Stránka 1 z 2
Napsal: pát 08.05.2009 19:32
od Rendis
Má někdo zkušenosti,rady,návody jak tento systém zadních tlumičů předělat na normální? (Koni,KW)
Napsal: pon 11.05.2009 00:08
od matal
Dělal to Psena, tak mu zkus napsat..

Napsal: pon 11.05.2009 08:51
od Rendis
matal píše:Dělal to Psena, tak mu zkus napsat..

Už jsem se ho před časem ptal,ale je nekomunikativní.
Napsal: stř 13.05.2009 19:28
od Rendis
up
Napsal: čtv 21.05.2009 07:38
od Rendis
up
Napsal: čtv 21.05.2009 08:02
od Francis
A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
Napsal: čtv 21.05.2009 09:57
od Rendis
Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
Napsal: čtv 21.05.2009 10:07
od Francis
Půjdeš po hadicích a trubkách, to najdeš. A nebo na to kouknem na valné hromadě, sejdeme se o chvíli dříve?
Napsal: čtv 21.05.2009 10:12
od Rendis
Francis píše:Půjdeš po hadicích a trubkách, to najdeš. A nebo na to kouknem na valné hromadě, sejdeme se o chvíli dříve?
Na VH nejedu.Budu na služebce.
Napsal: čtv 21.05.2009 13:10
od Speedy
Dělal to alpuv kamos Bexter, zkus se zeptat jeho.
Napsal: čtv 21.05.2009 21:40
od Vrablik
Rendis píše:Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
Mám to udělané na autě, pokud te něco ohledně toho zajímá dej vedět po SZ nebo na ICQ.
Napsal: pát 22.05.2009 01:46
od T613
zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
Napsal: pát 22.05.2009 03:52
od Rendis
Vrablik píše:Rendis píše:Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
Mám to udělané na autě, pokud te něco ohledně toho zajímá dej vedět po SZ nebo na ICQ.
určitě se ozvu.Dík
Napsal: pát 22.05.2009 03:54
od Rendis
T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
Slyšel jsem o variantě č.2
A také nejspíš musím dát jiné uložení tlumičů ne?
Napsal: pát 22.05.2009 08:18
od Francis
T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice...
A co se stane, když pojedeš po rovině s otáčkama na max, řízením ani nepohneš a zadek bude stále ve stejné výši? Popraskají hadice a rozpadne se servopumpa?
Napsal: pát 22.05.2009 08:54
od T613
Francis píše:T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice...
A co se stane, když pojedeš po rovině s otáčkama na max, řízením ani nepohneš a zadek bude stále ve stejné výši? Popraskají hadice a rozpadne se servopumpa?
ne to je extrem, proste to zacne nekde tect ve spoji a budes to dolivat jak blbec

uz jsem tu mel nekolik E32 takto "opravenych" a nic se nerozpadlo ale rizeni proste teklo jak cednik
Rendis: to nevim, je to dost mozne, urcite jsou jine pruziny, ale tipuju ze kdyz koupis novy podvozek tak koupis nove pruziny i ulozeni nez tam davat puvodni 20 let stare

Napsal: pát 22.05.2009 11:47
od Francis
1. Ucpávky (nebo lépe propojky výtlak-vratka) bych dal až za tlakový akumulátor
2. Regulátor výšky zadní nápravy je třeba nastavit do nulové polohy
Napsal: stř 03.06.2009 22:21
od Rendis
Francis píše:1. Ucpávky (nebo lépe propojky výtlak-vratka) bych dal až za tlakový akumulátor
2. Regulátor výšky zadní nápravy je třeba nastavit do nulové polohy
a kde seženu č.1 ?
Napsal: čtv 04.06.2009 00:41
od matal
Rendo, tak mě napadlo,že to Psenovi dělali v Litomyšli bmwpower.cz
Napsal: čtv 04.06.2009 07:50
od Francis
č.1 lehce vyrobíš