Stránka 1 z 4
Napsal: pon 09.07.2012 20:55
od milannn
čau kluci, chtěl bych se podělit o negativní zkušenost s pojišťovnou Kooperativa. Mám tam pojištěné 2 auta havarijně.
Letos v březnu mi samovolně zahořelo v motorovém prostoru BMW E90, škoda cca 50.000 Zpráva od hasičů jasně říka, že ze strany majitele vozu nedošlo k žádnému pochybení. Kooperativa odmítla plnění pojistsné události s odůvodněním, že došlo k porušení obecných podmínek, které musíte ve smlouvě hledat lupou a to, že šlo o zanedbání údržby, o které nemůže být ani řeč, protože auto bylo pravidelně servisováno v autorizovaném servisu.
Proto doporučuju utíkat pryč. Dále se chci zeptat, jestli nemáte s jinou pojišťovnou jiné lepší zkušenosti, kde bych se mohl nechat pojistit?
Napsal: pon 09.07.2012 21:02
od libovka
To mi povídej.
Poslední dobou jich mám taky plný zuby.Jen výmluvy,keci a skutek utek.
Mám u nich dvě auta,motorku a barák a dost přemýšlím o změně.
Napsal: pon 09.07.2012 21:13
od atimen
Pokud uvažujete o změně tak jen né k Allianz ...měl (ještě chvílu mám ) jsem hav. pojištěné auto u maxima pojišťovny a nikdy nebyl problém (měnil jsem tři skla , 2x vandal boční , jednou kamínek čelní ) , pak jsem skoro 2 roky nic nenárokoval na pojišťovnu, ovšem když do mě najel cyklista tak jsem to chtěl po pojišťovně zaplatit a zjistil jsem ,že všichni klienti přešli automaticky pod allianz protože maxima zanikla....tak říkám ok ...s proplacením nebyl výrazná problém zaplatili cca 40000kč ....nicméně nedávno mě někdo rozbil zadní dvojtý okno tak jsem to chtěl uplatnit na hav. pojistku protože stojí 29000kč ...mám protokol od policie i na protokolu od pojišťovny je napsany ,že na autě bylo dvojtý sklo ....po tom co se to v Brně v Aurisu vyměnilo mě volá z této firmy paní a ,že pojišťovna skrouhla fakturu o 14000kč, že o tuto částku by to autorizovaný servis vyměnil levněji .....po asi 40 telefonátech jsem zjistil ,že dotyčný likvidátor je totální kokot a ověřil si špatně cenu dílu ...ověřil si cenu jednovrstvýho skla který stojí o těch zmíněných 14000kč ...po dalších 40 telefonátech se mi po týdnu likvidátor (sám veliký bůh) ozval a ,že to proberou s manažerem ....nakonec to doplatili a po 14 dnech mi přišel dopis,že semnou již neprodlouží smlouvu , že jsem měl 2 a více pojistných událostí a dle pojistných podnínek mě už nepojistí .Tak kurva kde to sme , platím si za ty šílený peníze hav. pojištění aby mi to krylo události které nemohu ovlivnit a i ty které zaviním já ...nikde se nepíše za jaký období ty 2 a více pojistných událostí můžu nárokovat aby mě smlouvu nemohli vypovědět . takže Allianz taky

Napsal: úte 10.07.2012 13:09
od DAVe_1
atimen píše:Pokud uvažujete o změně tak jen né k Allianz ...měl (ještě chvílu mám ) jsem hav. pojištěné auto u maxima pojišťovny a nikdy nebyl problém (měnil jsem tři skla , 2x vandal boční , jednou kamínek čelní ) , pak jsem skoro 2 roky nic nenárokoval na pojišťovnu, ovšem když do mě najel cyklista tak jsem to chtěl po pojišťovně zaplatit a zjistil jsem ,že všichni klienti přešli automaticky pod allianz protože maxima zanikla....tak říkám ok ...s proplacením nebyl výrazná problém zaplatili cca 40000kč ....nicméně nedávno mě někdo rozbil zadní dvojtý okno tak jsem to chtěl uplatnit na hav. pojistku protože stojí 29000kč ...mám protokol od policie i na protokolu od pojišťovny je napsany ,že na autě bylo dvojtý sklo ....po tom co se to v Brně v Aurisu vyměnilo mě volá z této firmy paní a ,že pojišťovna skrouhla fakturu o 14000kč, že o tuto částku by to autorizovaný servis vyměnil levněji .....po asi 40 telefonátech jsem zjistil ,že dotyčný likvidátor je totální kokot a ověřil si špatně cenu dílu ...ověřil si cenu jednovrstvýho skla který stojí o těch zmíněných 14000kč ...po dalších 40 telefonátech se mi po týdnu likvidátor (sám veliký bůh) ozval a ,že to proberou s manažerem ....nakonec to doplatili a po 14 dnech mi přišel dopis,že semnou již neprodlouží smlouvu , že jsem měl 2 a více pojistných událostí a dle pojistných podnínek mě už nepojistí .Tak kurva kde to sme , platím si za ty šílený peníze hav. pojištění aby mi to krylo události které nemohu ovlivnit a i ty které zaviním já ...nikde se nepíše za jaký období ty 2 a více pojistných událostí můžu nárokovat aby mě smlouvu nemohli vypovědět . takže Allianz taky

tak co jsi cekal? prece ti nebudou porad vsechno platit!
