Stránka 1 z 1

Napsal: pát 01.02.2008 00:53
od Wertheim
Tak okolo 2-3 tis. otáček motor škube.. check něco píše, ale je vysypanej displej.. Můžou to být svíčky nebo třeba benzínová pumpa? Před pár dny sme si všimli kaluže benzínu pod autem, unikal jen maličko a jen po nastartování, spotřeba +/- stejná jako předtím. Nevim jestli furt teče, byla čerstvě natankovaná nádrž, může to být nějakej přepad.. ? Škubat začal až teď.. za studena i za tepla..
Podotýkám, že ve vyšších otáčkách běží motor krásně sametově bez problémů.

Díky za každou radu co opravit/vyměnit.

Napsal: ned 03.02.2008 09:11
od srMiguel
Mám podobný problém jako Wertheim,akorát mi to neškube,ale v nízkých ot. mi to nereaguje na plyn,kdyz chci jet piánko a plynule zrychlit. A kdyz trochu vic seslapnu,tak to zase necekane vystreli. Check nepise nic. Podezdrivam vahu vzduchu. Diky za rady a navrhy.

Napsal: ned 03.02.2008 15:00
od Hanz
tak jestli ti nekde leje ven benzin, urcite bych to OKAMZITE opravil... jinak skubani, klepani motoru na volnobeh delaji koncici svicky, menim je po 10tis km... takovy to "chytani za prdel" nez je motor ohratej mi dela taky, pak je vse ok... nevim, asi teplotni cidlo motoru? na diagnostice se tvari vse ok, tak tezko rict, neresim to...

Napsal: ned 03.02.2008 22:01
od BMWX3
Wertheim píše:Tak okolo 2-3 tis. otáček motor škube.. check něco píše, ale je vysypanej displej.. Můžou to být svíčky nebo třeba benzínová pumpa? Před pár dny sme si všimli kaluže benzínu pod autem, unikal jen maličko a jen po nastartování, spotřeba +/- stejná jako předtím. Nevim jestli furt teče, byla čerstvě natankovaná nádrž, může to být nějakej přepad.. ? Škubat začal až teď.. za studena i za tepla..
Podotýkám, že ve vyšších otáčkách běží motor krásně sametově bez problémů.

Díky za každou radu co opravit/vyměnit.


Tipuji na svíce, ale únik paliva řeš dřív než bude auto v plamenech !

Napsal: ned 03.02.2008 22:02
od BMWX3
srMiguel píše:Mám podobný problém jako Wertheim,akorát mi to neškube,ale v nízkých ot. mi to nereaguje na plyn,kdyz chci jet piánko a plynule zrychlit. A kdyz trochu vic seslapnu,tak to zase necekane vystreli. Check nepise nic. Podezdrivam vahu vzduchu. Diky za rady a navrhy.


Má tahle verze drive by wire ? Pokud ano mohl by to dělat vadný potenciometr na plynovém pedálu, jinak třea taky snímač natočení škrtící klapky. Váha by pravděpodobně mohla dělat také problémy, ale dělala by je zřejmně pořád. Jen bych ji preventivně skoukl na nečistoty.

Napsal: ned 03.02.2008 22:05
od Wertheim
Hanz: Už nic neleje, možná to byl přepad nádrže nebo tak něco..

Jinak již je všechno v pohodě, jakoby nic.. tak bych určitě vyměnil svíčky, taky je podezřívám.. jak řikám, najednou je to zas v cajku..

Napsal: úte 12.02.2008 17:28
od Speedy
Ten benal muze byt malo utazenym vikem na pumpou v nadrzi. musel jsem ho utahnout fest pomoci kladiva. pak byl klid.

jestli to stale skube, tak zkontrolujte konektory pod vanosem, jestli se nevysunuly piny z tech konektoru.

Napsal: úte 12.02.2008 18:59
od kollombo
ja mel taky problemy s obcasnym unikem paliva ... a jen v male mire ... byla spatne utažená svorka nad víkem nadrže pod zadnima sedackama ... doporucuji proverit ... me nakonec vypadla hadice uplne a zustal jsem stat ... a nastesti sem nezahorel