Stránka 1 z 1
Napsal: pon 03.03.2008 16:28
od shade120l
Mám dotaz přemýšlím že bych sundal katalyzátor nahradil ho rezonátorem od wm sport do 1,6ccm (bmw e36 316i). Originální koncový tlumič bych odřízl udělal bych přemostění do dvou koncovek na obě dvě strany. Myslíte že by to ten motor zvládl popřípadě jestli by to přidalo nějaký výkon. A kolik to asi přidá na spotřebě 1-2litry neřeším ale 3a více už je moc
Napsal: úte 04.03.2008 21:06
od JIP
Nahradit katalyzátor rezonátorem je vcelku běžný a vyzkoušený způsob, jak snížit odpor výfukových plynů ve výfuku, takže nějaký ten koník možná naskočí, zvuk bude lepší, ikdyž na Emisích tě nepochválí.
S rozdvojkou na výfukové potrubí už bych byl trochu opatrnější...pokud totiž budeš mít na výfuku ostré úhly, nebo nestejně dlouhé trubky k zadním tlumičům, můžeš si být 100% jistý že ovlivníš chod motoru k horšímu a tím pádem postrádam smysl takové úpravy.
S mírným navýšením spotřeby musíš počítat v obou případech...
Rozdvojení výfuku má podle mě smysl až od 6-ti válců, páč tam jsou svody rozdělené na 3+3 a dozadu vedou 2 trubky (myslím kromě 320i)...bavíme se o E36...
Napsal: čtv 06.03.2008 16:04
od shade120l
JIP píše:Nahradit katalyzátor rezonátorem je vcelku běžný a vyzkoušený způsob, jak snížit odpor výfukových plynů ve výfuku, takže nějaký ten koník možná naskočí, zvuk bude lepší, ikdyž na Emisích tě nepochválí.
S rozdvojkou na výfukové potrubí už bych byl trochu opatrnější...pokud totiž budeš mít na výfuku ostré úhly, nebo nestejně dlouhé trubky k zadním tlumičům, můžeš si být 100% jistý že ovlivníš chod motoru k horšímu a tím pádem postrádam smysl takové úpravy.
S mírným navýšením spotřeby musíš počítat v obou případech...
Rozdvojení výfuku má podle mě smysl až od 6-ti válců, páč tam jsou svody rozdělené na 3+3 a dozadu vedou 2 trubky (myslím kromě 320i)...bavíme se o E36...
Nejsem si jistej ale mám pocit že trubky by musely být jinak dlouhé protože svody nevedou přímo v prostřed auta. Pochybuji že by mělo pár mm vliv ale radši vyměním jen ten katalyzátor za rezonátor a dozadu strčím laděný tlumič s koncovkou. Díky za informaci
Napsal: čtv 06.03.2008 16:08
od RuDoSh
ja bych neladil 1,6 a koupil bych minimalne ISo...