jsou to parchanti..
Napsal: úte 10.07.2012 22:23
od Trhyy
Ono je to hlavně o tom člověku který to likviduje než o pojištovně...bohužel.
Pojištovna se snaží krouhat kde co může, ale pojištění je dražší a dražší.
Vidim to na oknech, plnění se snížilo za poslední cca 3 roky o +- 25% směrem dolů a dále se snižuje, ovšem náhradní díly stojí pořád stejně, materiál taky, benzín je dražší a to už se nebavim o inflaci.
Máme na okna vesměs vždy stejnou cenu a někdy se stane že nezaplatěj celou částku a spoléhaj se na to že se člověk neozve, ono je to výhodný, protože se takhle neozve xy lidí a pojištovna má vyděláno.
Průser je že kolikrát i lidi co maj na starosti likvidaci škod na vozidlech pořádně ani nezná typy a druhy aut, běžně se nám stává že při prohlídce oken nám např. k E46 coupé napíšou cenu za E36 sedan, E46ku okno s deštovým senzorem podle likvidátora Allianzu udělají v autorizáku za 10.000, tak nám nedají víc jak 10.000kč, když sem mu vysvětlil že to je nereálný, tak si pořád mlel tu svojí.....zavoláno do toho autorizáku kde mu údajně řekli 10.000 a ono to byla cena jenom za okno....apod, 3ka jako 3ka, likvidátorům jde jen o to aby zaplatili vždy co nejmín peněz klientovi.
Jediný co teďka Kooperativa a ČPP dělá je, že do novejch smluv ( uzavřenejch od 10/2011 ) dává malým písmem že se člověk zavazuje k tomu že na výměnu čelního skla musí pouze do smluvního servisu, jinak škodu kráti o 20% u Kooperativy, nebo dokonce o 100% u ČPP, to mi přijde jako svinárna jelikož se to samozřejmě lidem neřiká a dokonce to xy makléřu ani nevědělo, ale hlavně že jsou provize za uzavřené smlouvy....A jediné kritérium pro to být smluvním servisem KOOP/ČPP je bohužel cena, xy autoskel který daný okno udělají nejlevněji se stanou smluvními partnery, pojištovnu nezajímá jaké dané autosklo nabízí služby, jakou má historii, úroveň provozovny, kvalitu oken apod., hlavně cena...Pojištovny v čechách si bohužel dělají co chtějí a pokud si to my všichni necháme líbit, bude hůř...
Napsal: stř 11.07.2012 00:49
od jurasis
Trhyy píše:...Pojištovny v čechách si bohužel dělají co chtějí a pokud si to my všichni necháme líbit, bude hůř...
Nejen pojišťovny...
Ale zase, co s ovcema, zkrátit řetěz, ony si zvyknou...

Napsal: stř 11.07.2012 09:27
od kralik
Ad. Trhyy: Zajimave je, ze smluvnim servisem pro BMW u Allianz je Autec. Takze ne ten nejlevnejsi, ale spis naopak. Bohuzel to neznamenalo dobre odvedenou praci a nepresne informovani zakaznika o oprave. Proste jesem vymenu skla ve dverich ridice u 8er na prvni pokus neprevzal...
Napsal: stř 11.07.2012 10:23
od atimen
případně němá někdo tip na flotilový hav pojištění ? měl jsem to u allianz za 5600kč na rok , 10% spoluučast na častku 130000kč...a jelikož mě allianz neprodlouží smlouvu hledám alternativu za podobný peníze ...
Napsal: stř 11.07.2012 20:37
od Hypno
Trhyy píše:Ono je to hlavně o tom člověku který to likviduje než o pojištovně...bohužel.
Pojištovna se snaží krouhat kde co může, ale pojištění je dražší a dražší.
Vidim to na oknech, plnění se snížilo za poslední cca 3 roky o +- 25% směrem dolů a dále se snižuje, ovšem náhradní díly stojí pořád stejně, materiál taky, benzín je dražší a to už se nebavim o inflaci.
