Stránka 1 z 2

Napsal: stř 01.06.2005 13:25
od jahy
kolik vám jede tlak turba.mě na 525 td cca 08,bar.je to málo nebo to je lepšíí radši zvýšit.

Napsal: stř 01.06.2005 14:03
od fornax
To je optimální tlak. Když jej zvýšíš, tak bys potřeboval i přeprogramovat ŘJ

Napsal: stř 01.06.2005 15:41
od Lukas H.
Jj presne tak 0,8 ma TD a 0,85 TDS ja mel s cipem 1,6 a jak to frcelo... :)

Napsal: stř 01.06.2005 19:22
od Marek-is
A od kdy ma chip vliv na tlaceni turba?

Napsal: stř 01.06.2005 20:13
od Lukas H.
Marek-is píše:A od kdy ma chip vliv na tlaceni turba?
Od te doby co si tlak hlida ridici jednotka... :)

Napsal: stř 01.06.2005 20:49
od Petr_1
Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?

Napsal: čtv 02.06.2005 08:14
od skautik
Petr píše:Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?
konecne se mu lip dychalo :)

Napsal: čtv 02.06.2005 15:14
od Lukas H.
Petr píše:Člověče, tlak 1,6 to už bych se asi bál. Co tomu motor řikal?
Nic sevelil... :D cipoval jsem to pri 130tis a prodal ho kdyz mel 215tis a za celou dobu zadnej problem... :wink:

Napsal: čtv 02.06.2005 16:04
od margos
ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku :?

Napsal: pát 03.06.2005 11:32
od skautik
margos píše:ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku :?
to je dobre ze to ma vic, ne? :)

Napsal: pát 03.06.2005 12:25
od margos
skautik píše:
margos píše:ja byl dnes na diagnostice, tlak ma byt 1,16 a mam 2,18, tak me ceka repase turba, resp. regulace tlaku :?
to je dobre ze to ma vic, ne? :)
:D jasne, krome toho ze to nedrzi volnobeh, zere 10,5 nafty a nejde do otacek, tak je to asi dobre ze vic tlaci, nez ma

Napsal: čtv 30.06.2005 12:57
od jahy
a má to význam si nechat zvýšit tlak turba?no ta oprava turba ¨není levná záležitos.ale na tom TD to není ani cítit že sepne turbo

Napsal: čtv 30.06.2005 13:52
od skautik
jahy píše:a má to význam si nechat zvýšit tlak turba?no ta oprava turba ¨není levná záležitos.ale na tom TD to není ani cítit že sepne turbo
to je dobre ze to nejde citit ne ? :)

prvne to nachipuj nez zacnes sahat do turba

Napsal: čtv 30.06.2005 14:07
od jahy
jo jo.už jsem psal na diesel technik.jak budu mít cestu tak jedu.

Napsal: stř 06.07.2005 23:09
od srle
hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha

Napsal: čtv 07.07.2005 12:04
od jahy
no na turbo nechci sahat.jen bych uupravil řídící jednotku.diesel-technik.
no snad to zvládne motor :lol:

Napsal: čtv 07.07.2005 12:41
od skautik
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
:roll: :roll:

mel by jsi si problematiku radne nastudovat

ovladani turbiny, tlaku vzduchu apodobny veci

Napsal: pát 08.07.2005 09:41
od Speedy
Asi tak Srle, Skaut má tak trochu pravdu :wink:

Napsal: pát 08.07.2005 14:52
od Martinéz
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
:lol: :lol: :lol: hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne? :lol:

Napsal: pát 08.07.2005 15:31
od skautik
Martinéz píše:
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.

kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
:lol: :lol: :lol: hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne? :lol:
kdyz to ctu podruhe, mam pocit, ze podle dotycneho je chip tuning takovej ten powerbox pro TDI motory :))

http://obd.ec.cz/PowerBox/