Stránka 1 z 1
Napsal: stř 08.10.2008 22:34
od amusko
Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
Napsal: stř 08.10.2008 23:58
od Hyri
zeby podtlak na brzdy ?
Napsal: čtv 09.10.2008 03:00
od Návštěvník
amusko píše:Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
ahoj nevim jestli ti to povim přesně, ale spiná se věčinou při studeným motoru ,a pomáhá tlačit výfukový plyny ,aby se nezanásely katalizátory, nebo nějak tak by to mělo být.
Napsal: čtv 09.10.2008 16:54
od mpowerm
Daimler píše:amusko píše:Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
ahoj nevim jestli ti to povim přesně, ale spiná se věčinou při studeným motoru ,a pomáhá tlačit výfukový plyny ,aby se nezanásely katalizátory, nebo nějak tak by to mělo být.
Tak je!
Napsal: čtv 09.10.2008 17:18
od Speedy
Uplně nemámte pravdu, není kvůli katuům, ale aby auto prošlo emisema, když má studený motor a proto ten kompresor talčí vzduch do výfuku, aby "naředil" výfukové splodiny. Dá se to odpojit, blbý je, že s tím počítají lambda sondy.
Napsal: čtv 09.10.2008 17:49
od Hanz
ten kompresor bezi je chvili po startu (asi tak 2-3min), pres kanaly v hlave zene vzduch do svodu, aby se spalil prebytek benzinu (pri startu studeneho motoru cast benzinovych par jde nevyuzite do vyfuku)... bez nejakeho omezeni jej lze vymontovat, staci jen zaslepit ten vstup do hlavy... ma to smysl hlavne pri prestavbe na race a soucasnem vyndani klima kompresoru, da se tak dohromady ubrat asi 20kg
Napsal: pát 10.10.2008 14:39
od Speedy
Hanz píše:ten kompresor bezi je chvili po startu (asi tak 2-3min), pres kanaly v hlave zene vzduch do svodu, aby se spalil prebytek benzinu (pri startu studeneho motoru cast benzinovych par jde nevyuzite do vyfuku)... bez nejakeho omezeni jej lze vymontovat, staci jen zaslepit ten vstup do hlavy... ma to smysl hlavne pri prestavbe na race a soucasnem vyndani klima kompresoru, da se tak dohromady ubrat asi 20kg
jo, to je uplně nejpřesnější popis. Já to mám vybraný u race káry, ale zbyly tam hadice s ventilem, který to jakoby zaslepuje po té, co se motor ohřeje a přestane jakoby běžet na sytič.
Napsal: ned 12.10.2008 09:53
od amusko
Ahojte, dakujem za info o tom vzduchu. A/C kompresor davam prec, ked to motoru nevadi, cize je to tam iba kvoli studenym startom a emisiam a je to technicky mozne odstranit, dam to prec. Aj tak hladam moznosti, ako prednu napravu odlahcit.
Napsal: pon 13.10.2008 10:52
od Speedy
no ty tyhle dva kompresory asi neni problem dat pryc vcetne drzaku. Pak uz nevim, co sundat, moc toho neni. Jedine to alu sani a nahradit karbonovym a kapotu za karbon nebo laminat.