Máme na okna vesměs vždy stejnou cenu a někdy se stane že nezaplatěj celou částku a spoléhaj se na to že se člověk neozve, ono je to výhodný, protože se takhle neozve xy lidí a pojištovna má vyděláno.
Průser je že kolikrát i lidi co maj na starosti likvidaci škod na vozidlech pořádně ani nezná typy a druhy aut, běžně se nám stává že při prohlídce oken nám např. k E46 coupé napíšou cenu za E36 sedan, E46ku okno s deštovým senzorem podle likvidátora Allianzu udělají v autorizáku za 10.000, tak nám nedají víc jak 10.000kč, když sem mu vysvětlil že to je nereálný, tak si pořád mlel tu svojí.....zavoláno do toho autorizáku kde mu údajně řekli 10.000 a ono to byla cena jenom za okno....apod, 3ka jako 3ka, likvidátorům jde jen o to aby zaplatili vždy co nejmín peněz klientovi.
Jediný co teďka Kooperativa a ČPP dělá je, že do novejch smluv ( uzavřenejch od 10/2011 ) dává malým písmem že se člověk zavazuje k tomu že na výměnu čelního skla musí pouze do smluvního servisu, jinak škodu kráti o 20% u Kooperativy, nebo dokonce o 100% u ČPP, to mi přijde jako svinárna jelikož se to samozřejmě lidem neřiká a dokonce to xy makléřu ani nevědělo, ale hlavně že jsou provize za uzavřené smlouvy....A jediné kritérium pro to být smluvním servisem KOOP/ČPP je bohužel cena, xy autoskel který daný okno udělají nejlevněji se stanou smluvními partnery, pojištovnu nezajímá jaké dané autosklo nabízí služby, jakou má historii, úroveň provozovny, kvalitu oken apod., hlavně cena...Pojištovny v čechách si bohužel dělají co chtějí a pokud si to my všichni necháme líbit, bude hůř...
Jsem na druhé straně barikády - likvidátor v pojišťovně. Proto nemůžu nereagovat. Teze, že "likvidátorům jde o to, aby zaplatili co nejmíň" je nesmysl a zevšeobecnění. Znám pár likvidátorů kteří jsou idioti a na druhou stranu znám spoustu likvidátorů slušnejch.
Stejně tak jsou servisy slušný a pak je z mého pohledu valná většina servisů nenažraný svině, který se spoluúčastní pojistnejch podvodů a pojistná událost pro ně není normální výdělek, ale jenom způsob jak co nejvíc podojit pojišťovnu. První co se tě zeptaj, když přijdeš do jakýhokoliv servisu je, jestli tam jdeš sám, nebo to máš na pojišťovnu. Podle toho se potom buď udělá rozumná cena, nebo se "vykouzlí" faktura na pojišťovnu, kterou by normální člověk nikdy sám nezaplatil. Dělám v tom denodenně a proto mi stanovisko "pojišťovna je ta špatná, vše ostatní je ok" přijde trochu mimo.
Jednoduše, sviňárny se občas dělají na obou stranách.
Ad čelní skla, mám dva známý kteří mají vlastní autoskla a rochní si jak prasata

Situace opravdu není tak tragická, jak popisuješ. Velkoobchodní ceny čelních skel se slevama který autoskla mají jsou minimální v poměru k ceně která se pojišťovnou oficiálně uznává. Mnohdy je marže autoskel 300% a víc když to porovnám s cenama který se pojišťovnama uznávají podle ceníků - AVNskla, AudaGlass...Když to vezmu ještě jinak, tak autoskel je jak hub po dešti, rozhodně mi to nepřijde jako byznys, kde by byl nějakej útlum.
Napsal: stř 11.07.2012 21:28
od surfis
Radši se pánové podívejte kolik se platí za pojištění venku. Řada z vás by na to ani omylem neměla. 20 letej kluk za 3L obsah platí jen za povko třeba 30 tisíc. Pojišťovna prostě musí vydělávat a člověk kterej pořád bourá je pro ní není plus ale obrovský mínus.
Kdyby jste dali auto do servisu a ukázali fakturu, tak máte škodu zaplacenou. Většina těch co řve si mysleli jak vydělaj a ono houby s voctem...
Napsal: stř 11.07.2012 21:55
od libovka
Kdyby jste dali auto do servisu a ukázali fakturu, tak máte škodu zaplacenou. Většina těch co řve si mysleli jak vydělaj a ono houby s voctem...[/quote]
No to určitě.Pokud auto nedáš do jejich smluvního servisu tak ti zkrouhnou fakturu.
