Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.06.2008 15:21
od gigo
Uvažuju nad keramikou do mojí M3 E36 3,2.
Otázka zní...je shodná lamela u 3,0 a 3,2? Pokud se tedy budeme bavit o originálu.
Našel jsem na prodej za dobrý peníz na model s motorem 3,0 ale já jsem hrdým majitelem 3,2ky...
Dále mě zajímá, jestli to vydrží přítlačák s tou keramikou. Před cca 8.000 km byla měněna celá sada sachs.
Napsal: úte 03.06.2008 15:46
od Speedy
K jakému účelu to potřebuješ? Jeslti na denní ježdění, tak to nedávej, jsou problémy s rozjezdama, více odchází veškeré součástky za lamelou směrem k zadním kolům. Jinak lamela je stejná. Pokud by jsi na tom ale nadále trval, nechal jsem si jednu udělat od Feroda za 5k a je k dispozici.
Přítlačák může zůstat seriový, ale tvrdší by byl lepší.
Napsal: stř 04.06.2008 09:17
od gigo
denně s eMkem nejezdím... Právě hodně jezdím na sprinty, poměrně dost trénuju boky
A jaký je názor na obložení lamely? dokáže to někdo udělat z opravdu kvalitního materiálu? Ten Sachs to už moc nepobírá...hlavně kombinaci slicků a sprintů.
Případně co koupit, aby to vydrželo zmíněné poměrně náročné podmínky...
Napsal: stř 04.06.2008 21:02
od Fandars
Hlavně dát jinej setrvák a ne odpružený co je v serii!
Napsal: čtv 05.06.2008 10:15
od Speedy
Pokud to máš na blbnutí, tak setrvák odlehčit a k tomu keramiku s přítlačákem na větší kroutící moment třeba od Sachs RAcing.