Napsal: čtv 27.08.2009 19:53
Zdravim vsechny.
Mam dotaz na zkusenosti se servisem v Praze. Nemuzu si pomoct, ale bud mam smulu, nebo jsem jiz na cerne listine, nebo nevim. Nejdrive jsem zkousel Autobase P10. Komunikace se skladem pomoci emailu tragicka. Osobni pristup skladu podobny, mel jsem pocit, ze otravuju, na mail mi udajne neslo odpovidat, protoze meli vedouci moc prace. Platit po 17h kartou taky nemozne, coz mi zapomeli rict predem. Budiz, stava se, napsal jsem jim sve zkusenosti, omluvuli se. To je tak 5 mesicu. Mezi tim jsem hledal jiny servis pro kontrolu vozu, opet jsem psal, ted na AuTec pres jejich WWW i na Renocar. Prislo jen potvrzeni z AuTec, ze prijali email, z Renocaru nic. Objednani jsem si prijel tedy radsi vyresit osobne do AuTecu, ale na 2x, protoze tam prvne prave nebyl ten vhodny clovek. Opravu provedli, ale problem neodstranili, to se stava, v tom nevidim problem, byla to zarucni oprava, tak to nic nestoji, jen cas. Mesic jsem to neresil, nebyl cas. Pred 2 tydny jsem opet psal na AuTec ohledne dostupnosti nejakeho zbozi, opet jen potvrzeni prijeti emailu a nic, takze jsem si tam zajel osobne. Ted v patek jsem jim psal opet ohledne opakovani opravy, ted uz na konkretni osobu, ktera mi predtim predavala vuz z opravy. Dnes je 4tek a opet zadna reakce a to jsem jeste v mailu slusne upozornil, ze je mozne, ze maji problem s dorucovanim zprav z www, pripadne s reakcemi a ze to neni moc vhodne.
Dobre, rikam si, kaslu na ne, dnes jsem psal opet na Autobase, ac jsem tam jiz nemel chut jit (kvuli tomu pristupu a taky mi zapomeli dat par zbytku materialu po vymene tunelu, ktere jsem si zaplatil, ale nepotreboval jsem je, tak jsem to nechal). Opet bez reakce, ac je to jen mail z rana a mozna mi odpovi brzo.
Vim, rychlejsi je volat, ale ja mam radsi pisemny kontakt, vse si takhle dohodnu, je pak lepsi dohledavani. Mam jen smulu, nebo maji snad vsichni problem s komunikaci se zakaznikem pomoci emailu? Antispamem to neni, potvrzovani z WWW formulare mi prislo a slozku si kontroluju pravidelne, z casu na cas mi Autobase odpovedel (smutne, ze jako jediny a to jsem se na ne i proto rozcilil - jednooky kral, he he). Jsem snad narocny, ze chci vyuzivat to, co mi nabizi, tedy email? Kdyz ho nechteji, nebo neumi pouzivat, at to radsi zrusi, nez aby to takhle dopadalo. S Toyotou (v Modranech) jsem takove problemy nemel, jak s komunikaci a objednavanim emailem, tak s pristupem, kdyz jsem prijel, psal nebo volal, proste jsem mel pocit, ze jsem zakaznik.
Jake mate zkusenosti? Delam neco spatne?
Mam dotaz na zkusenosti se servisem v Praze. Nemuzu si pomoct, ale bud mam smulu, nebo jsem jiz na cerne listine, nebo nevim. Nejdrive jsem zkousel Autobase P10. Komunikace se skladem pomoci emailu tragicka. Osobni pristup skladu podobny, mel jsem pocit, ze otravuju, na mail mi udajne neslo odpovidat, protoze meli vedouci moc prace. Platit po 17h kartou taky nemozne, coz mi zapomeli rict predem. Budiz, stava se, napsal jsem jim sve zkusenosti, omluvuli se. To je tak 5 mesicu. Mezi tim jsem hledal jiny servis pro kontrolu vozu, opet jsem psal, ted na AuTec pres jejich WWW i na Renocar. Prislo jen potvrzeni z AuTec, ze prijali email, z Renocaru nic. Objednani jsem si prijel tedy radsi vyresit osobne do AuTecu, ale na 2x, protoze tam prvne prave nebyl ten vhodny clovek. Opravu provedli, ale problem neodstranili, to se stava, v tom nevidim problem, byla to zarucni oprava, tak to nic nestoji, jen cas. Mesic jsem to neresil, nebyl cas. Pred 2 tydny jsem opet psal na AuTec ohledne dostupnosti nejakeho zbozi, opet jen potvrzeni prijeti emailu a nic, takze jsem si tam zajel osobne. Ted v patek jsem jim psal opet ohledne opakovani opravy, ted uz na konkretni osobu, ktera mi predtim predavala vuz z opravy. Dnes je 4tek a opet zadna reakce a to jsem jeste v mailu slusne upozornil, ze je mozne, ze maji problem s dorucovanim zprav z www, pripadne s reakcemi a ze to neni moc vhodne.
Dobre, rikam si, kaslu na ne, dnes jsem psal opet na Autobase, ac jsem tam jiz nemel chut jit (kvuli tomu pristupu a taky mi zapomeli dat par zbytku materialu po vymene tunelu, ktere jsem si zaplatil, ale nepotreboval jsem je, tak jsem to nechal). Opet bez reakce, ac je to jen mail z rana a mozna mi odpovi brzo.
Vim, rychlejsi je volat, ale ja mam radsi pisemny kontakt, vse si takhle dohodnu, je pak lepsi dohledavani. Mam jen smulu, nebo maji snad vsichni problem s komunikaci se zakaznikem pomoci emailu? Antispamem to neni, potvrzovani z WWW formulare mi prislo a slozku si kontroluju pravidelne, z casu na cas mi Autobase odpovedel (smutne, ze jako jediny a to jsem se na ne i proto rozcilil - jednooky kral, he he). Jsem snad narocny, ze chci vyuzivat to, co mi nabizi, tedy email? Kdyz ho nechteji, nebo neumi pouzivat, at to radsi zrusi, nez aby to takhle dopadalo. S Toyotou (v Modranech) jsem takove problemy nemel, jak s komunikaci a objednavanim emailem, tak s pristupem, kdyz jsem prijel, psal nebo volal, proste jsem mel pocit, ze jsem zakaznik.
Jake mate zkusenosti? Delam neco spatne?