Kámošce v zimě nabourali Z4.V pojištovně jí řekli že to není auto pro zimní provoz a že nemělo na silnici co dělat takže škodu neuhraděj.Dobrý ne.
Napsal: stř 11.07.2012 22:22
od Hypno
libovka píše:Kdyby jste dali auto do servisu a ukázali fakturu, tak máte škodu zaplacenou. Většina těch co řve si mysleli jak vydělaj a ono houby s voctem...
No to určitě.Pokud auto nedáš do jejich smluvního servisu tak ti zkrouhnou fakturu.
Kámošce v zimě nabourali Z4.V pojištovně jí řekli že to není auto pro zimní provoz a že nemělo na silnici co dělat takže škodu neuhraděj.Dobrý ne.[/quote]
Pokud budou na faktuře odpovídat normohodiny, ceny materiálu nebudou dražší než z autorizovanýho servisu a fakturovaná oprava bude souviset s pojistnou událostí, co by potom krouhali ?? Leda hodinovou sazbu - občas zkouší garážisti účtovat si 1200 na hodinu, to trochu vybočuje z obvyklejch sazeb nezn. servisů... Nebo když se prokáže, že servis dveře nevyměnil ale opravil a účtuje výměnu - naprosto běžný jev.
To s tím zimním provozem je nějakej nesmysl. Nedovedu si představit jakej blbec tohle vyplodil, jestli to je tak jak říkáš.
Napsal: stř 11.07.2012 23:45
od Trhyy
Hypno píše:Trhyy píše:Ono je to hlavně o tom člověku který to likviduje než o pojištovně...bohužel.
Pojištovna se snaží krouhat kde co může, ale pojištění je dražší a dražší.
Vidim to na oknech, plnění se snížilo za poslední cca 3 roky o +- 25% směrem dolů a dále se snižuje, ovšem náhradní díly stojí pořád stejně, materiál taky, benzín je dražší a to už se nebavim o inflaci.
Máme na okna vesměs vždy stejnou cenu a někdy se stane že nezaplatěj celou částku a spoléhaj se na to že se člověk neozve, ono je to výhodný, protože se takhle neozve xy lidí a pojištovna má vyděláno.
Průser je že kolikrát i lidi co maj na starosti likvidaci škod na vozidlech pořádně ani nezná typy a druhy aut, běžně se nám stává že při prohlídce oken nám např. k E46 coupé napíšou cenu za E36 sedan, E46ku okno s deštovým senzorem podle likvidátora Allianzu udělají v autorizáku za 10.000, tak nám nedají víc jak 10.000kč, když sem mu vysvětlil že to je nereálný, tak si pořád mlel tu svojí.....zavoláno do toho autorizáku kde mu údajně řekli 10.000 a ono to byla cena jenom za okno....apod, 3ka jako 3ka, likvidátorům jde jen o to aby zaplatili vždy co nejmín peněz klientovi.
Jediný co teďka Kooperativa a ČPP dělá je, že do novejch smluv ( uzavřenejch od 10/2011 ) dává malým písmem že se člověk zavazuje k tomu že na výměnu čelního skla musí pouze do smluvního servisu, jinak škodu kráti o 20% u Kooperativy, nebo dokonce o 100% u ČPP, to mi přijde jako svinárna jelikož se to samozřejmě lidem neřiká a dokonce to xy makléřu ani nevědělo, ale hlavně že jsou provize za uzavřené smlouvy....A jediné kritérium pro to být smluvním servisem KOOP/ČPP je bohužel cena, xy autoskel který daný okno udělají nejlevněji se stanou smluvními partnery, pojištovnu nezajímá jaké dané autosklo nabízí služby, jakou má historii, úroveň provozovny, kvalitu oken apod., hlavně cena...Pojištovny v čechách si bohužel dělají co chtějí a pokud si to my všichni necháme líbit, bude hůř...
Jsem na druhé straně barikády - likvidátor v pojišťovně. Proto nemůžu nereagovat. Teze, že "likvidátorům jde o to, aby zaplatili co nejmíň" je nesmysl a zevšeobecnění. Znám pár likvidátorů kteří jsou idioti a na druhou stranu znám spoustu likvidátorů slušnejch.
Stejně tak jsou servisy slušný a pak je z mého pohledu valná většina servisů nenažraný svině, který se spoluúčastní pojistnejch podvodů a pojistná událost pro ně není normální výdělek, ale jenom způsob jak co nejvíc podojit pojišťovnu. První co se tě zeptaj, když přijdeš do jakýhokoliv servisu je, jestli tam jdeš sám, nebo to máš na pojišťovnu. Podle toho se potom buď udělá rozumná cena, nebo se "vykouzlí" faktura na pojišťovnu, kterou by normální člověk nikdy sám nezaplatil. Dělám v tom denodenně a proto mi stanovisko "pojišťovna je ta špatná, vše ostatní je ok" přijde trochu mimo.
