Stránka 1 z 2
Napsal: úte 25.12.2007 16:55
od BMWPower
Zdar lidi, nejsem žádný automág a docela by mě zajímalo co je vše potřeba upravit v motoru aby se mohlo implantovat turbo. Slyšel jsem něco o kovaných válcích a ventilech-ale může to být hovadina. viděl jsem pár videí na youtube.com a turbo dodá docela páru... prosím o vyjádření všech co o tom něco ví...Díky všem
Napsal: úte 25.12.2007 17:59
od Fugo
záleží jak moc chceš přeplňovat, jen se zajímáš nebo do toho jdeš, s jakou počítáš investicí nebo spíš kolik jseš ochoten do toho dát?
Napsal: úte 25.12.2007 19:48
od BMWPower
No přemýšlím nad tím, že bych do toho šel. investice tak 150 000kč. Mám 525i 24V ale přemýšlím nad tím, že bych vyměnil motor za 4,0 V8 + převodovku. 150t. by bylo čistě na turbo a věe kolem toho. Nebo bych nechal motor původní ale potřebuju někoho kdo se v tom trošku vyzná zda by to mělo cenu atd... Proto uvažuju nad tím V8.
Napsal: úte 25.12.2007 19:57
od Fugo
Tak nejprve si ujasni co chceš, pokud chceš měnit motor za 4.0, tak to radši prodej a kup auto už s 4.0, je to jednodušší a levnější než přestavba.
Co se týče přestavby na turbomotor ať už 2.5 nebo 4.0 tak se poohlídni po kompletním kitu na daný motor ,to by ses potom mohl do 150tis vejít. A nebo další možnost je koupit motor z e23 model 745i je to přeplňovaný 6 válec, a nemusíš nic řešit. Přestavba "doma" není legrace když nic o motorech nevíš a není to ani nic levného.
Napsal: úte 25.12.2007 20:07
od BMWPower
Dobrá,
K mojí 525 mám takové to "citové pouto". takže nechám si celý auto i s motorem 2,5. je u nás konkrétní člověk na turbo nebo nějaká firma??? Nemáš nějakej přehled kolik by bylo kW navíc??? A co úprava motoru-nějaké vylepšíní válců,ventilů apod...(jestli je něco potřeba nebo tak).
Nechci být otravnej ale chci se dozvědět vše co je třeba. A nechci abyste mě brali jako nějakýho trotla co ví prd. (Myslím, že tohle téma zajímá víc lidí)
Napsal: úte 25.12.2007 20:13
od BMWPower
Pro uživatele Fugo,
Abysme nevedli zdlouhavou debatu přes forum tak pokud obětuješ svůj čas na info... Moje ICQ : 456-525-270
Napsal: úte 25.12.2007 20:14
od Fugo
musíš prohledat net , v německu bude dost firem které dělají kompletní kity na tvůj motor, nárust výkonu může být klidně 100 a víc % zaleží jen na financích. potom si to buď namontuješ sám, nebo ti to někdo namontuje, to není až tak složitý.
Napsal: úte 25.12.2007 20:16
od Fugo
nemám ICQ, projeď taky fora co se motaj kolem aut a čti.
Napsal: úte 25.12.2007 20:17
od BMWPower
Napsal: úte 25.12.2007 20:26
od Rendis
turbo kit se na 2.5 pohybuje přes 1.000.-euro v Německu.
Napsal: úte 25.12.2007 20:30
od Fugo
Rendis píše:turbo kit se na 2.5 pohybuje přes 1.000.-euro v Německu.
otázkou je co je v tom kitu, 1000E je +/- cena turba. jinak na tuto adresu jsem zrovna dnes ráno dával pár odkazů na BMW s turbomotorama.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=64881
Napsal: úte 25.12.2007 20:38
od Rendis
Napsal: úte 25.12.2007 20:40
od Rendis
Fugo píše:Rendis píše:turbo kit se na 2.5 pohybuje přes 1.000.-euro v Německu.
otázkou je co je v tom kitu, 1000E je +/- cena turba. jinak na tuto adresu jsem zrovna dnes ráno dával pár odkazů na BMW s turbomotorama.
