Stránka 1 z 1
Napsal: stř 28.01.2009 12:28
od marcelko
zdravim vas.
pozna niekto tuto m3 alebo ju uz bol pozriet?cenim si vsetky info....
http://www.tipcar.cz/bmw/bmw-m3-express ... 40766.html
Napsal: stř 28.01.2009 12:50
od GeorgosAc
zajimava cenovka...

Napsal: stř 28.01.2009 12:52
od marcelko
sak toto

vizera celkom dobre,ale pre istotu sa pytam vas ceskych bratov ci ju nepoznate alebo ste ju nevideli....

Napsal: stř 28.01.2009 12:58
od STEVE
Já mám pocit, že tu někdo kdysi psal, že je to ta US verze, která nemá 321PS...
Napsal: stř 28.01.2009 13:02
od marcelko
nevizera moc na us verziu.....aj tachac ma normalny a nie milovi...
neviem nehadam sa...

Napsal: stř 28.01.2009 13:26
od PET77
podivej se na fotku motoru a neni o cem diskutovat - tohle neni evropska verze...
jinak na tuhle uz se nekdo tady na foru behem podzimu ptal, uz tehdy v tom bazaru byla, nevim uz ale jak ta diskuze dopadla, zkus hledat...
Napsal: stř 28.01.2009 17:26
od mpowerm
marcelko píše:nevizera moc na us verziu.....aj tachac ma normalny a nie milovi...
neviem nehadam sa...

Je to amerika.
Napsal: stř 28.01.2009 17:35
od marcelko
uz som zistil...
Napsal: stř 28.01.2009 17:51
od kosh
americká M3
ani ten oběm motoru nesedí
Napsal: stř 28.01.2009 20:51
od M3maniac
má jen 240ps

ale za ty love

Napsal: čtv 29.01.2009 16:15
od Trhyy
To je exauto Thomasewilliamse

Jestli ho v tom bazaru nezkurvili tak se o něj thomas než zmizel staral víc než dobře, za ty prachy bomba i když je to US verze
Napsal: čtv 29.01.2009 17:14
od Speedy
Trhyy píše:To je exauto Thomasewilliamse

Jestli ho v tom bazaru nezkurvili tak se o něj thomas než zmizel staral víc než dobře, za ty prachy bomba i když je to US verze
jj, podle všeho je to jeho exkára. Pěkný kousek, dokonce jsme ho měl i na diagnostice a všechno v cajku, jenom mě srlao to pípaní, když nemáš zavřený dveře, zapnutý pas a podobně

Ale je to tak 2roky zpátky..
Na sprintu to jelo pěkně, ale na EU verzi to rozhodně nemá

Napsal: čtv 29.01.2009 17:46
od Trhyy
jj právě a kdykoli s tim autem něco bylo tak hnedka měnil za origo díly a kolikrát i lepší než origo, jestli se nepletu tak by tam měl bejt HR podvozek a co sem s tim jel, tak seděl dost dobře, nejede to jako 3,2 ale zase to jede o hoodně víc než 2,8 a to je to defakto za cenu hezkýho 2,8kupéčka +- se stejnou spotřebou
Napsal: pát 30.01.2009 11:03
od marcelko
Trhyy píše:jj právě a kdykoli s tim autem něco bylo tak hnedka měnil za origo díly a kolikrát i lepší než origo, jestli se nepletu tak by tam měl bejt HR podvozek a co sem s tim jel, tak seděl dost dobře, nejede to jako 3,2 ale zase to jede o hoodně víc než 2,8 a to je to defakto za cenu hezkýho 2,8kupéčka +- se stejnou spotřebou
tak podla teba by to nebola az taka zla kupa......za ti penize???
Napsal: pát 30.01.2009 12:00
od Fatal Design
marcelko píše:Trhyy píše:jj právě a kdykoli s tim autem něco bylo tak hnedka měnil za origo díly a kolikrát i lepší než origo, jestli se nepletu tak by tam měl bejt HR podvozek a co sem s tim jel, tak seděl dost dobře, nejede to jako 3,2 ale zase to jede o hoodně víc než 2,8 a to je to defakto za cenu hezkýho 2,8kupéčka +- se stejnou spotřebou
tak podla teba by to nebola az taka zla kupa......za ti penize???
No myslím, že je to tak jak píše Trhyy a Speedy. Klasická M3 to není, ale jesli koupíš za stejné peníze 328i (192PS), tak za chvíli budeš čmuchat, jak z toho dostat nějaké koníky navíc a každý koník bude stát dost peněz. Tady už je máš v ceně a nemusíš je vymýšlet a kupovat. Pojistka stejná jako na 328i .... Problém možná budou dražší ND, ale to nevím jistě, takže je to o dotazu. Ale jak píše Speedy. Nedráždi EURO verzi na sprintech, nedáš mu to ... nicméně 328, 325 a spol. těžce pojezdíš !
Napsal: pát 30.01.2009 12:55
od j3ykobim
ten vzducháč je cool, jen si řikám jestli to má cenu cpát do Mka...?
Napsal: pát 30.01.2009 13:34
od DAVe_1
pokud je v dobre kondici tak za ty penize super auto

Napsal: pát 30.01.2009 16:28
od Speedy
hlava M52 a spodek S50B30. Eletrika motorová je v podstatě M52 a interierova se nekazí. Motor vydrží moooc km a pokud by chtěl někdo ladit, tak vylěštit kanály v hlavě, trochu zvednout kompresi a dalších 20koní je tam. Jinak tenhle motor je ideální na zástavbu turba nebo kompresoru-tuhej litinovej blok a mala komprese, dobrý vačky, lehce štelovatelná řj. Co víc si přát, výsledný výkon kolem 400koní
