Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.11.2009 15:56
od cabal
čau,
potřeboval bych pomoct, nemohl jsem najít rozměry pružného dílu vlnovec na m3 e36 3.2 ... mám tam dírku a chci vyměnit oba, jenže nevím kde sehnat rozměry, abych koupil ten správný :( a cely potrubí od motoru vážně kupovat nechci :)

kdyby někomu pomohlo, davam odkaz na díly mého typu vozidla:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=50

díky

Napsal: pon 09.11.2009 17:15
od Hanz
predne je tam jen jeden a druhak proste koupis vlnovec stejneho prumeru (tusim D=52, l=100mm) a nechas zavarit (coz je bud sundat prevodovku nebo svod)...

Napsal: pon 09.11.2009 18:13
od cabal
Hanz píše:predne je tam jen jeden a druhak proste koupis vlnovec stejneho prumeru (tusim D=52, l=100mm) a nechas zavarit (coz je bud sundat prevodovku nebo svod)...


uhhh, no jsem na auta dement :)
v karosarne mi rikali ze jsou dva
tak jo, zkusim se po nejakym poohlednout, hlavne aby sedel, na netu jsem nenasel
dik


- http://www.vyfukyonline.cz/Pruzne-dily---vlnovce/

Napsal: pon 09.11.2009 18:49
od Player1
Já jsem měnil vlnovec (kompenzátor) ve Spei v Olomouci. Mají plno rozměrů skladem a rovnou to tam namontují. Cena byla OK, ale nemuselo se nic demontovat (převodovka, svody).

Napsal: pon 09.11.2009 19:34
od Hanz
mluvime o M3 svodech, co vypadaji jako 2 zapleteni hadi, nejak si neumim predstavit jak to tam nekdo bude "lepit" :-)

Napsal: pon 09.11.2009 21:24
od macam3
taky si neumím představit jak to vaří na autě :?

Napsal: pon 09.11.2009 21:47
od Player1
OK, nevěděl jsem, jak to na M3 vypadá, jen jsem psal svoji zkušenost s kompenzátorem u Spei. Měl jsem teda napsat, že to bylo na e34 TDS :wink:

To, že se nemuselo nic demontovat jsem psal ve vztahu k ceně. Ne, že by to bylo možný namontovat i bez demontáže...

Napsal: úte 10.11.2009 09:25
od cabal
macam3 píše:taky si neumím představit jak to vaří na autě :?


raketa a doslova :)

Napsal: úte 10.11.2009 21:16
od cabal
Dneska jsem byl pod autem, budu řešit alternátor, výměnu oleje a dírku ve vlnovci. Nakonec to není dírka ale prasklina v jednom "údolí" mam po obvodu cca Pi()*r = pulka prasklinu.

/\/\/\/\/\
││││││ = vlnovec ilustračně
\/\/\/\/\/

projevuje se to tak, že na volnoběh nebo při dojezdu či rozjezdu to drnčí. Je tam na pevno. Takže se musí uřezat a navařit nový. Jeho délka je cca 50-60mm takže musím pořídit rozměr

52 (trubka) x 100mm (délka) aby se dobře navařil musí jít dolů cely svody i středový díl, jinak se nahoru, kde je převodovka prostě nedostanete :) no bude to pracička, kterou raději nechám profikovi.

resume: Hanz měl tedy pravdu 52x100

Napsal: stř 18.11.2009 15:39
od Speedy
To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O

Napsal: pát 20.11.2009 00:36
od cabal
Speedy píše:To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O


ujel jsem 7.5 tis km, olej jsem dneska měnil :)

Napsal: pon 21.12.2009 22:08
od Lion
cabal píše:
Speedy píše:To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O


ujel jsem 7.5 tis km, olej jsem dneska měnil :)
Jojo 7,5 tis. km je zdravej čas na výměnu oleje. Já ho měním taky zhruba mezi 5-7 tis km. :wink:

A co ten vlnovec, vyřešil si to už nějak?Taky to hoši v Mnichově mohli vyřešit SAE přirubou a až pak vlnovec a nemuselo by se nic řezat a svařovat. I když životnost víc jak 12 let je dobrej úspěch. 8)

Napsal: čtv 24.12.2009 13:08
od cabal
Lion píše:
cabal píše:
Speedy píše:To už olej máš vyjetej? Pavel tam nechal dávat novej :-O


ujel jsem 7.5 tis km, olej jsem dneska měnil :)
Jojo 7,5 tis. km je zdravej čas na výměnu oleje. Já ho měním taky zhruba mezi 5-7 tis km. :wink:

A co ten vlnovec, vyřešil si to už nějak?Taky to hoši v Mnichově mohli vyřešit SAE přirubou a až pak vlnovec a nemuselo by se nic řezat a svařovat. I když životnost víc jak 12 let je dobrej úspěch. 8)


nijak, nechám všechno na jaro (musi dolu svody nebo převodovka), já sám to opravit nezvládnu, takže auto půjde cely komplet až k panu Krampotovi, ten si užije :oops: