Stránka 1 z 1

Napsal: ned 12.05.2013 13:33
od vladas335i
Zdravím, máte někdo zkušenost s reklamací závady u ojetiny v Inveltu přip u jiného dealera BMW? Prakticky hned po koupi auta skoro za půl mega vynechává motor (335i). Na jejich diagnostice v pořádku, známý na levné diagnostice něco našel, vypadá to na double Vanos. Jsou ochotni se na to podívat, že si to vezmou na dva dny, ale je taky možné že když nic nenajdou tak budu platit 1800 za hod :o . Když najdou tak se asi budou cukat s opravou. Díky za rady :)

Napsal: pon 13.05.2013 20:19
od ledo
Co přesně ti to dělá? Mám podobnej problém a auto mám teď na výměně palivového čerpadla v CarTecPraha

btw jinak od zákona máš na ojetinu od autorizáka záruku na skryté vady 6-12 měsíců, stačí se jich zeptat ne.

Napsal: úte 14.05.2013 01:28
od vladas335i
ledo píše:Co přesně ti to dělá? Mám podobnej problém a auto mám teď na výměně palivového čerpadla v CarTecPraha

btw jinak od zákona máš na ojetinu od autorizáka záruku na skryté vady 6-12 měsíců, stačí se jich zeptat ne.


Na volnoběh je cítit nerovnoměrný chod (vynechávání motru). Velmi zřídka pocitově pokles výkonu (netáhne). Jak jsem psal v Inveltu na diagnostice i za jízdy v pořádku, u známého na obyčéjné levné diagnostice při volnoběhu, šla křivka u dvou válců do červených čísel (mně osobně to neříká vubec nic)), můžu poslat :). Znamý si myslí že by to mohl být ten Vanos. O záruce na skryté vady vím, ale když není moc jasné co to je, bojím se že bude problém něčeho dosáhnout. Každopádně jsou v Inveltu ochotni se na to podívat, v út to tam vezu a uvidíme. Dám vědet. Co to dělalo tobě? Byl problém je přesvědčit na tu výměnu? Chci co nejdřív objednat JB4 a tím se to komplikuje :). Tůnil jsi to nějak?

Napsal: úte 14.05.2013 08:05
od xyron
Vybodni se na Invelt i Cartec, oboji jsou buzeranti a zajed s tim ke Snejkovi...

Napsal: úte 14.05.2013 09:51
od xdentist
Přesně tak, u Snejka nechat zdiagnostikovat a fundovaně si nechat vysvětlit co s tím. On má víc odborných zkušeností a znalostí než celej Invelt dohromady. Pak teprve s konkrétními poznatky reklamovat. A s Inveltem mám relativně dost zkušeností, i když ne reklamačních. Jediná rada zní - nedát najevo jakýkoli náznak ústupku vůči nim a naběhnout na ně rázně a bez servítků.

Napsal: úte 14.05.2013 10:14
od vladas335i
Díky za rady. No, jsem už domluvenej na dnes v Inveltu, chtějí si auto nechat na dva dny... Jsem zvědav jak to dopadne a jestli něco najdou. Nechci vypadat jako pitomec :), ale kdo to je snake a jak ho najdu? :)

Napsal: úte 14.05.2013 10:47
od xyron

Napsal: úte 14.05.2013 10:48
od xdentist
Napiš mu tady na klubu SZ, třeba odpoví :) je s ním jedinej problém, že je celkem extrémně vytíženej a to právě proto jak je šikovnej... Jeho nick je "Snejk" pokud mu budeš psát

Napsal: úte 14.05.2013 18:09
od ledo
vladas335i píše:
ledo píše:Co přesně ti to dělá? Mám podobnej problém a auto mám teď na výměně palivového čerpadla v CarTecPraha

btw jinak od zákona máš na ojetinu od autorizáka záruku na skryté vady 6-12 měsíců, stačí se jich zeptat ne.


