
Přehození je poměrně v pohodě, ale chce to si udělat na něj čas-není to za hodinku, já to dělal celý den, s tim, že původní hadice (ač ještě funkční) sem komplet vyměnil za nové. V mým případě-zvolil sem umístění filtru uplně mimo motorový prostor je zapotřebí malinko poladit i okolí světel a přehodit klaxony oba na druhou stranu ... Filtr KN je za náfukem chlazení brzd, který sem tímto zrušil (brzdy nic nepoznaly


Výsledky-zvuk nemusím a nemůžu popisovat, to se musí slyšet, ale je to něco famózního, už jen kvůli tomu se vyplatí investovat a zmazat se

Do Alpha N jsem nešel, myslím že pro mě je to nesmysl, neúměrně vzrůstá i spotřeba, a čas kdy bych tuto kombinaci plně využil se počítá na minut, resp. desítky minut, takže pro mě ideál volba popsaná vejš

Odbržděno zatím není, ale skromně odhaduji v této kombinaci výkon na cca 315-320 HP u M3 3.0 plus zvuk u kterýho budou silnější povahy učurávat a slabší padat do mdlob


