Napsal: stř 01.06.2005 13:25
kolik vám jede tlak turba.mě na 525 td cca 08,bar.je to málo nebo to je lepšíí radši zvýšit.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Od te doby co si tlak hlida ridici jednotka...Marek-is píše:A od kdy ma chip vliv na tlaceni turba?
konecne se mu lip dychaloPetr píše:Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?
Nic sevelil...Petr píše:Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?
to je dobre ze to ma vic, ne?margos píše:ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku
skautik píše:to je dobre ze to ma vic, ne?margos píše:ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku
to je dobre ze to nejde citit ne ?jahy píše:a má to význam si nechat zvýšit tlak turba?no ta oprava turba ¨není levná záležitos.ale na tom TD to není ani cítit že sepne turbo
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
kdyz to ctu podruhe, mam pocit, ze podle dotycneho je chip tuning takovej ten powerbox pro TDI motoryMartinéz píše:srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha![]()
![]()
hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne?