Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 31.08.2006 17:05
od Peber
zdárek všem
není nějaká možnost jak rozumně zvednou koníky u E34 M50 s vanosem?
nic brutálního za milion jen něco co autu neublíží a je to rozum i fin.
moc díky za každý příspěvek
Napsal: čtv 31.08.2006 17:48
od RedBaron
Prodej a kup 540i nebo M5.
Napsal: čtv 31.08.2006 20:15
od LOPOLO
Peber píše:zdárek všem
není nějaká možnost jak rozumně zvednou koníky u E34 M50 s vanosem?
nic brutálního za milion jen něco co autu neublíží a je to rozum i fin.
moc díky za každý příspěvek
nejlacinejsi je vymenit motor
Napsal: čtv 31.08.2006 22:15
od Martinéz
filtr
Napsal: pát 01.09.2006 09:27
od Peber
"Prodej a kup 540i nebo M5."
luxusní odpověd moc díky ale čekal jsem něco inteligentnějšího.
Napsal: pát 01.09.2006 09:32
od Peber
co jiný program do řídící jednotky?
co laděné svody?
mám pěkný výfuk z M5 3,8 i s katem v garáži má to nějaký význam ho tam dát?
Napsal: pát 01.09.2006 09:44
od Speedy
nějaký koně se daj získat výměnou vaček a k tomu úprava ŘJ, ale počítej tak 30k nejmíň, s tím lze spojit komplet výfuk (20-25k), pak můžeš nechat vyměnit ventily za větší s úpravou hlavy(+dalších cca 15k+výměna všech těsnění 10k), pak můžeš dát klapky na každý válec sólo(+100k), dále vstřiky a pak se můžeš vrhnout na spodek motoru atd, atd. No a když si to vše spočítáš, tak za cca 200k dostaneš z M50B25 cca 240-250koní.
Takže když to prodáš a koupíš 540i, tak to bude daleko levnější, protože v tom budeš mít lepší výbavu, větší brzdy motor déle vydrží.
Napsal: pát 01.09.2006 09:51
od RuDoSh
Peber píše:"Prodej a kup 540i nebo M5."
luxusní odpověd moc díky ale čekal jsem něco inteligentnějšího.
to je ale nejinteligentnejsi odpoved..... a nebo to nachipuj, vyrez prostredni tlumic a na konec dej okapovou rouru..... teda jestli ti to prijde inteligentnejsi.... ale lip ti to nepojede....
Napsal: pát 01.09.2006 09:57
od Peber
Speedy píše:nějaký koně se daj získat výměnou vaček a k tomu úprava ŘJ, ale počítej tak 30k nejmíň, s tím lze spojit komplet výfuk (20-25k), pak můžeš nechat vyměnit ventily za větší s úpravou hlavy(+dalších cca 15k+výměna všech těsnění 10k), pak můžeš dát klapky na každý válec sólo(+100k), dále vstřiky a pak se můžeš vrhnout na spodek motoru atd, atd. No a když si to vše spočítáš, tak za cca 200k dostaneš z M50B25 cca 240-250koní.
Takže když to prodáš a koupíš 540i, tak to bude daleko levnější, protože v tom budeš mít lepší výbavu, větší brzdy motor déle vydrží.
tak výbavu určitě ne ani brzdy ale to je jedno a do své E34 už sem nasipal pekelně peněz takže o nějaké výměně za vyhopsanou 540 taky nepřipadá řeč!! jen mě to tak zajímalo něco byhc do toho ještě dal. neříkám že s tím vanosem to jezdí špatně to určitě ne ale každý koník se hodí.
ale moc díkas za příspěvek musím to nějak prostudovat.
Napsal: pát 01.09.2006 10:02
od Peber
RuDoSh píše:Peber píše:"Prodej a kup 540i nebo M5."
luxusní odpověd moc díky ale čekal jsem něco inteligentnějšího.
to je ale nejinteligentnejsi odpoved..... a nebo to nachipuj, vyrez prostredni tlumic a na konec dej okapovou rouru..... teda jestli ti to prijde inteligentnejsi.... ale lip ti to nepojede....
taky hezký
mluvíš s vlastní skutečnosti???
Napsal: pát 01.09.2006 10:07
od RuDoSh
ne.... 2,8 nepotrebuju tunit..... az budu chtit vic koni tak to vymenim za 540i nebo M5
