Stránka 1 z 3
Napsal: ned 08.08.2010 09:37
od wrestlingpeta
zdravim koupil sem si bmw 325 coupe a nejak extra se mi zda ze to nejede,jak zvednout nejakou rozumnou cenou vykon?pomuze nejaky čip tuning a podobne kraviny nebo to sou vyhozene prachy?diky za rady
Napsal: ned 08.08.2010 10:40
od BudVlad
Záleží na tom jaký tam máš motor a v jakém je stavu. Jestli jde o N52 nebo N53 tak je to 3 litr a za rozumné peníze se dá upravit na výkon 330i (272hp).
Napsal: ned 08.08.2010 11:27
od wrestlingpeta
BudVlad píše:Záleží na tom jaký tam máš motor a v jakém je stavu. Jestli jde o N52 nebo N53 tak je to 3 litr a za rozumné peníze se dá upravit na výkon 330i (272hp).
je to model e36 2.5 141kw
Napsal: ned 08.08.2010 12:26
od BudVlad
V první řadě změř kompresi a zjisti v jakém stavu je motor.
Napsal: ned 08.08.2010 15:01
od Paavo
Tak ono to je strasne relativni, pokud jsi byk zvykly na stejne silne auto tak je i dost realny, ze se ti bude zdat, ze je auto na spodku mrtvy.Nejprve bych doporucil origo diagnostiku a pokud se odhali zavady, tak okamzite opravit.A uvidis, co takova nacla vaha vzduchu udela za paseku s vykonem.Vesmes je ale dvaapule na spodku mrtva a zacina tahnout az kolem 3500 ot vejs.Je to halt tocivej motor, nic na plat.Sam tento motor mam a muzu rict, ze je s nim decentni sportovni povoz,ale vylozenej sportovec to nejni,kor pri tak blbym zprevodovani co E36 ma.Proste tocit,tocit a tocit.Na chip se chystam take a hodnoty, ktere jedna ladicska firma nabizi me mile prekvapily 192k->210k , 245Nm->270Nm.Zni to jako pohadka, ale pry za to ruci a udeelaji brzdu pred a po.
Napsal: ned 08.08.2010 15:12
od Paavo
pohledej ,ono se tu toto tema jiz davno resilo.......pokud das ladenej vejfuk od Supersprintu, tak se muzes dostat na nejakejch 200k,pak dalsi upravou jsou ostry vacky a k tomu predelana mapa RJ a tim se pry da dostat na plus 30k.Odlehcenej setrvacnik,odlehceni remenic a vsech potencionalnich rotacnich zatezi na motoru...remenice.Je to jen teorie......Dalsi veci je instalace turba,ktere by vyslo i s praci na cca 100 000 s pridanim vykonu se da dostat u serioveho motoru na 270k bez intercooleru.Takze asi taak.....
Napsal: pát 08.10.2010 22:57
od rio325i
jeslti mate zajem tak mam z nemecka chip do zapalování .Nárust vykonu az 30hp. Original dme od bosche.Koupil sem to minuly rok za 400euro v nemecku a nepouzil.Cena dohodou.
Napsal: pon 31.01.2011 20:21
od CBR1000F
rio325i píše:jeslti mate zajem tak mam z nemecka chip do zapalování .Nárust vykonu az 30hp. Original dme od bosche.Koupil sem to minuly rok za 400euro v nemecku a nepouzil.Cena dohodou.
Co je to cena dohodou? Zajímá mě také načipování E36 325i
Napsal: úte 01.02.2011 11:08
od Paavo
jak nemam cip podlozenej merenim na brzde pred a po tak od toho davam ruce pryc.To mi tech 400 Ecek muzes rovnou "dat".
Napsal: úte 01.02.2011 11:17
od Fx
Viděl jsem na brzdě 325i M50 Vanos, jediná změna proti sérii byly vstřiky M3 3,2 a výkon 240 koní. Co to udělá se spalovacíma prostorama je jiná věc. Po montáži vstřiků se to deset minut hádalo a dusilo.
Napsal: úte 01.02.2011 12:58
od CBR1000F
Fx píše:Viděl jsem na brzdě 325i M50 Vanos, jediná změna proti sérii byly vstřiky M3 3,2 a výkon 240 koní. Co to udělá se spalovacíma prostorama je jiná věc. Po montáži vstřiků se to deset minut hádalo a dusilo.
jj, tenhle motor mám, ale to stačí "jen" vyměnít vstřiky a je nárust u série o 50 koní?? To se mi zdá skoro neuvěřitelné. To není potřeba ani přemapovat jednotku?
Napsal: úte 01.02.2011 13:09
od Fx
S jednotkou se nic nedělalo, ale zkoušelo se to jen tak před montáží svodů, turba atd, takže nějaké delší zkušenosti poskytnout nemůžu - navíc se nejedná o moje auto.
Napsal: úte 01.02.2011 13:23
od CBR1000F
Fx píše:S jednotkou se nic nedělalo, ale zkoušelo se to jen tak před montáží svodů, turba atd, takže nějaké delší zkušenosti poskytnout nemůžu - navíc se nejedná o moje auto.
No, jestli to nedomršilo motor a pak se to ustálilo, asi bych to vyzkoušel. Nemáš kontakt na toho človrdu? Zajímalo by mě toho víc, jak postupovat a nezničit hlavu motoru atd..
Napsal: úte 01.02.2011 16:41
od Fx
Tohle ho zrovna netrápilo a jako atmosféra to jelo jen na tom měření.
Napsal: úte 01.02.2011 16:43
od CBR1000F
Fx píše:Tohle ho zrovna netrápilo a jako atmosféra to jelo jen na tom měření.
No že už jsem se začal poptávat, kdo má na prodej M3 vstřiky

