Stránka 1 z 2
Napsal: ned 24.10.2004 18:25
od Kot3l
Cest,
jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l

). mam na mysli, jakej tam de nacpat nesilnejsi, a co se musi menit, a jakej optimalni, pac se tam moc toho menit nemusi (doufam, ze neco takovyho by mohl byt

). nejsem nijakej machr v tomto tady

, tak prosim detailne. diik
Napsal: ned 24.10.2004 19:03
od patras
Kot3l píše:Cest,
jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l

). mam na mysli, jakej tam de nacpat nesilnejsi, a co se musi menit, a jakej optimalni, pac se tam moc toho menit nemusi (doufam, ze neco takovyho by mohl byt

). nejsem nijakej machr v tomto tady

, tak prosim detailne. diik
M52 vanos 2.8l

asi nejlepsi volba mimo S52
Napsal: ned 24.10.2004 19:22
od Zave
alp píše:nejjednodussi a nejucelnejsi je tam nacpat M-kovej motor ... pokud te zajima jen vykon, tak k nemu pridat turbo, ale je to opruz to vyladit ....
A jeste plyn...
Ja myslim ze je nejlepsi tam dat 2,8 teda kdyz vezmes pomer vykon/porizovaci cena...

Napsal: ned 24.10.2004 19:48
od Kot3l
S52 je z M3ka, tam by se zadny special upravy delat nemusely? a tenhle motorek je k mani za kolik? aby potom, az nastartuju mi neodjel nekam motor a auto nezustalo stat bez motoru s dirou v masce
to by potom mozna chtel i nejakou 6st prevodovku....

Napsal: ned 24.10.2004 19:49
od Kot3l
ehm, sem zapomnel, se zeptat, co ten "nejnabusenejsi" motorek, to uz je jako ciste ze zvedavosti, ne ze bych se do toho pustil, stejne bych to nedal

Napsal: pon 22.11.2004 01:55
od Speedy
Kot3l píše:ehm, sem zapomnel, se zeptat, co ten "nejnabusenejsi" motorek, to uz je jako ciste ze zvedavosti, ne ze bych se do toho pustil, stejne bych to nedal

Dej tam motor z E39 M5 a nezapomeň přitom překopat celý auto. Pak přidej kompresor a budeš mít nejrychlejíš E36 na světě
Ne vážně, S52 stojí přes 100k + přeovodvka a další pikačoviny.
Takže jediná rozumná varianta je M52 2,8. Ale i tak toho budeš hodně předělávat..
Napsal: pon 22.11.2004 08:51
od Hanz
u M52 nebude predelavat vubec nic, jen vynda motor a da jinej + kabelovej svazek s PC... nejsem si jistej prevodovkou, ale to uz je to nejmensi, prohodit to rovnou cely... kazdopadne na kompletni zanovni M52 2,8 s prevodovkou si priprav klidne 50k+
Napsal: pon 22.11.2004 09:01
od Zave
alp píše:Zave_M50 píše:alp píše:nejjednodussi a nejucelnejsi je tam nacpat M-kovej motor ... pokud te zajima jen vykon, tak k nemu pridat turbo, ale je to opruz to vyladit ....
A jeste plyn...
Ja myslim ze je nejlepsi tam dat 2,8 teda kdyz vezmes pomer vykon/porizovaci cena...

plyn ani nahodou. Plyn do bramboraka nepatri

a do Skovejch motoru je to vazne hrich ...
Voe, to byla prdel...

Si nedokazu predstavit kdo by mohl nacpat do bawora plyn...

Napsal: pon 22.11.2004 17:52
od Kot3l
vyborny rady

))
ale zmena planu, ponecham si to co mam, poradne se s tim naucim jezdit, a az pak m3, ale komplet, ne jen motor
to bude vikendovy auto
a na normalni jizdu 330d, to abych neco usetril na PHM
a snad se tady nikoho nedotknu, kdyz na teren nepouziju zadny Xko, ale hummika
no a deset megacu bude v prdeli

Napsal: pon 22.11.2004 17:57
od George_D
Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá

Napsal: pon 22.11.2004 18:22
od patras
George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá

protoze je to hnus

Napsal: pon 22.11.2004 19:25
od Zave
George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá

Jo ja sem taky pro... Kdyz si vemu ze plyn stoji 12,90kc a benal 27korun tak se mi chce blut...

To s tim ze nechapu jaksi muze nekdo nacpat plyn do auta byla jen hloupa poznamka k panu plynari jmenem ALP...

To je machr pres plyn... On asi delal v koncentraku..

Napsal: pon 22.11.2004 23:01
od Speedy
Hanz píše:u M52 nebude predelavat vubec nic, jen vynda motor a da jinej + kabelovej svazek s PC... nejsem si jistej prevodovkou, ale to uz je to nejmensi, prohodit to rovnou cely... kazdopadne na kompletni zanovni M52 2,8 s prevodovkou si priprav klidne 50k+
Ok, asi jo.
Napsal: pon 23.05.2005 19:34
od koppik
Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej...

Napsal: úte 24.05.2005 10:14
od bpytlik
koppik píše:Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej...

musis se svezt v poradnem aute a ne v naftoivych nakupnich autech nebo bawo s motorem pro socky

)))
Napsal: úte 24.05.2005 10:20
od Zave
plyn je krutej! cena provozu je pod pulku co benzinu... a to je dost co rict

Napsal: úte 24.05.2005 12:28
od Marty_
alp píše:George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá

To s tim plynem byla prdel, sam na nej jezdim ...

... uz v nekolikatem aute ... a koneckoncu hodne lidi tady to o me vi, ze jsem zastancem "prdu

".
Ale ted vazne. Normalni motor a plyn, kvalitne provedenej v dnesni dobe primej vstrik, no problemo. Ale do S-kovyho motoru ani nahodou. Ten je natolik vyladenej, ze zadnej sebevetsi machr k tomu ten plyn poradne nedoladi a je to hrich do tak spickovyho motoru cpat "prdy"
Jj souhlas, dneska je to rozumne - davat porad tem vyderacum 27kc je fakt hnus:( A kdyz vidim co dnes stoji E39 540:o) Co tak stoji primej vstrik do takoveho motoru? Tak 40tis urco, co?
Napsal: úte 24.05.2005 13:03
od dave
Jel jsem v Subaru Forester 2.0 turbo na plyn, a v nízkej otáčkách to kuckalo. Ve městě je plyn v tomto autě nepohodlný, ale na dálky OK.
Napsal: úte 24.05.2005 13:20
od dave
V Subaru je to od fabriky v plynu.
Napsal: stř 01.06.2005 19:47
od Tatros

Já bych si nikdy do auta plyn nedal , radši budu jezdit v ropákovi