Jednoduše, sviňárny se občas dělají na obou stranách.
Ad čelní skla, mám dva známý kteří mají vlastní autoskla a rochní si jak prasata

Situace opravdu není tak tragická, jak popisuješ. Velkoobchodní ceny čelních skel se slevama který autoskla mají jsou minimální v poměru k ceně která se pojišťovnou oficiálně uznává. Mnohdy je marže autoskel 300% a víc když to porovnám s cenama který se pojišťovnama uznávají podle ceníků - AVNskla, AudaGlass...Když to vezmu ještě jinak, tak autoskel je jak hub po dešti, rozhodně mi to nepřijde jako byznys, kde by byl nějakej útlum.
No jasně, v tom s tebou souhlasim, to je jako ve všem, je normální likvidátor a likvidátor dement a je to přesně jak řikáš kvuli tomu že hodně servisů bylo/je nenažranejch a snažej se z toho dostat co nejvíc i nějakym podvodem, což samozřejmě chápu že se pojištovny nějakym způsobem bráněj, ale pak to odnášej lidi co za to nemůžou.
Jo já neřikám že jsou Autoskla v útlumu, já se taky nemam špatně i když na to aby se člověk rochnil z autoskel v pěnězích, tak ty doby už jsou bohužel dávno pryč, to tady bylo tak před 6ti, 7mi rokama, dneska pokud člověk za sebou nemá velikýho investora kterej mu zafinancuje xy poboček po čechách a rozsáhlou reklamní kampaň za xy milionu tak to na zbohatnutí na celej život neni.
Průser je že ten Audaglass a AVN se pořád nelogicky snižujou a kolikrát i když jseš smluvní servis daný pojištovny ( nebudu jmenovat ) tak aby ti prodloužili smlouvu o smluvním partnerství, tak po tobě chtěj aby si šel o 20% s cenou dolu z cen audaglassu, tak to mi přijde vychcanství, ale tam to zase má v moci finančí ředitel, kterej ušetří pojištovně peníze a ono zbyde na odměny za to že ušetřil pěníze

Napsal: stř 11.07.2012 23:59
od rooc
Hypno píše:Trhyy píše:Ono je to hlavně o tom člověku který to likviduje než o pojištovně...bohužel.
Pojištovna se snaží krouhat kde co může, ale pojištění je dražší a dražší.
Vidim to na oknech, plnění se snížilo za poslední cca 3 roky o +- 25% směrem dolů a dále se snižuje, ovšem náhradní díly stojí pořád stejně, materiál taky, benzín je dražší a to už se nebavim o inflaci.
Máme na okna vesměs vždy stejnou cenu a někdy se stane že nezaplatěj celou částku a spoléhaj se na to že se člověk neozve, ono je to výhodný, protože se takhle neozve xy lidí a pojištovna má vyděláno.
Průser je že kolikrát i lidi co maj na starosti likvidaci škod na vozidlech pořádně ani nezná typy a druhy aut, běžně se nám stává že při prohlídce oken nám např. k E46 coupé napíšou cenu za E36 sedan, E46ku okno s deštovým senzorem podle likvidátora Allianzu udělají v autorizáku za 10.000, tak nám nedají víc jak 10.000kč, když sem mu vysvětlil že to je nereálný, tak si pořád mlel tu svojí.....zavoláno do toho autorizáku kde mu údajně řekli 10.000 a ono to byla cena jenom za okno....apod, 3ka jako 3ka, likvidátorům jde jen o to aby zaplatili vždy co nejmín peněz klientovi.
Jediný co teďka Kooperativa a ČPP dělá je, že do novejch smluv ( uzavřenejch od 10/2011 ) dává malým písmem že se člověk zavazuje k tomu že na výměnu čelního skla musí pouze do smluvního servisu, jinak škodu kráti o 20% u Kooperativy, nebo dokonce o 100% u ČPP, to mi přijde jako svinárna jelikož se to samozřejmě lidem neřiká a dokonce to xy makléřu ani nevědělo, ale hlavně že jsou provize za uzavřené smlouvy....A jediné kritérium pro to být smluvním servisem KOOP/ČPP je bohužel cena, xy autoskel který daný okno udělají nejlevněji se stanou smluvními partnery, pojištovnu nezajímá jaké dané autosklo nabízí služby, jakou má historii, úroveň provozovny, kvalitu oken apod., hlavně cena...Pojištovny v čechách si bohužel dělají co chtějí a pokud si to my všichni necháme líbit, bude hůř...
