Stránka 1 z 1
Napsal: ned 29.07.2007 10:01
od k2
Co bude na okresní silnici lepší volba?. Myslím tím ovladatelnost, pružnost, mrštnost a poskytne lepší zážitky z řízení:
M3 Coupé e36 (motor 3,0l) nebo M5 e34 (motor 3,8l)
Dík K2
Napsal: ned 29.07.2007 10:26
od Anton
nejel sem nikdy ani v jednom, ale logicky se dá odvodit že m3
Napsal: ned 29.07.2007 11:00
od psena
Jde o to, jaka ta oklreska ma charakteristiku, 3,0 VS 3,8 uz neni zase tak jednoznacna.Spis bych se pri vyberu soustredil na tve sympatie k jednotlivym variantam.M3 je mrstnejsi a sportovnejsi,M5 pohodlnejsi a komfortnejsi na delsi cesty.Na vylozene kraveni je M3 lepsi volba, M5 je tezka krava

Napsal: ned 29.07.2007 11:16
od M3maniac
obě auta maji své kouzlo....na klikaté okresky je určitě lepší m3.....pokud si koupíš pěkný ,zachovalý kus tak je hodně spolehlivá a nečeká tě lapálie ve smyslu vanos v pí...jako u 3,2ky....(rozdíl na silnici mezi 3,0 vers 3,2 je fakt malej,stačí o trošku střelenější šofér a 3,2ka neujede ani omylem) M5 3,8 je proti M3 3,0 o dost nákladnější na provoz...spotřeba při blbnutí a jízdě pro radost je tak o 3-4l vyšší,motor se radějí sere a má problémovou přední nápravu....když bys měl el.podvozek tak díly stojej řachu (pokud to nevyřešíš jako všichni v čr standartním podvozkem).M5ka je super dálniční expres

takže rozhodnutí je jen na tobě.Hlavně nehledej nejlevnější kusy....
Napsal: ned 29.07.2007 11:58
od k2
No, já bych se právě víc přikláněl k M3, e34 je vagon, ale díval jsem se na ceny v Německu a e36 M3 jsou i o něco cenově víš. Toš nevím
K2
Napsal: ned 29.07.2007 12:32
od M3maniac
k2 píše:No, já bych se právě víc přikláněl k M3, e34 je vagon, ale díval jsem se na ceny v Německu a e36 M3 jsou i o něco cenově víš. Toš nevím

K2
pokud máš problém s penězma tak se na emko vykašli....jedna sada gum 20k...komplet brzdy 12-20k....spojka 5-12k....benál 5k měsíčně....a šílená pojistka za 3litra

bavíš se tu o top model bmw kterej stál kolem 2mega....
Napsal: ned 29.07.2007 12:52
od k2
Mám v garáži Top model který stál 3,5mega a lidovku za 1,5mega, pojistka na 5litr a 2,5litr, myslíš že už splňuji požadavky?

Napsal: ned 29.07.2007 12:53
od Bombarder
k2 píše:Mám v garáži Top model který stál 3,5mega a lidovku za 1,5mega, pojistka na 5litr a 2,5litr, myslíš že už splňuji požadavky?

Pokud máš v garáži E32 a Opel Omega 2.5 V6, tak si to raději rozmysli..
Napsal: ned 29.07.2007 13:05
od M3maniac
k2 píše:Mám v garáži Top model který stál 3,5mega a lidovku za 1,5mega, pojistka na 5litr a 2,5litr, myslíš že už splňuji požadavky?

to já nevím na co se cítíš,to je na tobě...ja jen ,že jsi psal že jsou ty m3ky v něme dražší a že teda nevíš

