Stránka 1 z 2

Napsal: ned 14.08.2005 13:45
od Srsen
Zdaran, máte někdo zkušenosti s kompresory v BMW540 e34?nebo alespoň nějáké řešení po stránce úpravy výkonu a krou?áku?
Mám seriovou 540iA a chci lepší svezení než co nabýzí-je to slabé.Zvažuji i výměnu motoru za např. BMW 3,5biturbu,...
Nejvíce záleží na kompromisu z hlediska výkonu,krou?áku a celkové ceny úpravy.U automatu asi nezůtanu,ten by to ani nepřežil a s manuálem je více srandy při řádění.Díky za rady.

Napsal: ned 14.08.2005 14:05
od bpytlik
nejlevnejsi bude prodat to co mas a koupit m5 :)

Napsal: ned 14.08.2005 16:52
od Srsen
Hmmm a to jsem si myslel že se dá 540 tunit lépe.

Napsal: ned 14.08.2005 16:59
od Srsen
kamoš jel s 540 proti M5 a nad 200, M5 přestávala zvládat-netuším tedy v jakém byla stavu.

Napsal: ned 14.08.2005 23:43
od ondra_m
Jestli očekáváš od auta spolehlivost, tak si nemyslím, že je to správné řešení.

Chceš-li koně a nevadí ti se v tom čas od času vrtat. Tak prosím do toho.
Nicméně je to opravdu trochu komplexnější. Není to jen o tom tam namontovat ty kompresory :)
Spíš se sám sebe zeptej kolik chceš koní a podle toho hledej řešení.


A to tvrzení automat/manuál... dovolil bych si oponovat sériový automat určitě vydrží déle než sériový manuál :) Nicméně realita je, že stavím li něco takového, tak to chci mít plně pod kontrolou a krmit to dle vlastních představ atd.... takže manuál :)

Napsal: pon 15.08.2005 15:06
od Srsen
Je mě jasné že nepůjde o pouhé kompresory,že to budou věci i stím spojené-motor,převodovka,spojka,řj,podvozek,především také dobré brzdy,atd.Pokud znáte tedy někoho kdo to vlastní rád bych uvítal nějáké spojení na něj,abych se mohl ohledně té úpravy inormovat jak na cenu úpravy, tak na roční údržbu,atd.Navíc nemám 4.4ale 4.0 je to rok výroby konec 93

Napsal: pon 15.08.2005 20:05
od Mad Max
Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.

Napsal: pon 15.08.2005 20:10
od Mad Max
bpytlik píše:nejlevnejsi bude prodat to co mas a koupit m5 :)


Také je to řešení. E34 M5 3,8l rv95 bych také bral. :-) (Jako druhé auto) :-)

Napsal: pon 15.08.2005 20:15
od Mad Max
alp píše:
Mad Max píše:Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.


no to si nejsem jistej, ten motor je temer nesehnatelne zbozi ...


srsen: projdi si polsky stranky o bmw ... cca pred dvema lety jsem o tomhle pocinu tam nasel i stranku, ale uz je to moc davno co jsem to nasel, tak ti nepovim kde to bylo ...


Máš-li hodně tučné konto tak seženeš i nesehnatelné.
Popřípadě koupíš celou E39 M5 a naláduješ vhodné díly do E34.

Napsal: pon 15.08.2005 20:44
od Mad Max
alp píše:
Mad Max píše:Popřípadě koupíš celou E39 M5 a naláduješ vhodné díly do E34.


Tak to je good idea :))))


Mám i jinou. :-)

Koupit E34 M5, 3,8l a novou E60 M5 V10 5,0l a naládovat motor, brzdy převodovku atd... do E34. :-))))

Napsal: pon 15.08.2005 22:17
od psena
alp píše:
Mad Max píše:Nebylo by levnější tam jen dát motor E39 M5? V8 5,0l - 400 komí.


no to si nejsem jistej, ten motor je temer nesehnatelne zbozi ...


srsen: projdi si polsky stranky o bmw ... cca pred dvema lety jsem o tomhle pocinu tam nasel i stranku, ale uz je to moc davno co jsem to nasel, tak ti nepovim kde to bylo ...


M5 3,8 jsem mel nabidku 70 000 nakonec bude to co tam patri.

Napsal: pon 15.08.2005 22:19
od psena
aha myslel jsem ze se bavite od 3,8 ne o 5,0 tak nic....ten 5,0 je nekde hrube jinde samozrejme.

Napsal: pon 15.08.2005 23:51
od krakatit
se v tech karach pak chcete pozabijet ne :roll:

Napsal: úte 16.08.2005 08:17
od bpytlik
Mad Max píše:
bpytlik píše:nejlevnejsi bude prodat to co mas a koupit m5 :)


Také je to řešení. E34 M5 3,8l rv95 bych také bral. :-) (Jako druhé auto) :-)


jojo v kombajnu a 6ti kvaltu...ale kde toho pul melouna najit?? teda krome lidlu za 4,90 :)

Napsal: úte 16.08.2005 09:44
od Speedy
To by mne zajimalo, kdo to bude živit :-)

Napsal: úte 16.08.2005 11:54
od Srsen
hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké :wink:
Fakt si myslíte že motor z M5 pojede lépe HMMMMM ?

Napsal: úte 16.08.2005 12:29
od Hitman
u e34 bych neresil zadny upgrade, ciste prodat a vymenit, u tebe to ale asi bude tezsi jelikoz ti nestaci 540i, myslim si ze to bude v tom automatu, kdyby jsi mel manual tak jsi spokojenej..

Napsal: úte 16.08.2005 13:07
od psena
Srsen píše:hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké :wink:
Fakt si myslíte že motor z M5 pojede lépe HMMMMM ?


Neni to opravdu tak snadne, kluci y BMWPOWER maji Alpinu B10 biturbo, v zakladu to ma 362 koni, ale ten motor M30 turbo se da naladit na 500koni, oni to tak chvili meli, motor to daval, ale kdyz mi vypocital ze spojka vydrzela 1000km, srouby na poloosach se prestrihly po 200km a dalsi a dalsi...zkratka nakonec to vratili na 362...u turba jde hlavne o ten narust tociveho momentu.

Napsal: úte 16.08.2005 17:24
od Hanz
taky mu umrela obe turba, ale to ti uz asi nerikal...

Napsal: úte 16.08.2005 17:36
od darmon
[quote="Srsen"]hoši doufám že se mi zadaří nějáká úprava,každopádně už teď se poohlížím po nějáké kočeně co dělá na benzince,kdyby se zadařilo a vlastnila pár benzinek bylo by to super,nevíte o nějáké :wink:
[\quote]znam dceru majitele papoilu, ale je "takova divna"