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=64881
Koukal jsem.Škoda,že to nemá angličtinu.
Napsal: úte 25.12.2007 20:49
od Fugo
Rendis píše:http://cgi.ebay.de/TURBO-KIT-6-ZYLINDER-BMW-E36-E34-E39_W0QQitemZ150187293630QQihZ005QQcategoryZ40183QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Tak cena krásná ale postrádá to kompletní elektroniku, tj. ECU, vstřiky atd... a otázkou je co tam je za TD, aby to ve finále nebylo nějaký čínský viz diskuze na jiných forech, ale i tak za 30 tis kč je to dobrý, protože člověk má vyřešený hadice, trubky, IC a hlavně svody.
No a největší ojeb bude s elektronikou, ale zase záleží na jaký výkon se bude ladit.
A na těch převážně švédskejch stránkách nejde o to počíst si ale dle fotek případně zjistit jak co udělat a jaké použít komponenty a ty případně dohledat v angličtině.
Napsal: úte 25.12.2007 20:54
od Rendis
souhlas.
Napsal: úte 25.12.2007 21:37
od askul11
Turbo motor má uplně jiný stupen komprese,tak si myslím že upravu potřebuje hlavně motor.A to musíte brát do uvahy i větší namáhání některých dílů než u atmosféry!Klika,ojnice,písty... nic levnýho to asi nebude

Napsal: úte 25.12.2007 21:39
od BMWPower
proto se ptám na nějakou úpravu. Taky si osobně myslím, že koupit turbo kit, lupnout ho na motor a jezdit je blbost. Na tohle moc nejsem a proto se ptám, zda s tím má někdo zkušenosti a tak...
Napsal: úte 25.12.2007 21:52
od Fugo
Jistě turbomotory mají většinou nižší kompresní poměr proti N/A motorům, ale není také nic neobvyklého turbomotor s kompresním poměrem 10.5:1, a každý si musí rozmyslet jak velký výkon z toho chce dostat a dle toho případně dimenzovat součástky motoru, a většina turbo kitů je firmou navržena buďto na stávající motor bez úprav a nebo se dělají komplet kity včetně motoru nebo na upravený motor.
Takže spíš měla znít otázka takto:¨
Mám 525i 24V a chci z toho dostat 500PS co mám dělat? Potom se jedná o kompletní přestavbu motoru.
a nebo
Mám 525i 24V a chtěl bych o 30PS víc, potom neřešim kompresní poměr,písty atd a jdu do kitu co psal Rendis a k doladění použiju Apexi SAFCII
Napsal: úte 25.12.2007 21:55
od askul11
BMWPower píše:proto se ptám na nějakou úpravu. Taky si osobně myslím, že koupit turbo kit, lupnout ho na motor a jezdit je blbost. Na tohle moc nejsem a proto se ptám, zda s tím má někdo zkušenosti a tak...
Přesně tak.asi bude záležet kolik budeš chtít aby tě to tam foukalo(jakej tlak)jesli chceš plnohodnotný turbo motor který něco vydrží tak si myslim že minimum budou ty písty a kovaný ojnice!a také vyřešit tu kompresi.Mimo jiné také výfuk má atmosféra trochu jinak řešený!Problémů bude asi dost!
Napsal: úte 25.12.2007 22:07
od Fugo
Pokud nejde o extremní výkon je celkem plítvání financí kovaný ojnice a písty. Písty jiný jen pro snížení kompresního poměru. Kupříkladu můj M70 je co se týče vnitřností seriový, a ten člověk co to má v americe má změřený výkon na ZADNÍCH kolech 444PS a 709Nm při plnícím tlaku 0.32bar, výkon na motoru bude ještě vyšší. Mimochodem většina produkčních turbomotorů používá stejné ojnice jako jejich N/A verze a kompresní poměr je řešen jiným pístem. Samozřejmě se nebavíme a dalších věcech jako např. výfuk kde u turbomotoru je nejlepší pokud možno bez tlumičů, a také vačky turbomotoru jsou otevřenější, ale to jsou věci které by měl člověk znát než začne přemýšlet o přeplňování.