Na volnoběh je cítit nerovnoměrný chod (vynechávání motru). Velmi zřídka pocitově pokles výkonu (netáhne). Jak jsem psal v Inveltu na diagnostice i za jízdy v pořádku, u známého na obyčéjné levné diagnostice při volnoběhu, šla křivka u dvou válců do červených čísel (mně osobně to neříká vubec nic)), můžu poslat :). Znamý si myslí že by to mohl být ten Vanos. O záruce na skryté vady vím, ale když není moc jasné co to je, bojím se že bude problém něčeho dosáhnout. Každopádně jsou v Inveltu ochotni se na to podívat, v út to tam vezu a uvidíme. Dám vědet. Co to dělalo tobě? Byl problém je přesvědčit na tu výměnu? Chci co nejdřív objednat JB4 a tím se to komplikuje :). Tůnil jsi to nějak?



Jak to tak čtu mám podobnej trabl jako ty. Na volnoběh občas vynechává a taky např při ustálených otáčkách na 3ku cca v 2000 ot po chvíli začne lehce vynechávat/cuká. Nejvíc to je znát když se jede bez plynu na dvojku nebo jedničku to cuká celkem dost. Zatim jsem žádný tuzing nedělal ale mám v plánu performance výfuk a možná i nějaký to jblko ale to až časem

Napsal: stř 15.05.2013 05:37
od vladas335i
ledo píše:
vladas335i píše:
ledo píše:Co přesně ti to dělá? Mám podobnej problém a auto mám teď na výměně palivového čerpadla v CarTecPraha

btw jinak od zákona máš na ojetinu od autorizáka záruku na skryté vady 6-12 měsíců, stačí se jich zeptat ne.


Na volnoběh je cítit nerovnoměrný chod (vynechávání motru). Velmi zřídka pocitově pokles výkonu (netáhne). Jak jsem psal v Inveltu na diagnostice i za jízdy v pořádku, u známého na obyčéjné levné diagnostice při volnoběhu, šla křivka u dvou válců do červených čísel (mně osobně to neříká vubec nic)), můžu poslat :). Znamý si myslí že by to mohl být ten Vanos. O záruce na skryté vady vím, ale když není moc jasné co to je, bojím se že bude problém něčeho dosáhnout. Každopádně jsou v Inveltu ochotni se na to podívat, v út to tam vezu a uvidíme. Dám vědet. Co to dělalo tobě? Byl problém je přesvědčit na tu výměnu? Chci co nejdřív objednat JB4 a tím se to komplikuje :). Tůnil jsi to nějak?



Jak to tak čtu mám podobnej trabl jako ty. Na volnoběh občas vynechává a taky např při ustálených otáčkách na 3ku cca v 2000 ot po chvíli začne lehce vynechávat/cuká. Nejvíc to je znát když se jede bez plynu na dvojku nebo jedničku to cuká celkem dost. Zatim jsem žádný tuzing nedělal ale mám v plánu performance výfuk a možná i nějaký to jblko ale to až časem


A už to máš hotový? Myslím výměnu čerpadla? :). Pomohlo to?

Napsal: stř 15.05.2013 21:50
od ledo
Ještě ne, čekám až se ozvou, že maj díl na skladě a cca dva dny zase auto v loji. Potom dám vědět jestli to pomohlo

Napsal: sob 18.05.2013 12:35
od ledo
Konečně mám už auto kompletní a vypadá to, že i bez problémů ještě budu pár dní testovat. Jinak od koupě bylo vyměněno následující: vstřiky, svíčky, cívky a pal. čerpadlo. Nakonec mám ještě na posouzení rachtání turba (wastegate rattle) je to jeho konstrukční vada u N54. Tak u vidím jestli soudruzi z NDR uznají chybu.

Napsal: ned 19.05.2013 03:37
od vladas335i
ledo píše:Konečně mám už auto kompletní a vypadá to, že i bez problémů ještě budu pár dní testovat. Jinak od koupě bylo vyměněno následující: vstřiky, svíčky, cívky a pal. čerpadlo. Nakonec mám ještě na posouzení rachtání turba (wastegate rattle) je to jeho konstrukční vada u N54. Tak u vidím jestli soudruzi z NDR uznají chybu.


