Stránka 1 z 2
Napsal: stř 22.09.2004 14:24
od Anonymous
Ahoj, má někdo na e34 snížené - tvrdší pružiny a původní tlumiče ? Zajímá mě jak se to chová, o kolik to auto na dírách je tvrdší. Všechny dojmy. Díky Karel 603402110
Napsal: čtv 23.09.2004 07:26
od mkalous
No, bylo by dobré ty poznatky napsat přímo sem, mám pocit, že by to zajímalo asi víc lidí....
Napsal: ned 24.10.2004 13:24
od DUDE
neco podobneho jsem mel, nejdriv jsem dal pruziny -50/-20 a jezdil ... asi dva tydny, nez jsem koupil kratsi tlumice (žluté Koni) ... byla to katastrofa, seriove tlumice to samozrejme nepobraly a z auta se stala nepouzitelna a neriditelna odskakujici vec ...
Napsal: ned 24.10.2004 14:39
od TOMMANO_V12
Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.

Napsal: ned 24.10.2004 15:22
od DUDE
TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.

snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida

Napsal: ned 24.10.2004 15:27
od TOMMANO_V12
DUDE píše:TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.

snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida

No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo...

Napsal: ned 24.10.2004 15:39
od DUDE
TOMMANO_V12 píše:DUDE píše:TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.

snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida

No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo...

njn, snizena sedmicka, to je nadhera : - )
Napsal: ned 24.10.2004 19:21
od Zave
Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim...

Napsal: ned 24.10.2004 21:02
od DUDE
Zave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim...

na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kus
Napsal: ned 24.10.2004 21:08
od Zave
DUDE píše:Zave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim...

na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kus
aha.. tak to bylo mozna litr za obe...

uz vazne nevim... Ale vim ze se da v reichu sehnat -40podvozek na e30 za na nase asi 2600korun, jeste tu mam fakturu z moji byvale e30
Napsal: pon 25.10.2004 07:51
od Klakson
mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...

Napsal: pon 25.10.2004 19:21
od Zave
Klakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...

To sem presne premejslel ze bych tam dal -40/-20. No jeste uvidime, ale ten predek musi jit dolu urcite...

Mam tam asi 5cm diru a to tam mam ty M5 e34 kola...

Napsal: pon 25.10.2004 19:35
od Baxon
já 34-ku poslal k zemi pružinama HR, koupil obyč tlumiče, nový ramena atd., 17" kolesa 235/45 předek a 255/40 zadek a seděla jak přikovaná k silnici. Trochu to ztvrdlo, ale kvůli tomu jsem to dělal

Napsal: pon 25.10.2004 22:08
od Lion
Taky se přidám...Rovněž uvažuju o snížení, chci tam lupnout -60/-40, a orig. tlumiče zachovat, snad to nebude dělat nákej bordel...Opticky si myslím, že to bude vypadat good a doufám že i trošku ty jízdní vlastnosti...Jasný že by bylo nejlepší mít tam i sportovní tlumiče ale myslím že na 318i to bohatě stačí...Horší budou asi ty naše silnice...

Napsal: úte 26.10.2004 19:55
od Zave
Pozde...

Napsal: pon 22.11.2004 02:18
od Speedy
No já po různém zjiš?ování dal komplet set od Sachse, jsou to tvrdší tlumiče(ty nejtvrdší) a nižší pružiny. Je to o 3cm nižší a jízdní vlastností se posunuly hodně dopředu. Jinak pružiny pro Sachs dělá volktland nebo jaxe to píše. Na jaro pořídím asi ještě o chlup nižší péra, snad budu ještě spokojenější.
Každopádně můj názor na seriový tlumiče a hodně zkácený péra --> blbost, tlumiče ai dorazy jsou maximálně namáhány. Sice to jakoby ztvrdne, ale jenom na malých hrbolech, jakmile se projíždí nejaký hup, tak to začne skákat jako koza, nedejbože takový hup potkat v zatáčce, to pak to odskáče do příkopu.
Když už, tak to chce koupit tvrdší tlumiče, třeba jako to má LOPOLO a pak k tomu nižší a i případně tvrdší péra.
Jinak na E36 je dobrý dát zadní stabilizátor z M3 (plánuju na jaro), má to ale tu nevýhodu, že v šikmých nerovnostech to pak více hází celým autem. Přední stabil je dle ETK na seriovce tužší jak na M3, což mi přijde divný, ale asi je totak. Pokud ne, tak mě prosím opravte.
Napsal: pon 22.11.2004 08:57
od Hanz
predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technic

vypadal, ze by udrzel lokomotivu...
Napsal: pon 22.11.2004 17:30
od Speedy
Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technic

vypadal, ze by udrzel lokomotivu...
Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?
Napsal: pát 27.05.2005 00:09
od Miki_JI
Speedy píše:Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technic

vypadal, ze by udrzel lokomotivu...
Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?
Podle ETK a cen Autecu na webu cca 2900kč predni a cca 2400kč zadní. Obojo předpokládám + DPH.
Napsal: úte 12.07.2005 19:34
od kadlec
Klakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...

jako by jsi mi povídal z duše

mám JOM cca měsíc 2.700,-/sada
40/20mm origo tlumiče. Je to mnohem lepší auto se opravdu méně naklání a jde za volantem

v komfortu bych řekl žádný zásadní rozdíl. Jen mi museli vyměnit u obou předků uložení

ale alspoň je to v cajku
