Stránka 1 z 1
Napsal: pát 21.03.2008 09:32
od gigo
Máte někdo zkušenost, jak náročná montáž to je, respektive co všechno je nutno upravit především v interiéru auta. Jednalo by se zřejmě o set od D2. Velmi vážně nad tím uvažuju a rád bych viděl třeba i nějakou fotku.
Napsal: pát 21.03.2008 11:07
od Hanz
a k čemu? pokud máš dobré pakny a vnitřek bubnu, není problém bloknout kola i ve vysoké rychlosti...
Napsal: pát 21.03.2008 11:08
od Fatal Design
Hanz píše:a k čemu? pokud máš dobré pakny a vnitřek bubnu, není problém bloknout kola i ve vysoké rychlosti...
pakny ? bubny ? u M3 ?

Napsal: pát 21.03.2008 11:16
od Hanz

vsechny Bmw (krome nejakých 316-8i maji vzadu kotouceve brzdy, ktere maji uvnitr kotouce vytvoreny buben a v nem mechanismus bubnove rucni brzdy)... to ze vis kulovy o aute, ktere chces koupit neznamena, ze je to smesne

Napsal: pát 21.03.2008 11:20
od Fatal Design
Hanz píše::-) vsechny Bmw (krome nejakých 316-8i maji vzadu kotouceve brzdy, ktere maji uvnitr kotouce vytvoreny buben a v nem mechanismus bubnove rucni brzdy)... to ze vis kulovy o aute, ktere chces koupit neznamena, ze je to smesne

Teď jsi mi to natřel

Napsal: pát 21.03.2008 12:04
od RuDoSh
Fatal Design píše:Hanz píše::-) vsechny Bmw (krome nejakých 316-8i maji vzadu kotouceve brzdy, ktere maji uvnitr kotouce vytvoreny buben a v nem mechanismus bubnove rucni brzdy)... to ze vis kulovy o aute, ktere chces koupit neznamena, ze je to smesne

Teď jsi mi to natřel


Napsal: pát 21.03.2008 12:43
od Bohhy
Tak resi se to dvema spusobama. Kdyz mas vzadu treba 4pistkove brzdice, tak dva pistky das na normalni brzdeni a dva na tu rucku (staci pak obyc brzdovej valec treba ze skodarny a splni to funkci dokonale), to ale neni tvuj pripad.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.
Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.
Napsal: pát 21.03.2008 12:58
od lupik
Bohhy píše:Tak resi se to dvema spusobama. Kdyz mas vzadu treba 4pistkove brzdice, tak dva pistky das na normalni brzdeni a dva na tu rucku (staci pak obyc brzdovej valec treba ze skodarny a splni to funkci dokonale), to ale neni tvuj pripad.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.
Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.
M3 ma jednu trubku do zadu
Napsal: pát 21.03.2008 15:42
od gigo
Hanz:
mě rukáv právě nebrzdí vůbec, proto řeším, jestli dát do pořádku origo, nebo už jít touhle cestou...
Pokud opravdu stačí i origo, tak bych se na nějaké laborování vyprdl...alespoň do příští zimy, ať můžu jezdit
Jaké pakny by jsi doporučil koupit?
Napsal: pát 21.03.2008 15:46
od gigo
Jinak vím že ji má od D2 Ruda (DK 2006 + 2007), ale nemám čas za ním přijet, abych to zkoukl

Napsal: pát 21.03.2008 16:18
od Wertheim
Myslím, že Ruda právě má normálně stojan, D2 ne-e...
A jeho auto je naprodej, tak bys ho moch koupit a ručku jen přehodit

Napsal: pát 21.03.2008 17:45
od Speedy
nevim kde, ale slysel jsem, ze ta D2 nejak zazracne nefunguje. A ze skodarny ten spojkovy valecek pry taky neni nic moc.
Napsal: sob 22.03.2008 01:13
od Wertheim
My jsme zvolili Speedpro, jsem na ní dost zvědavej

Napsal: pon 14.04.2008 14:21
od Hanz
gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?
normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi

Napsal: úte 15.04.2008 11:08
od honzibmw
Hanz píše:gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?
normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi

pakny na parkovacku to nevydrzi vytrhaji se z plechu

Napsal: úte 15.04.2008 13:22
od Speedy
Ano, používat rukáv na drifty je takový slabší, ale zkus to říci třeba japoncům, co jezdí D1

Napsal: čtv 17.04.2008 16:53
od Hanz
honzibmw píše:Hanz píše:gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?
normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi

pakny na parkovacku to nevydrzi vytrhaji se z plechu

jasne, budu jim to teda muset nekdy sdelit, aby si pohly... ale kazdyho vec...
no a D1? vim, ze pri rozumny rychlosti utrhnu prdel bud jen pribrzdenim nebo plynem, tahat za rucku me laka mozna ve 30ti na otoceni na miste
Napsal: úte 16.09.2008 16:45
od Jiricek325i
Nezjistil jste nahodou někdo jak teda ta ručka funguje?
Napsal: pon 22.09.2008 12:18
od Speedy
Jiricek325i píše:Nezjistil jste nahodou někdo jak teda ta ručka funguje?
Mrkni na
http://www.drift-forum.cz, tam se to řeší každou chvilku

Napsal: pon 22.09.2008 12:28
od Jiricek325i
Ok, díkes, kouknu tam.