Stránka 1 z 7
Napsal: ned 02.12.2007 13:46
od olaf_
kdyz spocitam vsechny jednodusi upravy co jsou v clanku zminene tak vykon 328 by mel byt cca 240 PS (chip, sani B50, ASC klapka, filtr) to je narust o cca 50 ps je to realne aby ten motor mel potom takovy vykon? Co potom ty brutalnejsi zahy jako snizeni hlavy lestene svody a ja nevim co vsechno. S tema by to papirove melo byt ja nevim kolik. Kolik je vubec realnych a meril to nekdy nekdo kolik to je doopravdy?

)
Napsal: sob 22.12.2007 23:00
od dolnas
olafe: vcera jsi ho koupil, tak ne ze te napadne tam hned snizovat hlavu a takove ty veci, jinak budou muset tu dalnici stavet ze zlina do hradiste

Napsal: čtv 24.01.2008 13:33
od Hanz
328i se da dostat na tech 240PS, otazkou je za jakou cenu a jetli to ma pak smysl... a) vymenit vacky b) sani c) data v ŘJ d) svody... leštěné svody je obecně nesmysl, to že je vyleštíš zvenku ti nepřidá ani 0,5PS

myslel jsi patrně leštění sacích/výfukových kanálů, ale i tady je to diskutabilní (sériové jsou již dost hladké, reálně ničeho nedocílíš)... navíc přílišné vyleštění má přesně opačný efekt, dojde k "přilepení" proudícího vzduchu a k jeho zpomalení, naopak se používají specifické zářezy a vrypy kvůli vzniku cílených turbulencí (viz žraločí kůže a voda), urychlujících v důsledku celkový proud vzduchu kanálem (většinou před nálitkem vodítka ventilu)
Napsal: čtv 24.01.2008 15:44
od Speedy
Co se táký upravy halvy, tak jednoduchá uprava je nebrouit do ostra to rozvetveni kanalu k ventilam. TO je zasadni rozdil mezi M3 a M50 hlavou.
Jako dalsi bez vackova uprava je vymenit ventily za vetsi, treba z M3, ale musi se rozsirit kanaly kvuli tomu.
Napsal: čtv 24.01.2008 21:56
od meme
speedy jen rozšířit kanály a to stačí?
Napsal: pát 25.01.2008 09:58
od Hanz
mno, 2,8 hlava a M3 hlava je rozdil asi jako Felicie a Fabie... vypadaji podobne, ale je mezi nima par svetelenych let... na testerech proudeni jsou uplne jinde, jine uhly a prumery sacich a vyfukovych kanalu, jine ulozeni vacek, dvojity retez, pevne podlozky a pod... amici se po komplexnim predelani (zvetseni ventilu, prebrouseni ventilovych sedel na 5° tvar, rozsireni kanalu, keramicke povlaky a pod) dostanou na hodnoty seriové 3,0 hlavy... takze asi tak
Napsal: pát 25.01.2008 10:53
od Speedy
Hanz píše:mno, 2,8 hlava a M3 hlava je rozdil asi jako Felicie a Fabie... vypadaji podobne, ale je mezi nima par svetelenych let... na testerech proudeni jsou uplne jinde, jine uhly a prumery sacich a vyfukovych kanalu, jine ulozeni vacek, dvojity retez, pevne podlozky a pod... amici se po komplexnim predelani (zvetseni ventilu, prebrouseni ventilovych sedel na 5° tvar, rozsireni kanalu, keramicke povlaky a pod) dostanou na hodnoty seriové 3,0 hlavy... takze asi tak
Ale i to je rozdíl, ne?
Napsal: pon 28.01.2008 19:40
od 100RM
Presunuto z pokecu
Napsal: pon 28.01.2008 19:51
od Spajky
Myslím že nejrozumější forma zvyšování výkonu u 328čky je sání M50 + M3 svody (výfuk) a tam bych asi tak skončil, nejni to zas až takovej zásah do motoru a zároveň se dá dostat na rozumnou cenu za jednoho koně
chip, sraní se do vaček atd atd se mi nějak na běžný jízdy nezamlouvá

Napsal: úte 29.01.2008 16:15
od Diablo330Ci
Spajky píše:Myslím že nejrozumější forma zvyšování výkonu u 328čky je sání M50 + M3 svody (výfuk) a tam bych asi tak skončil, nejni to zas až takovej zásah do motoru a zároveň se dá dostat na rozumnou cenu za jednoho koně
chip, sraní se do vaček atd atd se mi nějak na běžný jízdy nezamlouvá

A tim se dostanes na kolik koni cca?
Napsal: úte 29.01.2008 16:37
od LOPOLO
100RM píše:Presunuto z pokecu
aby si to olaf jeste precet

Napsal: úte 29.01.2008 17:03
od Rendis
nebo vyměnit motor jako LOPOLO

Napsal: stř 30.01.2008 11:30
od chitos
olaf_ píše:kdyz spocitam vsechny jednodusi upravy co jsou v clanku zminene tak vykon 328 by mel byt cca 240 PS (chip, sani B50, ASC klapka, filtr) to je narust o cca 50 ps je to realne aby ten motor mel potom takovy vykon? Co potom ty brutalnejsi zahy jako snizeni hlavy lestene svody a ja nevim co vsechno. S tema by to papirove melo byt ja nevim kolik. Kolik je vubec realnych a meril to nekdy nekdo kolik to je doopravdy?

)
Pujčím ti kulatý pilník na to broušení

Napsal: pon 04.02.2008 21:02
od tom28
mám dotaz. Když se na 2,8 dá to sání z M50b25 pojede to na vršku. Ta 2,8 co mám mi jede nejlepe tak do 5 a nějaký drobný. Plánuji to saní a nějaké svody. Chtěl bych aby to pořádně točilo ale bez vaček to asi nepůjde. Zkoušel někdo kolik ten motor unese otáček? Lze nechat posunout omezovač, nebo je to zbytečný trápení motoru?
Díky
Napsal: stř 06.02.2008 23:24
od olaf_
srandisti

napadlo mne ze si necham vylestit poradne lak na aute aby zlepsi aerodynamicke vlastnosti a tudiz vlastne zvysil vykon

)
- ne vazne sani z M50 mam, staci namontovat, o tech svodech z M3 slysim prvne ze pasujou
- a proc ne chip? to je prece relativen dost koniku za malo penizku as na pomer cena/prorustek na sani M50 asi nema
a brutalni zasahy typu snizovani hlavy rozhodne nemam v umyslu to si spis nasetrim na M3

Napsal: čtv 07.02.2008 09:37
od chitos
Jak se mnohokrát psalo u diesla chip ano u benzínu to asi ani moc nepoznáš

Napsal: sob 09.02.2008 09:48
od bavorak
Mám chip na 328i a jsem s ním spokojený.Koně moc nepoznáš(205ps),ale kroutak vzrostl o 30nM a ten je sakra znát.A když jedeš pijánko,tak i spotřeba je cc.o0,8l menší.
Napsal: sob 09.02.2008 10:17
od patras
pokud vymenis sani a svody a dostanes do motoru vic vzduchu tak samo chip potrebujes protoze standardne nastavena RJ si s tim jinak poradne neporadi
Napsal: sob 09.02.2008 12:40
od Leveler
Takže kdybych dal do 328 sání z 2,5 + M3 svody a ten čip tak bych se cca mohl dostat na těch 220HP ne?
Napsal: sob 09.02.2008 16:32
od patras
220 by se asi dalo