Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.02.2007 07:56
od giovanny
je katalyzátor omezujicím prvkem výkonu?, co zásadního se může u dieselu stát když se odstraní?

známý ho nshradil rezonátorem u 330d rv 2000,a říkal že to jede líp 8O

je to možné,mám spíš obavu aby se to negativně nepodepsalo na něčem jinném

Napsal: pon 05.02.2007 11:24
od RuDoSh
giovanny píše:je to možné,mám spíš obavu aby se to negativně nepodepsalo na něčem jinném


jen na zivotnim prostredi...

Napsal: stř 14.02.2007 17:46
od Hyri
Jo pocul som ze lopatky na turbe dostavaju viac zabrat ked nema vyfuk dostatocny odpor a odchadz\a skor lozisko v turbe ... ale to som len pocul...

Napsal: stř 14.02.2007 17:52
od Player1
Se zeptej JaraXe. Prej mu to líp táhne od 4500ot. A když stojíš 3 metry za autem a někdo tomu šlápne, tak ti vlajou nohavice...ale nedoporučuju zkoušet to ve světlých kalhotech :lol: Všechen ten bordel lítá rovnou ven...a kurevsky rychle. Prostě to akorát víc fouká do tlumiče výfuku a má to aj jinej zvuk

Napsal: čtv 15.02.2007 02:07
od matal
Taky to poznají až budeš dělat emise.. :wink:

Napsal: pát 16.02.2007 10:01
od Petris
Včera jsem dělal kamošoj co má Peugeota HDi filtr pevných částis ,což je obdoba katalizátoru.Začalo mu to psát ,že je zanešenéj a v Peugeotu mu za výměnu řekli 15tis.No tak jsme ho sundali a udělali takovou domácí rapasi.Ale co je podstatný po nastartování ten maník nepoznal svůj motor,normálně šel do kolen z toho jak to auto začalo táhnout atd.Osobně si myslím ,že záleží na tom jak tam máš ten kat. dlouho,protože co jsem tak vyděl u většiny aut je jeho životnost tak 100tis Km a potom se zanese ,popřípadě rozpadne a přestává plnit svojí činnost.Jestli to máš u díesla ,tak bych si s tím hlavu nedělal a dal ho pryč.Zanesený kat brání v rychlejší výměně vzduchu ve spalovacím prostoru!Bez něj ti to rozhodně pojede líp a s emisemi si určitě nějak poradíš :wink:

Napsal: pát 16.02.2007 13:20
od giovanny
Petris píše:Včera jsem dělal kamošoj co má Peugeota HDi filtr pevných částis ,což je obdoba katalizátoru.Začalo mu to psát ,že je zanešenéj a v Peugeotu mu za výměnu řekli 15tis.No tak jsme ho sundali a udělali takovou domácí rapasi.Ale co je podstatný po nastartování ten maník nepoznal svůj motor,normálně šel do kolen z toho jak to auto začalo táhnout atd.Osobně si myslím ,že záleží na tom jak tam máš ten kat. dlouho,protože co jsem tak vyděl u většiny aut je jeho životnost tak 100tis Km a potom se zanese ,popřípadě rozpadne a přestává plnit svojí činnost.Jestli to máš u díesla ,tak bych si s tím hlavu nedělal a dal ho pryč.Zanesený kat brání v rychlejší výměně vzduchu ve spalovacím prostoru!Bez něj ti to rozhodně pojede líp a s emisemi si určitě nějak poradíš :wink:


jo to jekrásný názor :D ,,kat to má spočítané ,pravě mám pocit že po něm už moc neni,,,pude :wink:

Napsal: sob 17.02.2007 02:23
od Gav328ci
Máte recht,ja ho tam nemám u TDS a jede to líp,možna bych řekl že je to i lepší na spotřebě :) ,Taky jsem odpojilEGR ventil a rozhodně jsem to poznal že se motor líp zbírá :lol:

Napsal: stř 14.03.2007 16:35
od Boriss23
jos odpojenim katu dosahnes vetsiho prutahu vyfuku...na spotrebe to poznas ale ne dolu ale nahoru protoze te bude bavit mu slapat....
zvuk se az tak brutalne nezmeni...ale zmeni se ti emise
vliv na motor..?myslim ze zadny...u nas na servise je to normalni vyhazovat kat...a misto dat rezonator a nebo kus roury vyfukove

Napsal: úte 08.07.2008 10:11
od mika_hakkinen
nevíte jestli se do e34 525tds, katalizátor montoval, od jakého roku jsou vůbec katalizátory povinné,, je to taková lama dotaz, díky

Napsal: čtv 10.07.2008 20:29
od 318tds
Jde lip za plynem..

Napsal: čtv 10.07.2008 21:01
od IKE
Taky kat nemám,ale nějaké výrazné změny jsem nezaznamenal :roll: