Stránka 1 z 4
Napsal: sob 17.01.2009 15:25
od honza330d
Zde je odkaz na nově pořízené snímky zatím snad nejvíce odhaleného X5M. Už aby byly oficiální fotografie, vypadá to na pořádnou bestii.
http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=201373
Napsal: sob 17.01.2009 16:02
od Hanz
ty IC vypadají zle

Napsal: pon 19.01.2009 12:30
od Speedy
masakr, myslim, že to až se toho chit Ac nebo jiný úpravce, tak to bude hodné zlý nástroj

Napsal: pon 19.01.2009 12:42
od Peppo
Napsal: pon 19.01.2009 13:02
od george01
Tak ja nevim,me tyhle velky auta nejak neberou a natoz kdyz na to chtej dat znacek ///M.Radsi bych videl novou M3 CSL nebo Mko v jednickovy rade.
Nejsem ochranar planety ale tyhle auta uz me opravdu nedavaj smysl.Proc jezdit rychle s vic jak dvouma tunama kdyz to jde lepe s autem ktery vazi 1300kg

.
Napsal: pon 19.01.2009 22:48
od WinCent
george01 píše:Tak ja nevim,me tyhle velky auta nejak neberou a natoz kdyz na to chtej dat znacek ///M.Radsi bych videl novou M3 CSL nebo Mko v jednickovy rade.
Nejsem ochranar planety ale tyhle auta uz me opravdu nedavaj smysl.Proc jezdit rychle s vic jak dvouma tunama kdyz to jde lepe s autem ktery vazi 1300kg

.
a který nový M ko podle tebe váží 1300kg ? to i kdyby vyšlo nový e92 CSL tak nebude mít 1300kg

to jsi asi zaspal na e36 kách
Napsal: úte 20.01.2009 00:17
od Helldiver
E46 M3 CSL mala 1385kg, kebyze trosku poladia E92 spravnym smerom a daju tam evoluciu S54ky kde by napriklad nahradili ocelovy blok za nejaky horcikovy, zvysili objem na ~3.4L, pouzili nejake nove technologie (ako napriklad meranie ionickeho prudu po kazdom zapale pre optimalizovanie predzapalu, atd...) tak by sa podla mna na 1350kg pri 380-390PS kludne mohli s E92 CSL dostat (a nejednalo by sa o ziadnu nebezpecnu plechovku (co je oblubeny argument zastancov supersizingu proti "klasikom") ale samozrejme o moderne, bezpecne a aktualne vyzerajuce auto)... Bohuzial by to asi ocenilo len mizive percento ludi narozdiel od nadopovaneho 2 tonoveho mastodonta.
Napsal: úte 20.01.2009 00:46
od John112
A proč by u CSL meli snižovat výkon z 420PS na 380-390PS?
Napsal: úte 20.01.2009 02:22
od Helldiver
Lebo by to nebol crossplane V8 ale R6

. Ale to ja len fantazirujem akym smerom by sa to mohlo uberat...
Napsal: úte 20.01.2009 21:03
od WinCent
Helldiver píše:Lebo by to nebol crossplane V8 ale R6

. Ale to ja len fantazirujem akym smerom by sa to mohlo uberat...

velkej úlet co...
Napsal: pon 16.03.2009 19:51
od honza330d
Napsal: pon 23.03.2009 23:51
od tukan
george01 píše:Tak ja nevim,me tyhle velky auta nejak neberou a natoz kdyz na to chtej dat znacek ///M.Radsi bych videl novou M3 CSL nebo Mko v jednickovy rade.
Nejsem ochranar planety ale tyhle auta uz me opravdu nedavaj smysl.Proc jezdit rychle s vic jak dvouma tunama kdyz to jde lepe s autem ktery vazi 1300kg

.
mě to taky nikdy nebralo ale od te doby co mě vincent svezl v 4,8 is a já se celou dobu smál jako debil tak se těšim až si koupí X5 M protože ten pohled v zrcátkách jak 2 tunový monstrum (a to byla ještě 3,0i) předjíždí tuňáky cestou domů z mimoně at se snažej jak chtěj a pak choděj kolem auta na benzince s výrazem co to kurwa mělo znamenat mi zůstane do smrti vrytej do paměti

Napsal: úte 24.03.2009 12:51
od WinCent
tukan píše:george01 píše:Tak ja nevim,me tyhle velky auta nejak neberou a natoz kdyz na to chtej dat znacek ///M.Radsi bych videl novou M3 CSL nebo Mko v jednickovy rade.
Nejsem ochranar planety ale tyhle auta uz me opravdu nedavaj smysl.Proc jezdit rychle s vic jak dvouma tunama kdyz to jde lepe s autem ktery vazi 1300kg