Jsem na druhé straně barikády - likvidátor v pojišťovně. Proto nemůžu nereagovat. Teze, že "likvidátorům jde o to, aby zaplatili co nejmíň" je nesmysl a zevšeobecnění. Znám pár likvidátorů kteří jsou idioti a na druhou stranu znám spoustu likvidátorů slušnejch.
Stejně tak jsou servisy slušný a pak je z mého pohledu valná většina servisů nenažraný svině, který se spoluúčastní pojistnejch podvodů a pojistná událost pro ně není normální výdělek, ale jenom způsob jak co nejvíc podojit pojišťovnu. První co se tě zeptaj, když přijdeš do jakýhokoliv servisu je, jestli tam jdeš sám, nebo to máš na pojišťovnu. Podle toho se potom buď udělá rozumná cena, nebo se "vykouzlí" faktura na pojišťovnu, kterou by normální člověk nikdy sám nezaplatil. Dělám v tom denodenně a proto mi stanovisko "pojišťovna je ta špatná, vše ostatní je ok" přijde trochu mimo.
Jednoduše, sviňárny se občas dělají na obou stranách.
Ad čelní skla, mám dva známý kteří mají vlastní autoskla a rochní si jak prasata

Situace opravdu není tak tragická, jak popisuješ. Velkoobchodní ceny čelních skel se slevama který autoskla mají jsou minimální v poměru k ceně která se pojišťovnou oficiálně uznává. Mnohdy je marže autoskel 300% a víc když to porovnám s cenama který se pojišťovnama uznávají podle ceníků - AVNskla, AudaGlass...Když to vezmu ještě jinak, tak autoskel je jak hub po dešti, rozhodně mi to nepřijde jako byznys, kde by byl nějakej útlum.
já bych chtěl bejt likvidátor bože kolik vy musíte mít chechtáků kor když si o úplatek řeknete naplnou hubu..., slova 2 likvidátorů z allianz...njn je ráno člověk je ospalej a třel si palcem o ukazováček....5tis každému aby mi za to auto dali to co jsem dostat měl a nic navíc

kurvy kéžby pochcípali

Napsal: čtv 12.07.2012 08:01
od Hypno
Já teda auta přímo neprohlížím, sedím na zadku v centrále a škody počítám, takže tohle jde trochu mimo mě. Ale máš v tom pravdu a nemyslím si, že je to problém likvidátorů. Co jsem se bavil s kolegy co dělají prohlídky, tak jim lidi ty peníze sami cpou do kapes, aniž by si o to řekli. Stejně to máš u doktorů nebo v jakýmkoli jiným oboru. Je to problém morálky v celý společnosti.
Jestli chceš dělat likvidátora nebo technika, stačí si podat životopis a oslovit pojišťovny, nic Ti nebrání

Napsal: čtv 12.07.2012 08:29
od Hypno
Trhyy píše:Hypno píše:Trhyy píše:Ono je to hlavně o tom člověku který to likviduje než o pojištovně...bohužel.
Pojištovna se snaží krouhat kde co může, ale pojištění je dražší a dražší.
Vidim to na oknech, plnění se snížilo za poslední cca 3 roky o +- 25% směrem dolů a dále se snižuje, ovšem náhradní díly stojí pořád stejně, materiál taky, benzín je dražší a to už se nebavim o inflaci.
Máme na okna vesměs vždy stejnou cenu a někdy se stane že nezaplatěj celou částku a spoléhaj se na to že se člověk neozve, ono je to výhodný, protože se takhle neozve xy lidí a pojištovna má vyděláno.
Průser je že kolikrát i lidi co maj na starosti likvidaci škod na vozidlech pořádně ani nezná typy a druhy aut, běžně se nám stává že při prohlídce oken nám např. k E46 coupé napíšou cenu za E36 sedan, E46ku okno s deštovým senzorem podle likvidátora Allianzu udělají v autorizáku za 10.000, tak nám nedají víc jak 10.000kč, když sem mu vysvětlil že to je nereálný, tak si pořád mlel tu svojí.....zavoláno do toho autorizáku kde mu údajně řekli 10.000 a ono to byla cena jenom za okno....apod, 3ka jako 3ka, likvidátorům jde jen o to aby zaplatili vždy co nejmín peněz klientovi.
