí udělat komplet jinak neodstraníš problém.
Napsal: pát 19.07.2013 16:33
od atimen
jo , tak to pak taky beru , nafty mě nic moc neříkají

Napsal: pon 02.12.2013 18:11
od blatna
Tak o víkendu došlo na rozvody u motoru N47D20A.
Při 134tis. to začlo chrastit. Dělal to člen pod nickem Author z Klatov.
Mechanik je rychlej a šikovnej.Při porovnání bylo znát, že řetěz je
natažený. Nechal jsem vyměnit komplet spojku a řemenový rozvod tak snad
už bude klid.
Napsal: pon 02.12.2013 23:10
od Tom_120i
Na kolik to celkem vyšlo? Konstrukční závada odstraněna nebo za 100tis km zase nanovo?
Napsal: úte 03.12.2013 17:25
od blatna
Cena 60tis.Kč.
Řemenový rozvod
Dvouhmota plus spojka
Řetězový rozvod komlet, ozubení na klice bylo v pořádku- klika ne.
Výměna žhavících svíček
Olej a práce.Vše koupeno v Inveltu.
Napsal: úte 03.12.2013 21:16
od Tom_120i
Vzhledem k tomu, že je tam dvouhmota a spojka, tak je to nějak podezřele levné. Vyměnil i tu kliku?