Stránka 1 z 2
Napsal: pát 16.01.2009 23:15
od fojtas
tak asi první větší problém:
suilné hučení ozývající se zezadu při jízdě, čím větší rychlost, tím silnější zvuk, bez závislosti na otáčkách...co to může být???
zítra se svezu se servisákem, tak držte palce, pak sem napíšu...
Napsal: pát 16.01.2009 23:20
od MattyX
tohle mi dela diferak...spatny lozisko ceka me vymena, huci to vpodstate od volnobehu a ve vysokych rychlostech neptrne hlasitejsi...myslim ze u tebe to bude stejna diagnoza;)
Napsal: pát 16.01.2009 23:38
od Author
myslim že častější je ložisko kola,nemění to trochu zvuk v zatáčkách?
Napsal: sob 17.01.2009 12:10
od majklBMW
u M3 bych to tipoval spis na praskly kos diferaku.
Napsal: sob 17.01.2009 12:38
od M3maniac
asi bohužel diferák

mám jeden po kompletní GO z origo bmw dílů za 25k. Jinak nemáš spz XXX O777?

Napsal: sob 17.01.2009 14:16
od kosh
fojtas píše:tak asi první větší problém:
suilné hučení ozývající se zezadu při jízdě, čím větší rychlost, tím silnější zvuk, bez závislosti na otáčkách...co to může být???
zítra se svezu se servisákem, tak držte palce, pak sem napíšu...
diff od quife stojí o hodně méně než origo ... pokud to bude teda diff
Napsal: sob 17.01.2009 15:56
od Killca
at ti do zadu sednou lidi a poslouchaj z okinka ze ktere strany to jde, jestli ze strany, tak lozisko v kole, jestli mezi nima nebo oba slysi stejne, tak jeto difer
Napsal: sob 17.01.2009 17:40
od qeuin
jak prosimte dva lidi poznaj, ze to slysi stejne?
Napsal: ned 18.01.2009 14:26
od kosh
hoď to na zvedák. Zalomcuj se vším možným. Vše zkontroluj (silentbloky, čepy kardan, ložiska, ...) a když to nebude nic z toho tak udělej toto:
zařaď jedničku
povol ruční brzdu
sundej z auta jedno kolo
spusť auto na zvedáku tak aby se 3 kola dotýkala pevně podlahy
pohýbej kotoučem a poslouchej kde je vůle nebo kde to mlátí
diferák se dá proměřit pomocí přípravku v BMW
Napsal: ned 18.01.2009 14:35
od xxRobertoxx
fojtas píše:tak asi první větší problém:
suilné hučení ozývající se zezadu při jízdě, čím větší rychlost, tím silnější zvuk, bez závislosti na otáčkách...co to může být???
zítra se svezu se servisákem, tak držte palce, pak sem napíšu...
To je těch tvojich 300km/h a to ještě sezona ani nezačala divočáku

Ať ti to dobře dopadne a moc nevytečeš. Já kupoval nedávno převodovku do M za 45000kč,- tak vím o co jde

Napsal: pon 19.01.2009 01:00
od fojtas
asi to taky vypada na ten kos na diferaku:)
ikdyz ted uz to zni hodne zle..uvidime, ted jde do servisu..
m3maniacs :
prosím pamatuj na me!!!pokud to bude uplne fatalni tak vezmu ten od Tebe!!!
diky vsem moc za rady, meli jsme to i na zvedaku a vsechno vypadalo na diferacek
Napsal: pon 19.01.2009 12:00
od fojtas
M3maniac píše:asi bohužel diferák

mám jeden po kompletní GO z origo bmw dílů za 25k. Jinak nemáš spz XXX O777?

ozvi se mi na 605270256 prosim, vypada to, ze se s diferakem dohodneme:)
btw spz 5T2 5775
Napsal: pon 19.01.2009 13:54
od M3maniac
fojtas píše:M3maniac píše:asi bohužel diferák

mám jeden po kompletní GO z origo bmw dílů za 25k. Jinak nemáš spz XXX O777?

ozvi se mi na 605270256 prosim, vypada to, ze se s diferakem dohodneme:)
btw spz 5T2 5775
takm jsem potkal na rudné taky šedou a měla 0777

pokud ten diferák budeš chtít budu na 720675625

a já ti ho v ceně dovezu do ostravy

Napsal: pon 19.01.2009 13:58
od kosh
Tak to jsem měl pravdu .... no škoda ho, ale co se dá dělat
Napsal: stř 21.01.2009 21:23
od fojtas
tak diferacek uz odvezen do servisu, zitra jsem zase mobilni:)))
diky m3maniacs, snad bude vse jak ma:)
Napsal: stř 21.01.2009 22:44
od M3maniac
fojtas píše:tak diferacek uz odvezen do servisu, zitra jsem zase mobilni:)))
diky m3maniacs, snad bude vse jak ma:)
nemáš zač,ja taky doufám

Napsal: stř 21.01.2009 23:25
od Návštěvník
No já myslel že M3 46 bude trochu odolnější, když u takto (mladýho ) auta klekne difec. . . co to potom udělá na okruhu

Napsal: stř 21.01.2009 23:39
od qeuin
Daimler píše:No já myslel že M3 46 bude trochu odolnější, když u takto (mladýho ) auta klekne difec. . . co to potom udělá na okruhu

Nejspíš to samý, jen dřív
No já to řikám furt, že bavorák je na ...
Napsal: čtv 22.01.2009 01:04
od M3maniac
Daimler píše:No já myslel že M3 46 bude trochu odolnější, když u takto (mladýho ) auta klekne difec. . . co to potom udělá na okruhu

mladý auto? r.v. 2001 je dnes 8let starý auto s extrémním výkonem.....myšleno oproti 90% aut na silnici...ne extrém jako enzo a podobně... co je na tom tak divného? v takovém autě se moc pomalinku nejezdí a stačí když někdo pár let nevymění olej a je vymalováno...
Napsal: čtv 22.01.2009 08:36
od Návštěvník
M3maniac píše:Daimler píše:No já myslel že M3 46 bude trochu odolnější, když u takto (mladýho ) auta klekne difec. . . co to potom udělá na okruhu

mladý auto? r.v. 2001 je dnes 8let starý auto s extrémním výkonem.....myšleno oproti 90% aut na silnici...ne extrém jako enzo a podobně... co je na tom tak divného? v takovém autě se moc pomalinku nejezdí a stačí když někdo pár let nevymění olej a je vymalováno...
Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)