Jediný co teďka Kooperativa a ČPP dělá je, že do novejch smluv ( uzavřenejch od 10/2011 ) dává malým písmem že se člověk zavazuje k tomu že na výměnu čelního skla musí pouze do smluvního servisu, jinak škodu kráti o 20% u Kooperativy, nebo dokonce o 100% u ČPP, to mi přijde jako svinárna jelikož se to samozřejmě lidem neřiká a dokonce to xy makléřu ani nevědělo, ale hlavně že jsou provize za uzavřené smlouvy....A jediné kritérium pro to být smluvním servisem KOOP/ČPP je bohužel cena, xy autoskel který daný okno udělají nejlevněji se stanou smluvními partnery, pojištovnu nezajímá jaké dané autosklo nabízí služby, jakou má historii, úroveň provozovny, kvalitu oken apod., hlavně cena...Pojištovny v čechách si bohužel dělají co chtějí a pokud si to my všichni necháme líbit, bude hůř...
Jsem na druhé straně barikády - likvidátor v pojišťovně. Proto nemůžu nereagovat. Teze, že "likvidátorům jde o to, aby zaplatili co nejmíň" je nesmysl a zevšeobecnění. Znám pár likvidátorů kteří jsou idioti a na druhou stranu znám spoustu likvidátorů slušnejch.
Stejně tak jsou servisy slušný a pak je z mého pohledu valná většina servisů nenažraný svině, který se spoluúčastní pojistnejch podvodů a pojistná událost pro ně není normální výdělek, ale jenom způsob jak co nejvíc podojit pojišťovnu. První co se tě zeptaj, když přijdeš do jakýhokoliv servisu je, jestli tam jdeš sám, nebo to máš na pojišťovnu. Podle toho se potom buď udělá rozumná cena, nebo se "vykouzlí" faktura na pojišťovnu, kterou by normální člověk nikdy sám nezaplatil. Dělám v tom denodenně a proto mi stanovisko "pojišťovna je ta špatná, vše ostatní je ok" přijde trochu mimo.
Jednoduše, sviňárny se občas dělají na obou stranách.
Ad čelní skla, mám dva známý kteří mají vlastní autoskla a rochní si jak prasata

Situace opravdu není tak tragická, jak popisuješ. Velkoobchodní ceny čelních skel se slevama který autoskla mají jsou minimální v poměru k ceně která se pojišťovnou oficiálně uznává. Mnohdy je marže autoskel 300% a víc když to porovnám s cenama který se pojišťovnama uznávají podle ceníků - AVNskla, AudaGlass...Když to vezmu ještě jinak, tak autoskel je jak hub po dešti, rozhodně mi to nepřijde jako byznys, kde by byl nějakej útlum.
No jasně, v tom s tebou souhlasim, to je jako ve všem, je normální likvidátor a likvidátor dement a je to přesně jak řikáš kvuli tomu že hodně servisů bylo/je nenažranejch a snažej se z toho dostat co nejvíc i nějakym podvodem, což samozřejmě chápu že se pojištovny nějakym způsobem bráněj, ale pak to odnášej lidi co za to nemůžou.
Jo já neřikám že jsou Autoskla v útlumu, já se taky nemam špatně i když na to aby se člověk rochnil z autoskel v pěnězích, tak ty doby už jsou bohužel dávno pryč, to tady bylo tak před 6ti, 7mi rokama, dneska pokud člověk za sebou nemá velikýho investora kterej mu zafinancuje xy poboček po čechách a rozsáhlou reklamní kampaň za xy milionu tak to na zbohatnutí na celej život neni.
Průser je že ten Audaglass a AVN se pořád nelogicky snižujou a kolikrát i když jseš smluvní servis daný pojištovny ( nebudu jmenovat ) tak aby ti prodloužili smlouvu o smluvním partnerství, tak po tobě chtěj aby si šel o 20% s cenou dolu z cen audaglassu, tak to mi přijde vychcanství, ale tam to zase má v moci finančí ředitel, kterej ušetří pojištovně peníze a ono zbyde na odměny za to že ušetřil pěníze

S těma ceníkama máš pravdu. Co se začalo najíždět na AudaGlass, tak mi přijde že ty ceny výměn jsou tam někdy menší než u AVNka. Nevím o kolik % - skla teď už skoro vůbec nedělám, takže nemám až zas takovej přehled. Ale máš pravdu, že tlak na snížení cen tam určitě je.
Ad ty výměny / prohlídky skel(i z POV!) výhradně ve smluvních servisech u ČPP a Kopky - to mi přijde trochu jako sviňárna. A proti těm výhradním prohlídkám sml. partnerem z POVu bych se jako autosklo určitě bránil.
