Stránka 1 z 1
Napsal: pon 09.11.2009 15:56
od cabal
čau,
potřeboval bych pomoct, nemohl jsem najít rozměry pružného dílu vlnovec na m3 e36 3.2 ... mám tam dírku a chci vyměnit oba, jenže nevím kde sehnat rozměry, abych koupil ten správný

a cely potrubí od motoru vážně kupovat nechci
kdyby někomu pomohlo, davam odkaz na díly mého typu vozidla:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=50
díky
Napsal: pon 09.11.2009 17:15
od Hanz
predne je tam jen jeden a druhak proste koupis vlnovec stejneho prumeru (tusim D=52, l=100mm) a nechas zavarit (coz je bud sundat prevodovku nebo svod)...
Napsal: pon 09.11.2009 18:13
od cabal
Hanz píše:predne je tam jen jeden a druhak proste koupis vlnovec stejneho prumeru (tusim D=52, l=100mm) a nechas zavarit (coz je bud sundat prevodovku nebo svod)...
uhhh, no jsem na auta dement
v karosarne mi rikali ze jsou dva
tak jo, zkusim se po nejakym poohlednout, hlavne aby sedel, na netu jsem nenasel
dik
-
http://www.vyfukyonline.cz/Pruzne-dily---vlnovce/
Napsal: pon 09.11.2009 18:49
od Player1
Já jsem měnil vlnovec (kompenzátor) ve Spei v Olomouci. Mají plno rozměrů skladem a rovnou to tam namontují. Cena byla OK, ale nemuselo se nic demontovat (převodovka, svody).
Napsal: pon 09.11.2009 19:34
od Hanz
mluvime o M3 svodech, co vypadaji jako 2 zapleteni hadi, nejak si neumim predstavit jak to tam nekdo bude "lepit"

Napsal: pon 09.11.2009 21:24
od macam3
taky si neumím představit jak to vaří na autě

Napsal: pon 09.11.2009 21:47
od Player1
OK, nevěděl jsem, jak to na M3 vypadá, jen jsem psal svoji zkušenost s kompenzátorem u Spei. Měl jsem teda napsat, že to bylo na e34 TDS
To, že se nemuselo nic demontovat jsem psal ve vztahu k ceně. Ne, že by to bylo možný namontovat i bez demontáže...
Napsal: úte 10.11.2009 09:25
od cabal
macam3 píše:taky si neumím představit jak to vaří na autě

raketa a doslova

Napsal: úte 10.11.2009 21:16
od cabal
Dneska jsem byl pod autem, budu řešit alternátor, výměnu oleje a dírku ve vlnovci. Nakonec to není dírka ale prasklina v jednom "údolí" mam po obvodu cca Pi()*r = pulka prasklinu.
/\/\/\/\/\
││││││ = vlnovec ilustračně
\/\/\/\/\/
projevuje se to tak, že na volnoběh nebo při dojezdu či rozjezdu to drnčí. Je tam na pevno. Takže se musí uřezat a navařit nový. Jeho délka je cca 50-60mm takže musím pořídit rozměr
52 (trubka) x 100mm (délka) aby se dobře navařil musí jít dolů cely svody i středový díl, jinak se nahoru, kde je převodovka prostě nedostanete

no bude to pracička, kterou raději nechám profikovi.
resume: Hanz měl tedy pravdu 52x100
Napsal: stř 18.11.2009 15:39
od Speedy
To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O
Napsal: pát 20.11.2009 00:36
od cabal
Speedy píše:To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O
ujel jsem 7.5 tis km, olej jsem dneska měnil

Napsal: pon 21.12.2009 22:08
od Lion
cabal píše:Speedy píše:To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O
ujel jsem 7.5 tis km, olej jsem dneska měnil

Jojo 7,5 tis. km je zdravej čas na výměnu oleje. Já ho měním taky zhruba mezi 5-7 tis km.
A co ten vlnovec, vyřešil si to už nějak?Taky to hoši v Mnichově mohli vyřešit SAE přirubou a až pak vlnovec a nemuselo by se nic řezat a svařovat. I když životnost víc jak 12 let je dobrej úspěch.

Napsal: čtv 24.12.2009 13:08
od cabal
Lion píše:cabal píše:Speedy píše:To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O
ujel jsem 7.5 tis km, olej jsem dneska měnil

Jojo 7,5 tis. km je zdravej čas na výměnu oleje. Já ho měním taky zhruba mezi 5-7 tis km.
A co ten vlnovec, vyřešil si to už nějak?Taky to hoši v Mnichově mohli vyřešit SAE přirubou a až pak vlnovec a nemuselo by se nic řezat a svařovat. I když životnost víc jak 12 let je dobrej úspěch.

nijak, nechám všechno na jaro (musi dolu svody nebo převodovka), já sám to opravit nezvládnu, takže auto půjde cely komplet až k panu Krampotovi, ten si užije
