Stránka 1 z 1

Napsal: sob 20.09.2008 03:15
od rychlik
Ahoj ahoj ahoj :).

Mám na příští sezónu zálusk na M5 e34, tudíž bych rád vychlechl Vaše osobní zkušenosti s tímhle báwem. očekávám super svezení, ale je mi jasné, že je to spíš dálniční expres a na žádné velké kravení to zrovna dvakrát neni stavěný.

Měli e34 nějaký konstrukční vady v určitých letech výroby?
Jakou mám očekávat spotřebu?(né že by mi o ní šlo, ale nechci aby to vzalo 100/100 :))... to bych oželel jen u minimálně 800 koňovýho auta :).
Jak je to s cenou náhradních dílu?
Co životnost motorů? Podle mě je to poslední poctivej M/// engine.. mýlím se?

Díky všem za reakce, jestli nějaké budou :).

Napsal: ned 28.09.2008 17:53
od Vojtasm5e34
Ahoj. Měl jsem m5 e34, 3,8l. Spotřeba 11,5 - xxxl, ale při běžném ježdění jsem měl cca. 13l. Auto jsem měl 3 roky a používal jsem ho téměř každý den. Za tu dobu jsem neměl mnoho poruch. Musíš,ale počítat s tím,že je to už hodně starý auto. Dej pozor na tlumiče EDC a na klimatizaci. EDC je nesmírně drahé a sahara s klima se dost často kazí. Vyřešil jsem to až kompletní výměnou. Poměrně drahou věcí je výfuk. Ale jinak jsou ceny vcelku příznivé. Největším problémem byl dobrý servis. To byl také jeden z důvodu prodeje. Jezdil jsem do Autecu a ke Krotilovi :mad: . Ale to je už do jiné diskuze.

Napsal: sob 11.10.2008 13:44
od Dally
rychlik píše:Ahoj ahoj ahoj :).

Mám na příští sezónu zálusk na M5 e34, tudíž bych rád vychlechl Vaše osobní zkušenosti s tímhle báwem. očekávám super svezení, ale je mi jasné, že je to spíš dálniční expres a na žádné velké kravení to zrovna dvakrát neni stavěný.

Měli e34 nějaký konstrukční vady v určitých letech výroby?
Jakou mám očekávat spotřebu?(né že by mi o ní šlo, ale nechci aby to vzalo 100/100 :))... to bych oželel jen u minimálně 800 koňovýho auta :).
Jak je to s cenou náhradních dílu?
Co životnost motorů? Podle mě je to poslední poctivej M/// engine.. mýlím se?

Díky všem za reakce, jestli nějaké budou :).


Ahoj, E34 M5 je hodně dobrá volba. Bohužel zachovalých a kvalitně servisovaných jich je už hodně málo.
M5 je o něco méně přetáčivá než M3, ale ve vyšších rychlostech je zas stabilnější a při správném používání plynového pedálu budeš překvapen, kam až tě podvozek a bezvadný mechanický samosvor pustí. Vzhledem k váze auta je až neskutečné, co se s ním dá dělat.
Životnost - zdaleka největší ze všech M5. V8 i V10 nesrovnatelně poruchovější pří využívání možností auta. Podmínkou je ale slušný majitel, který nešetří na každé blbosti a chová se k autu jako k Mku a ne k běžné 5er za 50tis...

Jediná větší konstrukčí vada je šnekové řízení tj. vůle v řízení. Má ji 95% provozuschopných kusů...

Já mám se svou 3.6 spotřebu cca. 10-11 mimo město 140-160km/h, v centru Prahy v kolonách i 15l na to buď připraven, protože volnoběh má u ostrých aut velmi velkou spotřebu... u 3.8 je spotřeba o něco vyšší a motor je o něco choulostivější.

Napsal: pát 17.10.2008 18:35
od rychlik
diky za nazory. skocim do nej, tohle bawo me nadchlo a zajima me jak se chova, jak jede.. tak snad brzy v klubovych autech