Napsal: čtv 20.08.2009 00:00
Zdravíčko ve spolek, mám takovou prosbu.
Moje auto trpí klasickym neduhem u hliníkového obložení a to jest oloupaná hlavice ř.p.
Chtěl jsem koupit novou a při vysvětlování problému a hledání nové v systému, nebylo nalezeno vhodné řešení. Takže jsem dostal odpověd (V Autecu) že nemám origo hlavici, protože taková kterou po nich drze vyžaduji BMW nedělá...
Takže jsem toho lenocha vytáhl na parkoviště aby se podíval, koukal jak péro z gauče a uznal že se jedná o original.
Poté v systému našel že se přestala dělat právě z důvodu asi nějaké výrobní vady.
Takže jako doporučená náhrada je uvedena celokožená
Takže jsem jí za těch 5k vzal.
Jenže už jí asi půl roku vozím v kufru a nevím jak na ní.
Je mi jasné že odcvaknu spodek od tunelu a odpojím konektor, ale co pak?
Odšroubuji jí a nebo musím tahem odtrhnout?? Bo tam je jiný fígl?
Vím že u Volva řady 70 se hlavice musí někdy rozřezat, protože nepovolí a poté se dá nová...
Moje auto trpí klasickym neduhem u hliníkového obložení a to jest oloupaná hlavice ř.p.
Chtěl jsem koupit novou a při vysvětlování problému a hledání nové v systému, nebylo nalezeno vhodné řešení. Takže jsem dostal odpověd (V Autecu) že nemám origo hlavici, protože taková kterou po nich drze vyžaduji BMW nedělá...

Takže jsem toho lenocha vytáhl na parkoviště aby se podíval, koukal jak péro z gauče a uznal že se jedná o original.
Poté v systému našel že se přestala dělat právě z důvodu asi nějaké výrobní vady.
Takže jako doporučená náhrada je uvedena celokožená

Takže jsem jí za těch 5k vzal.
Jenže už jí asi půl roku vozím v kufru a nevím jak na ní.
Je mi jasné že odcvaknu spodek od tunelu a odpojím konektor, ale co pak?
Odšroubuji jí a nebo musím tahem odtrhnout?? Bo tam je jiný fígl?
Vím že u Volva řady 70 se hlavice musí někdy rozřezat, protože nepovolí a poté se dá nová...