Stránka 1 z 1

Napsal: pát 01.07.2011 18:42
od Nowic
Nazdar klubáci. Sice se to netýká přímo BMW, ale i tak chci varovat všechny před návštěvou servisu Auto Rava. Manželce odešlo olejové čerpadlo u Opla Frontery B, 2,2 benzín. Díky tomu došlo k zadření klikové hřídele a musela být provedena generálka motoru. Při generálce se brousila klika, rovnala hlava, honovaly válce, měnila všechna možná těsnění a samozřejmě i olejové čerpadlo. Po 3 týdnech opravy si manželka auto vyzvedla. Když přijela domu, zjistili jsme, že hodně teče olej kolem těsnění výměníku, nefunguje autorádio a naklápění zrcátek. Bylo to tak tak znova na zadření motoru. Takže 1. reklamace. Po dalším týdnu opravy a vyzvednutí, auto na volnoběh začalo chcípat. 2. reklamace. Oprava proběhla údajně výměnou kabelu k čidlu otáček a autorádio jen tak z ničeho nic pálí pojistku. A nic z toho nemá žádnou souvislost s generálkou motoru. Po vyzvednutí a ujetí cca 40 kilometrů auto opět chcíplo a na volnoběh mu kolísaly otáčky. 3. reklamace. Manželka požadovala kontrolu autoelektrikářem. Oprava proběhla opět za týden s tím, že auto údajně chcípalo kvůli čidlu vačky, vyměnili brzdové destičky a to naprosto bez informace manžece. A autorádio? údajně se odpálilo díky volným drátům, které vše zkratovali... Náhoda? na náhody nevěřím... snad už to teď bude OK. A pokud ne, do tohoto servisu už nikdy! Ještě detail... oprava stála 55 tisíc!

Napsal: stř 18.04.2012 13:41
od picimuri
I já musím přispět nepěkným hodnocením k tomuto servisu. Měl sem na svém 325tds problem s předvstřikem a houpáním volnoběhu ( hlava čerpadla v prdeli) tak mi sdělili že mam asi rozvody o zub že předvstřik nejde doštelovat, a samozřejmě že čerpadlo je potřeba taky koupit uplně nový.. :D No dobrý..

Mechanik, se kterej mi na tom dělal, na mě zprvu působil jako v pohodě čověk co ví co a jak.. Když mi ale sdělil že to houpání je malou dávkou paliva, tak že trochu strčil do hlavy čerpadla aby ji přidal... Tak mě přesvědčil o opaku. Od tý doby samozřejmě auto hulilo a žralo jak protržený... houpani nezmizelo, je se prochu potlačilo. Když sem tohle sdělíl panu Křížkovi ( kterej je s bratrem opravdovej mistr přes čerpadla) ve Slivenci, tak ten mi ani neveril že toho sou schopny v Bosch servisu...

No jelikož jsem ale plánoval výměnu čerpadla sám tak sem to moc neřešil... čerpadlo sem vymenil, a vydal jsem se znovu do AutoRava aby mi teda srovnali rozvody... I když u nich dvůr zel prázdnotou, se mi po přietí auta do opravi ozvali asi třetí den s tím že na rozodech je vůle a že je teda potřeba je uplně celý vyměnit, že uz sou vyběhaný.. :D Taky dobrý.. V životě sem neslyšel že by někomu na M51 odešli rozvody.. Ale tak dobře, to nemohli vědět.. Po tom co mi sdělili že by oprava stála 8000 jen za materiál, sem se rozhodl že to nenechám udělat a podívám se na to sám. (nakonec to bylo ustřižený pero na zajištění řetězovýho kola na klice, šoupalo se to asi tak 15° sem a tam, divil sem se že to jelo a děkoval sem bohu že se to neprotočilo :D)

Když jsem si pro auto přijel tak nějákej 'přičmoudlej debí*ek' co si tam hrál na přijímacího technika, nebo co, se mi vehementě snazil vnutit jak se to strašně v pr*eli a že je třeba vyměnit řetěz, všechny ozubený kola, i vodící lišty a napínák že bude taky už špatnej a k tomu určitě koupit i uplně nový vstřikovací čerpadlo, že jinak to nemá cenu.. To bych ještě chápal, jde mu o kšeft.. Pak sme vysli ven a on tam na mě začal dělat vohromě chytrýho a počal se vysvětlovat jak v tom funguje řídící systém, přičemž plácal samí nesmysly,to sem mu nic neřikal. Ale už sem věděl že mě tam neuviděj. Největší třešínkou na pomyslnym dortu bylo to když mě přesvědčoval o tom že na tds je turbo ovládaný podtlakem, a začal mě tam skoro zkoušet jak ve škole 'zmr*' a strašně se divil když sem mu to vysvětlil a bacha pánové,to měl uplně stejný auto jako já...

A to sem ještě musel zacvakat litr za práci, že mi zjistil že je tam vůle na rozvodech a začal bejt strašně arognatní když se mi to nelíbilo. A že prej mi to ještě slevil že se v tom mechanik vrtal 4 hodiny nebo co. (tak to byl deb*l nebo byl mechanik uplně levej?)

A to vubec nemluvim o tom jaky tam meli sazby, za seštelování čerpadla 5800kč... U pánů Křížku : K.S. čerpadla ve Slivenci 500kč a ještě mi to dělal před očima..

Takže k Bosch AutoRava v Praze už nikdy.. Mám rád svoje auto a nejsem tak bohatej abych ho mohl davat do blbejch servisů jako je právě AutoRava.

Ale co sem tak koukal, zrušili svoje www stránky a asi už nefungujou.. zaplať panbuh za to.. Doufám že si ten čmoud našel nějákou prácí při který nekomunikuje se zákazníkem, třeba ve třídírně odpadů, tam mu zajisté bude dobře....