ale to asi slyset nechces...
Napsal: čtv 06.03.2008 16:59
od JIP
shade120l píše:
Nejsem si jistej ale mám pocit že trubky by musely být jinak dlouhé protože svody nevedou přímo v prostřed auta. Pochybuji že by mělo pár mm vliv ale radši vyměním jen ten katalyzátor za rezonátor a dozadu strčím laděný tlumič s koncovkou. Díky za informaci
Právě na to narážím, že když bude jiná délka, bude s tím pak problém...pár milimetrů hrát roli ale nebude...spíš centimetry...
Napsal: sob 08.03.2008 17:24
od shade120l
JIP píše:[
Právě na to narážím, že když bude jiná délka, bude s tím pak problém...pár milimetrů hrát roli ale nebude...spíš centimetry...
Ted jsem na nějakym fóru čet že je lepší je sundat středovej tlumič a dát tam zeronátor popřípadě ještě vyměnit katalyzátor za sportovní. Mno ale jak udělat koncovky na obou stranách aniž by to motoru neublížilo nepíšou nikde
Napsal: sob 08.03.2008 17:49
od Pazdi
Ono opravdu, jak píše RuSoS, ladit 1.6 jsou "vyhozené" peníze, bo stejně jednou budeš chtít šestivál...no a všecky peníze, který do toho teď nacpeš jsou nevratnou investicí...bo těch koní Ti to moc nepřidá...
jinak ono to rozdvojení výfuku se dokonce i někde prodává...viděl jsem to v nějakým shopu...ale nevím, jestli to bylo jen "dekorativní" bo funkční:)
Napsal: sob 08.03.2008 20:24
od shade120l
Pazdi píše:Ono opravdu, jak píše RuSoS, ladit 1.6 jsou "vyhozené" peníze, bo stejně jednou budeš chtít šestivál...no a všecky peníze, který do toho teď nacpeš jsou nevratnou investicí...bo těch koní Ti to moc nepřidá...
jinak ono to rozdvojení výfuku se dokonce i někde prodává...viděl jsem to v nějakým shopu...ale nevím, jestli to bylo jen "dekorativní" bo funkční:)
6tival jsem chtěl už když jsem kupoval 1,6 stály vedle sebe 2 e36tky jedna 1,6 druhá 2,5tds jenže problém byl v tom že bych to neutáhnul spotřebově asi jo ale na to poviný bych prostě už neměl. Nefunkční si udělám bez problémů ale když vidim ty rádoby tunery co maj jednu koncovku opálenou a druhá naprosto lesklá chce se mi brečet natož abych to dával na svoje auto
Napsal: sob 08.03.2008 20:57
od Kugy
když vidim ty rádoby tunery co maj jednu koncovku opálenou a druhá naprosto lesklá chce se mi brečet natož abych to dával na svoje auto[/quote]
To by člověk neznalý věci jako jsem já ani neřek,že mezi tunerem k pláči a kvalitním tunerem může být jedna očouzená koncovka

Napsal: ned 09.03.2008 00:11
od shade120l
Kugy píše:když vidim ty rádoby tunery co maj jednu koncovku opálenou a druhá naprosto lesklá chce se mi brečet natož abych to dával na svoje auto
To by člověk neznalý věci jako jsem já ani neřek,že mezi tunerem k pláči a kvalitním tunerem může být jedna očouzená koncovka

[/quote]
Mno zrovna před chvílý jsem za jednim takovým jel na fledě 2 obrovský roury zvuk příšernej nejsopíš měl utrhlý svody či co. snažil se se mnou honit ale nějak mu tro nejelo navíc se mu kouřilo jen z jedný strany mno nevím když už dělám kocovku na obou stranách tak by asi měly obě fukgovat protože pak je to bud k smíchu nebo k pláči alespon podle mého mínění
Napsal: pát 20.06.2008 23:21
od shade120l
ted mě tak napadlo co koupit ladák s 2ma koncovkama a jednu seříznout a udělat na druhý straně... Zvuk yb to mělo a motoru už by to taky asi vadit nemělo když to půjde rychleji tou první stranou ne?
Napsal: pát 20.06.2008 23:31
od BMWPower
To bude stát hromádku času a pár peněz... Já bych se na to u 1,6 asi vybobkoval. Rovnou kup min. ISo nebo 2,5... Já kupoval svoje první BMW 525i 24V z peněz co jsem měl našpórované z brigády...

Napsal: čtv 26.06.2008 17:56
od shade120l
BMWPower píše:myslím, že s tím povinným to nebude tak zlý...
Když plánuješ překopat výfuk a tak. Rezonátor něco stojí, trubky taky,... no hoď někde brigošu a myslím si, že to bude v poho...

Brigošku? proboha to už bych asi nezvlád... Rezonátor koupím to mi problém nedělá Trubky vyfasuju v práci (dělám frézaře a na obrobně se toho válí). Tudíž brigáda odpadla po 8 hodinách v práci nemám zrovna moc chuti jít ještě někam dělat...