když máš top model za 3,5mega tak jsi asi těžce v klidu
P.S. tady se někdo snaží psát romány a někomu radit a psát vlastní zkušenost a on se tu masíruje že má ato co stálo před 20ti lety 3,5mega....
Napsal: ned 29.07.2007 13:10
od k2
Začínal jsem s 318is e30 pak následovaly e34- 525i, 535i, dnes čerstvě 525iX touring a můj mazel e 32 750iL. Chci si pořídit M protože chci něco sportovního na víkendy. No ale pardon, tady jsou pouze velcí kluci
K2
Napsal: ned 29.07.2007 23:21
od M3maniac
k2 píše:Začínal jsem s 318is e30 pak následovaly e34- 525i, 535i, dnes čerstvě 525iX touring a můj mazel e 32 750iL. Chci si pořídit M protože chci něco sportovního na víkendy. No ale pardon, tady jsou pouze velcí kluci
K2
zamysli se nad tím co píšeš....
Napsal: úte 07.08.2007 22:17
od roan
M3maniac píše:k2 píše:Začínal jsem s 318is e30 pak následovaly e34- 525i, 535i, dnes čerstvě 525iX touring a můj mazel e 32 750iL. Chci si pořídit M protože chci něco sportovního na víkendy. No ale pardon, tady jsou pouze velcí kluci
K2
zamysli se nad tím co píšeš....
no ja to vidim tak, ze pokud na to nekdo nema, az si takovy auta fakt nekupuje. dneska si bmw koupi kazdej. nasetrit na nejaky neni asi zas takovej problem, ale polovina potom jezdi jako vraky, protoze majitel nema na udrzbu. tak takovy at maji radsi felici v dobrym stavu
Napsal: stř 08.08.2007 20:41
od k2
No, nedá mi to a musím reagovat.
Celé to začalo tím, když jsem napsal že M3 e36 je v Německu dražší než M5 e34. Myslel jsem to tak, že lepší bývá většinou dažší. Nic víc, nic míň.
Druhá věc:
Udivuje mně, jak někdo může takhle od stolu někoho odstřelit, aniž by znal fakta. Vždy jsem měl BMW starších ročníku, ale hned po koupi vůz dostal vše co bylo potřeba vyměnit, opravit, aby BMW bylo skutečné BMW a né nějaká kreatura a mělo ty jízdní vlastnosti pro které je mám rád.
Není to levná záležitosta jen pro zajímavost- když je potřeba koupit origo díly tak BMW nerozlišuje jestli je auto vyrobeno v roce 1992 nebo 2006- myslím v cenách ND. Mé všechny BMW vždy vypadaly a jezdily jakoby právě vyjely z výrobní linky, ale uznávám, že co občas potkávám na cestách za vraky.....
Nikdy bych si ale nedovolil někoho soudit a poučovat.
Zdar K2
Napsal: čtv 09.08.2007 09:22
od Speedy
Na fun bych osobně skočil do M3, jak psal Psena, tak M5 je velká kráva. Každopádně jestli M5, tak bych bral 3,8, je to přece jen novější motor a auto má víc vychytávek. u M3 bych se určitě nebál pořídit 3,2, přece jen ta technika je trochu novější než u 3litra

Napsal: čtv 09.08.2007 10:20
od psena
Speedy píše:Na fun bych osobně skočil do M3, jak psal Psena, tak M5 je velká kráva. Každopádně jestli M5, tak bych bral 3,8, je to přece jen novější motor a auto má víc vychytávek. u M3 bych se určitě nebál pořídit 3,2, přece jen ta technika je trochu novější než u 3litra

Jen 3,6 je zase vetsi drzak a i kdyz 3,8 ma nejaky vychytavky (v podstate jen civky na kazdym valci a chlazeni pistu olejem) tak spotreba sla s objemem dost nahoru.
Ovsem +35hp je samozrejme lakadlo.
Napsal: čtv 09.08.2007 11:12
od M3maniac
psena píše:Speedy píše:Na fun bych osobně skočil do M3, jak psal Psena, tak M5 je velká kráva. Každopádně jestli M5, tak bych bral 3,8, je to přece jen novější motor a auto má víc vychytávek. u M3 bych se určitě nebál pořídit 3,2, přece jen ta technika je trochu novější než u 3litra

Jen 3,6 je zase vetsi drzak a i kdyz 3,8 ma nejaky vychytavky (v podstate jen civky na kazdym valci a chlazeni pistu olejem) tak spotreba sla s objemem dost nahoru.
Ovsem +35hp je samozrejme lakadlo.
jojo,jak píše psena...3,8ma bude podle mě náročnější na provoz (víc se sere,méně starších dílu) u té 3,2ky (M3) bych řekl ano 3,2ka je vývojově dál ,ale jak už jsem několikrát psal 3litr jede hodně podobně a hlavně bych řekl že je neskutečnej držák...viz moje první r.v.92 jezdí dodnes jak hodinky....
Napsal: čtv 09.08.2007 11:19
od Speedy
M3maniac píše:psena píše:Speedy píše:Na fun bych osobně skočil do M3, jak psal Psena, tak M5 je velká kráva. Každopádně jestli M5, tak bych bral 3,8, je to přece jen novější motor a auto má víc vychytávek. u M3 bych se určitě nebál pořídit 3,2, přece jen ta technika je trochu novější než u 3litra

Jen 3,6 je zase vetsi drzak a i kdyz 3,8 ma nejaky vychytavky (v podstate jen civky na kazdym valci a chlazeni pistu olejem) tak spotreba sla s objemem dost nahoru.
Ovsem +35hp je samozrejme lakadlo.
jojo,jak píše psena...3,8ma bude podle mě náročnější na provoz (víc se sere,méně starších dílu) u té 3,2ky (M3) bych řekl ano 3,2ka je vývojově dál ,ale jak už jsem několikrát psal 3litr jede hodně podobně a hlavně bych řekl že je neskutečnej držák...viz moje první r.v.92 jezdí dodnes jak hodinky....
Ale jo, v tom máte kucí taky pravdu.
Napsal: čtv 09.08.2007 15:47
od k2
Dnes jsem byl služebně v Ostravě a u Ikey jsem potkal na parkovišti chlapíka v M5 e34. Říkal že má obsah 3.8l, ale auto mělo ještě úzké ledviny, tak nevím jestli nekecal.
Zarazilo mně, že když odjížděl tak se chtěl ukázat a vytáčel motor do maxima. V okamžiku když přeřazoval tak se mu z výfuku vyvalil černý dým. V zátahu ale nic.
To je normální ?
K2