.
mě to taky nikdy nebralo ale od te doby co mě vincent svezl v 4,8 is a já se celou dobu smál jako debil tak se těšim až si koupí X5 M protože ten pohled v zrcátkách jak 2 tunový monstrum (a to byla ještě 3,0i) předjíždí tuňáky cestou domů z mimoně at se snažej jak chtěj a pak choděj kolem auta na benzince s výrazem co to kurwa mělo znamenat mi zůstane do smrti vrytej do paměti


jj to bylo dobrý...
ovšem na tento rok jsme si oba polepšli o 260PS, tzn. každej o 130koní víc, a to je jiný potenciál

to bude jiná fun...
Napsal: úte 24.03.2009 15:11
od george01
tukan píše:mě to taky nikdy nebralo ale od te doby co mě vincent svezl v 4,8 is a já se celou dobu smál jako debil

Sak ted se taky smejes ve sve Mtrojce a mozna jeste vic

.Nebo nemam pravdu?
Napsal: úte 24.03.2009 17:12
od tukan
hehe to jo směju (teda když mi zrovna nedojde kolik jedu a kde a nezačnu se potit strachy) ale zase o tolik jak jsme si mysleli tý krabici urvaný od řetězu nedávám to třeba 330i dostává uplně jinej vejprask

Napsal: úte 24.03.2009 21:42
od m3csl
SUV a Mko pekna nuda. ... vubec nechapu proc se do toho automobilka poustela... ./samozrej ze vim proc,delaji to pro prachy a kvuli konkurenci/ ///M znamena motorsport a ne nudnej,neohrabanej pekac pro nafinteny prachace, ktery bez xdrive neudelaji vubec nic ...

Napsal: úte 24.03.2009 21:49
od John112
m3csl píše:SUV a Mko pekna nuda. ... vubec nechapu proc se do toho automobilka poustela... ./samozrej ze vim proc,delaji to pro prachy a kvuli konkurenci/ ///M znamena motorsport a ne nudnej,neohrabanej pekac pro nafinteny prachace, ktery bez xdrive neudelaji vubec nic ...

Myslim, že to "nudnej, neohrabanej" si teda nevystihl. Myslim, ze kdyby si se s nim svezl (samozřejme až bude), tak budes mluvit jinak.

Napsal: úte 24.03.2009 22:44
od m3csl
nevim v kolika Mkach si uz jel /ja vlastnim E30 M3 s upravou DTM/ jezdil jsem ve vsech M3. nejslabsi je E36 s motorem 3.0, nejen motorem ale i jizdnimi vlastostimi atd. M3 E90 vykon, kroutak super, ale problem je vaha 1600 kg je moc. je tam spousta veci, ktere jsou podle meho nazoru zbytecne. a to same je i u X5M=2100kg

. jen chci rict,ze velky vykon a kroutak neni vse. autu chybi hravost,chut projizdeni zatackami atd. jestli mi rozumis. velky vykon a kroutak dnes dokaze kdejaka automobilka napr. 65 AMG, VW s motorem 3.6 atd... . nej M jsou podle meho nazoru E30 M3 a E46 M3 csl

Napsal: úte 24.03.2009 22:49
od tukan
m3csl píše:SUV a Mko pekna nuda. ... vubec nechapu proc se do toho automobilka poustela... ./samozrej ze vim proc,delaji to pro prachy a kvuli konkurenci/ ///M znamena motorsport a ne nudnej,neohrabanej pekac pro nafinteny prachace, ktery bez xdrive neudelaji vubec nic ...

je vidět že jsi s ničim takovým nejel když je to poslaný až dolu neni to o moc vejš než klasická pětka a když vim co delá 360ps v IS viděl bych to tak že 500ps v x5m mi ukáže záda a s tim xdrive ona csl nemá abs ani jinej system??
Napsal: úte 24.03.2009 22:55
od John112
m3csl píše:nevim v kolika Mkach si uz jel /ja vlastnim E30 M3 s upravou DTM/ jezdil jsem ve vsech M3. nejslabsi je E36 s motorem 3.0, nejen motorem ale i jizdnimi vlastostimi atd. M3 E90 vykon, kroutak super, ale problem je vaha 1600 kg je moc. je tam spousta veci, ktere jsou podle meho nazoru zbytecne. a to same je i u X5M=2100kg

. jen chci rict,ze velky vykon a kroutak neni vse. autu chybi hravost,chut projizdeni zatackami atd. jestli mi rozumis. velky vykon a kroutak dnes dokaze kdejaka automobilka napr. 65 AMG, VW s motorem 3.6 atd... . nej M jsou podle meho nazoru E30 M3 a E46 M3 csl

Chapu jak to myslis, ale ted to ber zase jako ja. Pro tebe to třeba neni nic extra, ale pro normalni lidi je jizda v emku zazitek. Netvrdim, že X5M zajede nejrychleji kolo na Nordschleife, ale když si veme tu hmotnost a ktomu ten krutej motor co tam bude, tak to bude neco. Sedis v obrovskym mohutny aute a pak slapnes na plyn a ono doslova vyleti vpřed. Je jasny že jej nemuzeme srovnavat s CSL, ale musis brat v potaz velikost a hmotnost toho a pak ti vlastne dojde, že to auto bude ve svém segmentu spička.

Už vis jak sem to myslel.