Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.08.2009 19:53
od swenak
Zdravim vsechny.

Mam dotaz na zkusenosti se servisem v Praze. Nemuzu si pomoct, ale bud mam smulu, nebo jsem jiz na cerne listine, nebo nevim. Nejdrive jsem zkousel Autobase P10. Komunikace se skladem pomoci emailu tragicka. Osobni pristup skladu podobny, mel jsem pocit, ze otravuju, na mail mi udajne neslo odpovidat, protoze meli vedouci moc prace. Platit po 17h kartou taky nemozne, coz mi zapomeli rict predem. Budiz, stava se, napsal jsem jim sve zkusenosti, omluvuli se. To je tak 5 mesicu. Mezi tim jsem hledal jiny servis pro kontrolu vozu, opet jsem psal, ted na AuTec pres jejich WWW i na Renocar. Prislo jen potvrzeni z AuTec, ze prijali email, z Renocaru nic. Objednani jsem si prijel tedy radsi vyresit osobne do AuTecu, ale na 2x, protoze tam prvne prave nebyl ten vhodny clovek. Opravu provedli, ale problem neodstranili, to se stava, v tom nevidim problem, byla to zarucni oprava, tak to nic nestoji, jen cas. Mesic jsem to neresil, nebyl cas. Pred 2 tydny jsem opet psal na AuTec ohledne dostupnosti nejakeho zbozi, opet jen potvrzeni prijeti emailu a nic, takze jsem si tam zajel osobne. Ted v patek jsem jim psal opet ohledne opakovani opravy, ted uz na konkretni osobu, ktera mi predtim predavala vuz z opravy. Dnes je 4tek a opet zadna reakce a to jsem jeste v mailu slusne upozornil, ze je mozne, ze maji problem s dorucovanim zprav z www, pripadne s reakcemi a ze to neni moc vhodne.

Dobre, rikam si, kaslu na ne, dnes jsem psal opet na Autobase, ac jsem tam jiz nemel chut jit (kvuli tomu pristupu a taky mi zapomeli dat par zbytku materialu po vymene tunelu, ktere jsem si zaplatil, ale nepotreboval jsem je, tak jsem to nechal). Opet bez reakce, ac je to jen mail z rana a mozna mi odpovi brzo.

Vim, rychlejsi je volat, ale ja mam radsi pisemny kontakt, vse si takhle dohodnu, je pak lepsi dohledavani. Mam jen smulu, nebo maji snad vsichni problem s komunikaci se zakaznikem pomoci emailu? Antispamem to neni, potvrzovani z WWW formulare mi prislo a slozku si kontroluju pravidelne, z casu na cas mi Autobase odpovedel (smutne, ze jako jediny a to jsem se na ne i proto rozcilil - jednooky kral, he he). Jsem snad narocny, ze chci vyuzivat to, co mi nabizi, tedy email? Kdyz ho nechteji, nebo neumi pouzivat, at to radsi zrusi, nez aby to takhle dopadalo. S Toyotou (v Modranech) jsem takove problemy nemel, jak s komunikaci a objednavanim emailem, tak s pristupem, kdyz jsem prijel, psal nebo volal, proste jsem mel pocit, ze jsem zakaznik.


Jake mate zkusenosti? Delam neco spatne?

Napsal: čtv 27.08.2009 19:56
od prase007
Autec + AMT je pytli a ostatní jsou v pytli taky, protože se jim tam hrnou krom jejich zákazníků i zákazníci z AMT a Autecu, takže špatná situace je všude ... opravdu tam zkus zavolat, tim nic nepokazíš.

Napsal: čtv 27.08.2009 20:01
od swenak
Co taky jineho, kdyz chci sluzby, nebo si tam zajedu, at i vidim, s kym komunikuju, mam to vse kousek, kolem AuTec jezdim kazdy den 2x a Autobase mam tak 500m od kancelare. Nebyt toho, ze je to vuz v zaruce, kaslu na ne, ale takhle se vlastne ani nemuzu rozcilit s tim, ze tam proste jiz neprijedu a pojedu jinam, pac jich tady je jen par, proste neni na vyber. Premyslim, ze napisu zastoupeni BMW, s nima jsem taky uz neco resil, v cem nevedeli pomoct v servisu a tam problem nebyl, tak snad at alespon vedi, jak to funguje v jejich siti partneru. Chjo, zlata Toyota.