Napsal: úte 01.02.2011 17:15
od MattyX
no pak bude urco taky i zajímavá spotřeba

každopádně neco podbného zkoušel kamarad na brzdě s jeho e30 327i kdy zkusil namontovat 3.5 M30 vstriky na ten motor , jelo to ok , v rozmezi 2500 - 4000otacek tomu narost krouták neskutecnym zpusoben (v ramci desitek Nm) pozdeji ve vyssich tockach to ale zase ochablo

to že pak tekl benzín i z výfuku byla věc vedlejší už (obrazně řečeno

) kazdopadne pokud chces vetsi vstriky tak asi spis z 3.0 ktera ma motorovou elektriku bosch , 3.2 ma siemens (o zamenosti a funkcnosti se da vest debata dal

) kazdopadne bez upravy jednotky (a lambdy) na normalni jezdeni bych to asi nedelal

Napsal: úte 01.02.2011 20:48
od CBR1000F
MattyX píše:no pak bude urco taky i zajímavá spotřeba

každopádně neco podbného zkoušel kamarad na brzdě s jeho e30 327i kdy zkusil namontovat 3.5 M30 vstriky na ten motor , jelo to ok , v rozmezi 2500 - 4000otacek tomu narost krouták neskutecnym zpusoben (v ramci desitek Nm) pozdeji ve vyssich tockach to ale zase ochablo

to že pak tekl benzín i z výfuku byla věc vedlejší už (obrazně řečeno

) kazdopadne pokud chces vetsi vstriky tak asi spis z 3.0 ktera ma motorovou elektriku bosch , 3.2 ma siemens (o zamenosti a funkcnosti se da vest debata dal

) kazdopadne bez upravy jednotky (a lambdy) na normalni jezdeni bych to asi nedelal

No nebráním se i přemapování jednotky. Ale najím někoho, kdo si na to komplet troufne a zaručí, že z Báwa nebude jen "žíznivej traktor"

Spotřebu celkem neřeším, nejezdím s tím běžně "do Kauflandu"

Jen pro potěšení 2-3x týdně a to na delší trasy a dálnice.
Napsal: sob 18.06.2011 22:07
od zverbo
Jestli to nejak pochopite. Sorry za vyrazi a sedlacke popisi.
1krok - uprava sania - narazove sanie, vylestenie sania, ciklonove vedenie sania, vaha z M3, pred vahou elektronicke casovanie z M3 /csl/ ktore riadi elektronicky RTP podla prudenia vzduchu,
2krok - PB na zmenu teploty vzduchu asi 2k2
3krok - sportove zvody, upraveny vyfuk s rezonatormi, koncovy tlmic M3
nic jiniho nemam udelany ani RJ.
skousel sem i vstreky z M3 ale nejak to neslo dobre.
Napsal: sob 18.06.2011 22:08
od zverbo
senzory otvarania klapky pre tlak RTP
Napsal: sob 18.06.2011 22:09
od zverbo
RJ - RTP