Stránka 1 z 1
Napsal: stř 09.09.2009 23:33
od WinCent
Má někdo nebo řešil někdo do e46 M3 SMG převodovky keramickou lamelu?
Zajímá jak se s tím SMG popere, např jako při rozjezdu atd.

Napsal: pát 11.09.2009 14:14
od Lion
Dle mýho názoru si s tím SMG poradí v pohodě, plno majitelů s SMG tam sportovní (keramické) spojky má a funguje jim to. Je ale jasné, že vše bude dostávat větší záhul od převodovky po diferák. Otázkou je jestli se investice a upgrade vyplatí pokud si jen občas zajedeš na okruh či RZtku.

Ja když sem ted kupoval novou spojku, tak sem se taky rozhodoval a nakonec jsem tam koupil origo a jsem za to rád.
Napsal: pát 11.09.2009 23:53
od tukan
heh on nejezdí občas na okruh on jezdí furt jak na okruhu

jen to hezky vyzkoušej tu keramiku a já ji tam dát taky když to bude ok

Napsal: sob 12.09.2009 09:45
od all
Wincente, už jsem byl auto projet, nemám automat, ale keramiku tam mám! myslel jsem jak mě všichni strašili že s keramikou nabyde spojka funkce vypnuto a zapnuto, nic mezi tim. NENI to tak, krásne se s tim rozjedu, je to skoro jako s obyčejnou, až na to že na konci by ti normal lamela ještě klouzala až pomalu srovná rychlost, ale ta keramika už pak sepne ostřeji... ale pořád paráda! právě že to je ted úplně to co od spojky chci.
Di do ní!!
Napsal: úte 15.09.2009 11:25
od Speedy
bacha na to, když necháš keramiku klouzat, sežere ti jak pritlacak tak i setrvak. Keramika neni stavena na nejaky poskakovani po meste. Mel jsem rozebranou spojku po roce jezdeni a nejvic dostava zabrat pri najizdeni na platak a poskakovani v depu.
Napsal: úte 15.09.2009 18:28
od WinCent
jj díky moc za info, co se týče tý keramiky tak budu mít směs "medium" kde to není tak ostrý... co se týče setrváku tak to je pravda ten bude KO na příští spojku bude po tom muset novej, u SMG je to prokluzování optimalizovný při zorzjezdu na minimum pokud teda nestojím v kompci takže si myslím že by to mělo být OK. Šlo mě jen o to zda to nebude SMG převodovka při tom rozjíždění pouštět tu spojku třeba stejně jako obyč lamelu, to by potom bylo moc škubavý...
Napsal: úte 22.09.2009 22:51
od tpsenda
Mám na vás dotaz, stojím před rozhodnutí co koupit a tak se ptám volili by jste jednu z prvnich (rok 2001) M3 E46 v manualu nebo SMG, nebo jednu z poslednich 330i E46 smg nebo manual a nebo jednu z prvnich 330i E90? Obcas se chci svezt, jinak auto bude spise na bezne jezdeni, a v zime se potrebuji premistit s lyzema do alp. Jeste se zeptam jake nejmensi kola jdou dat na M3 E46 nevite zda tam jdou 17ky na zimu?
Napsal: stř 23.09.2009 00:18
od WinCent
tpsenda píše:Mám na vás dotaz, stojím před rozhodnutí co koupit a tak se ptám volili by jste jednu z prvnich (rok 2001) M3 E46 v manualu nebo SMG, nebo jednu z poslednich 330i E46 smg nebo manual a nebo jednu z prvnich 330i E90? Obcas se chci svezt, jinak auto bude spise na bezne jezdeni, a v zime se potrebuji premistit s lyzema do alp. Jeste se zeptam jake nejmensi kola jdou dat na M3 E46 nevite zda tam jdou 17ky na zimu?
v tomhle případě asi e90, jinak na M3 e46 nejmenší kola 17" a co se týče 330i SMG tak pokud od toho čekáš něco jako že SMG v M3 e46 tak to ti rovnou říkám že o 100% jinde... takže v 330i raději manuál, u M3 je to otázka vkusu nebo názoru co kdo chce...
Napsal: úte 29.09.2009 11:04
od Speedy
Na M3 e46 i na E90 330i jdou nejmensi 17" kola. Ja mit penize na nove auto, koupim si E90 330i v SMG, protože nemusíš honit fofr klacek, když jedeš na pohodu. E46 M3 je zbytečně nákladná na občasný svezení a i novej 3litr jede báječně a za minimální náklady(ale i e36 M3 Tě na rovince předjede). Navíc je to nový auto, lepší podvozek apod. Toť můj názor
