Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.03.2009 13:26
od Klakson
zdravím, mám jeden velikej dotaz, protože s karbcema nemám veliký zkušenosti, potřeboval bych poradit, na motoru byl původně karburátor s vývodem podtlaku do rozdělovače, chci měnit za dvojté solex, ale nevím jestli jde potom nějak oblbnout ten rozdělovač, i když těžko za draho se dá sehnat rozdělovač pro daný motor který podtlak nepotřebuje, ale chtěl bych to poladit s tímto rozdělovačem, prosím o každou informaci či pomoc, díky
jedná se o motor M10 pro BMW 1502 rv. 1974

Napsal: úte 14.04.2009 13:17
od Francis
Podtlaková korekce předstihu v rozdělovači má malý rozsah, když nebude zapojená tak se až tak moc nestane. Beztak už budeš mít "unavené" pružiny v odstředivé regulaci předstihu, takže bude předstih narůstat s otáčkami rychleji než bylo původně plánováno. Výměnou seriového karburátoru za dva dvojité natolik změníš charakteristiku motoru že se s absencí podtlakové regulace nemusíš trápit.

Napsal: úte 14.04.2009 13:43
od Klakson
:lol: :wink: dík