Napsal: čtv 12.07.2012 09:18
od surfis
Tak ono je logické, že se pojišťovny brání a chtějí smluvní servisy radši, než nějaký garážisty. Ostatně pojišťvny si vybíraji který servis to pro ně bude dělat. Já si nechal na Passatu měnit sklo v autorizáku a cena 15500 za obyč sklo s dešťákem je celkem rána. Taky jim to pojišťovna vrátila, ale to mě nezajímalo.
Kolegovi naboural autobus 14 dní starý auto. A když si ho přebíral v Peugeotu opravený, tak mu technik na hulváta říká "Je to na pojišťovnu, tak jsme to trochu natáhli". Ano kvůli nepoctivcům na to dopláceji i poctivý. Bohužel to jinak nejde...
Napsal: čtv 12.07.2012 10:22
od Trhyy
surfis píše:Tak ono je logické, že se pojišťovny brání a chtějí smluvní servisy radši, než nějaký garážisty. Ostatně pojišťvny si vybíraji který servis to pro ně bude dělat. Já si nechal na Passatu měnit sklo v autorizáku a cena 15500 za obyč sklo s dešťákem je celkem rána. Taky jim to pojišťovna vrátila, ale to mě nezajímalo.
To já na jednu stranu taky chápu že chtějí smluvní servisy protlačovat a pak je "vydírat" že pokud nesnížej ceny o xy procent tak s nima neprodloužej smlouvu a nebudou moc měnit okna na tu danou pojištovnu, jako se běžně děje už dnes. Já spíš nechápu že výběrové řízení pro smluvní servisy znamenalo jen nabídnout co nejmenší cenu....kterou si právě mohli dovolit ty garážisti který to dělaj možná i jako přivýdělek a udělaj to brutálně pod cenou. Nikoho nezajímalo v jakym prostředí se okna měněj, kdo jaký nabízí služby, jaký dodává okna, jak dlouho je na trhu apod., NE, jenom cena. Takže tímdle spíš ty garážisty podporujou, páč pojištovně je jedno jaký bude mít zákazník na autě okno, hlavně že je to co nejlevnější logicky.
Napsal: čtv 12.07.2012 11:40
od rooc
Hypno píše:Já teda auta přímo neprohlížím, sedím na zadku v centrále a škody počítám, takže tohle jde trochu mimo mě. Ale máš v tom pravdu a nemyslím si, že je to problém likvidátorů. Co jsem se bavil s kolegy co dělají prohlídky, tak jim lidi ty peníze sami cpou do kapes, aniž by si o to řekli. Stejně to máš u doktorů nebo v jakýmkoli jiným oboru. Je to problém morálky v celý společnosti.
Jestli chceš dělat likvidátora nebo technika, stačí si podat životopis a oslovit pojišťovny, nic Ti nebrání

Já bych si asi vydělal zákad. Lidi bych ojebávat neuměl. A tito si o to řekli sami od sebe

přišli a nooooo mercedes...70tis...to je totálka....pak si požmoulal prstík jeden i druhej mě se orosilo čelo vytáhl jsem na kávičku a hned se bavili...hm avantgarde...hmmm zachovalej...no jo je fakt pěknej a hned t zoho bylo 230 což byla reálná cena...z toho bych blil
Napsal: čtv 12.07.2012 12:19
od surfis
Trhyy píše:surfis píše:Tak ono je logické, že se pojišťovny brání a chtějí smluvní servisy radši, než nějaký garážisty. Ostatně pojišťvny si vybíraji který servis to pro ně bude dělat. Já si nechal na Passatu měnit sklo v autorizáku a cena 15500 za obyč sklo s dešťákem je celkem rána. Taky jim to pojišťovna vrátila, ale to mě nezajímalo.
To já na jednu stranu taky chápu že chtějí smluvní servisy protlačovat a pak je "vydírat" že pokud nesnížej ceny o xy procent tak s nima neprodloužej smlouvu a nebudou moc měnit okna na tu danou pojištovnu, jako se běžně děje už dnes. Já spíš nechápu že výběrové řízení pro smluvní servisy znamenalo jen nabídnout co nejmenší cenu....kterou si právě mohli dovolit ty garážisti který to dělaj možná i jako přivýdělek a udělaj to brutálně pod cenou. Nikoho nezajímalo v jakym prostředí se okna měněj, kdo jaký nabízí služby, jaký dodává okna, jak dlouho je na trhu apod., NE, jenom cena. Takže tímdle spíš ty garážisty podporujou, páč pojištovně je jedno jaký bude mít zákazník na autě okno, hlavně že je to co nejlevnější logicky.
Nemáš pravdu. Aspoň u nás se úroveň servisů docela řeší. Garážista to nedostane ani omylem. Ale nemůžu posoudit jiné pojišťovny