To zní jako dobrý program do budoucna :D .
Měli to teď dva dny na zjištění závady a konstatovali že je vše v pořádku, tedy jinými slovy na nic nepřišli. Doporučili aditivum do paliva :D , ale proč ne, s tím palivem u nás bych se ani nedivil že to může pomoci a jak se říká, víra umirá poslední. Zkusím snejka jak mi radili kolegové, ale asi bude hodně vytížený...vůbec nebere telefon . :D (třeba mi někdo poradí jestli není lepší k němu rovnou přijet?). Budu rád když napíšeš jak se to vyvíjí, taky mi doporučili preventivní výměnu palivového filtru, ale sami uznali že je to trochu střílení od pasu. Štve mně že už mám objednaný JB4 a tímhle jsem blokovaný.

Napsal: pát 24.05.2013 01:18
od ledo
Tak zase to začalo dělat. Dneska to vynechalo při záběru na jedničku asi na pul sec, takže to bylo znát celkem dost. Jinak kasika na 2ku/3ku kolem 2tis občas škube. Tak to vypadá. že mazel pude zase do servisu :) já bych se z toho pos...

Napsal: pát 24.05.2013 08:07
od vladas335i
ledo píše:Tak zase to začalo dělat. Dneska to vynechalo při záběru na jedničku asi na pul sec, takže to bylo znát celkem dost. Jinak kasika na 2ku/3ku kolem 2tis občas škube. Tak to vypadá. že mazel pude zase do servisu :) já bych se z toho pos...


Dobře rozumím tvým pocitům :D . Nejhorší je že nikdo neví co to je, ale jsem domluvenej ke snejkovi na ponděli. Říkal do telefonu že tyhle věci jsou u 335 docela běžný a má jich tam v pořadí několik, tak jsem zvědav. Mezitím jsem to nevydžel a dal tam včera JB4 :D . Mám dokonce pocit že se to celkově zlepšilo! Budu přes víkend testovat :) .

Napsal: úte 28.05.2013 00:24
od ledo
Kruty, od koho jsi jb4 vzal? bms? Se snejkem jsem taky mluvil a když to tam neopraví asi už na po čtvrtý tak to k němu taky dovezu. Dej potom vědět na co jste prisli

Napsal: úte 04.06.2013 01:05
od vladas335i
ledo píše:Kruty, od koho jsi jb4 vzal? bms? Se snejkem jsem taky mluvil a když to tam neopraví asi už na po čtvrtý tak to k němu taky dovezu. Dej potom vědět na co jste prisli


No... ten vývoj je takový zvláštní. Snejk a jeho kolega to měli u sebe dva dny, říkali že to při testovaní v extrémních podmíkách :D , hazelo chybu čidla tlaku sání, řekli že je to nakloněný s turby a možná pumpa (což jsi myslím absolvoval).
Zkouším to teď přes Invelt a nechám to tam zas dva dny, ta chyba snad bude uložená a doufám že něco uznají. Mám toho už plný zuby.
S JB4 jsem trochu na rozpacích, možná jsem moc náročnej, ale zvýšení výkonu, jak se tu píše moc necítím, ani na mapu 1, ani na 5 (dával jsem tam Vervu 100 asi 20% E85)). Snejk říkal že to jede super :D . Měl jsem jít v pondělí na brzdu, ale zatopila jí voda. Smajlík dávat nebudu.
Dával jsi už nějaké úpravy? Jak to probíhá u tebe?

Napsal: úte 04.06.2013 23:07
od ledo
Tak to je pěkný, já jsem to tam ještě nedal ale jsem už domluvenej na příští týden do servisu (pořád se to valí předemnou), tak snad se s tim nějak hne, jinak plány jsou jasný. Nejdřív dát auto do kupy :) prostě chci to mít ve fungl stavu abych mohl sázet úpravy. Mám v plánu nejdřív BMW performance výfuk, dál BMS N54 3" Downpipes, BMS Dual N54 Cone Filter Kit a nakonec to JB4 jak říkáš, že to jede stejně tak to bych se dost divil když jsem procházel pár fór na to téma tak to tam chlapci celkem vychvalujou. Až pojedeš na brzdu tak dej vědět klidně bych se stavil. A dáme vědět na co zase přišli/nepřišli v servisu :)