Napsal: čtv 27.08.2009 23:36
od elephant
Můžu ti doporučit BMW Horimex Vysoké Mýto, kde jsem měl předtím dobrý zkušenosti. Stačilo se s nima domluvit a když jel někdo od nich do Prahy, tak mi to dovezli. Menší díly ala krytka ostřikovače posílají na dobírku. Odpověd okamžitá a bez problémů.
Osobně bych nejraději napsal nějakou petici s otevřenym dopisem a poslal jí do Německa, jelikož v Praze mi odpověděl jen autec a to za 3dny.

Pozáruční servis do autorizovanýho a ještě do Prahy ani náhodou, chci se cítit jako zákazník.

Napsal: čtv 27.08.2009 23:40
od Slavisimo
Ja musim rict ze Bychl neni az tak spatnej i kdyz zase slo o auto ktery u nich bylo koupeno za 1.3mega takze se asi uz snazej.. :roll: je to tezky

Napsal: pát 28.08.2009 10:23
od 100RM
Ja mam dobre skusenosti s Renocarom, komunikacia vyborna, objednavanie dielov velmi promptne, oprava a diagnostika takisto v pohode.

Napsal: pát 28.08.2009 10:29
od swenak
Slavisimo píše:Ja musim rict ze Bychl neni az tak spatnej i kdyz zase slo o auto ktery u nich bylo koupeno za 1.3mega takze se asi uz snazej.. :roll: je to tezky


mozna je bychl dobrej, sveho casu jsem bydlel par metru od nich ve Vestci, ted uz to mam ale z ruky...ale nebojte, taky mne nakrkli, kdyz jsem se poptaval, za kolik by pripadne koupili moji karu...vsichni mi nabizeli tak cca 300-350, dle zpusobu prodeje, bychl 200 :-) chapu, obchod je svina, ale soudnost by mela byt, za auto uplne nove, nejete v cene cca 600 nabidtnou 200 :-) za to bych mel 6let stare auto se 130tis km v nudne vybave :-)

Napsal: ned 30.08.2009 19:03
od Richardos
Já nevim, jak je to u Bychla teď, ale pochybuju, že se něco změnilo. Naprostý prasení s autama zákazníků, všichni zmaštěnci naskáčou dovnitř a jdou driftovat... Žádná soudnost, sem tam se něco rozbije. :mad:

Napsal: ned 30.08.2009 20:13
od Vlasta
swenak píše:
Slavisimo píše:Ja musim rict ze Bychl neni az tak spatnej i kdyz zase slo o auto ktery u nich bylo koupeno za 1.3mega takze se asi uz snazej.. :roll: je to tezky


mozna je bychl dobrej, sveho casu jsem bydlel par metru od nich ve Vestci, ted uz to mam ale z ruky...ale nebojte, taky mne nakrkli, kdyz jsem se poptaval, za kolik by pripadne koupili moji karu...vsichni mi nabizeli tak cca 300-350, dle zpusobu prodeje, bychl 200 :-) chapu, obchod je svina, ale soudnost by mela byt, za auto uplne nove, nejete v cene cca 600 nabidtnou 200 :-) za to bych mel 6let stare auto se 130tis km v nudne vybave :-)

Jestli je ta 116i bílá, tak se nediv. Já mám s Bychlem z pražskejch servisů nejlepší zkušenost, možná to bylo trochu tím, že jsem k nim byl uvedenej člověkem, kterej tam kupoval víc aut a řešil jsem to kontaktem přes konkrétního technika.

Napsal: pon 31.08.2009 09:04
od swenak
no jo, byla to ta vyherni, ale smesne to bylo i tak...ale jak jsem psal, chapu, obchod je obchod....

Napsal: pon 31.08.2009 10:21
od ARMAN
Volat volat a volat. Spousta firem nebo spiš zaměstanaců firem stale nepovažuji email za až tak důležity nastroj kor paprdy co v ty firmě pracuji třeba 10-15 let a vyzobavaji text na klavesnici jednim prstem.
A bila jednička ti taky nepřida na důležitosti i kdybys ji koupil za vlastni tak se jim automaticky spoji se soutěži :D

Napsal: pon 31.08.2009 11:01
od swenak
no, vetsinou netusili, ze jde o bilou jednicku a i tak zadna reakce :-) proste, smutne :-( uz abych se ho zbavil :-)