Stránka 1 z 1

Napsal: pát 11.12.2009 00:41
od WinCent
neví někdo jestli je ze setrváku převodovky M3 e46 SMG II snímanej impuls otáček ? jde o to že tam jsou tři takový nálitky ale nezdá se mě že by to mělo být na impuls nebo něco takovýho jinak jsem tam nic nenašel, mám sundanej setrvák z motoru od kterýho nemám převodovku takže se na ní nemůžu podívat jestli je na frémě nějaký čidlo směrem na setrvák a u mýho auta tam není vidět a nechce se mě to někde zvedat protože mám zazimováno, a chtěl jsem ted nechat ten setrvák co mám sundanej z toho motoru navíc stočit a odlehčit jen nevím aby se neubral materiál kterej hází impuls na otáčky...

Napsal: pát 11.12.2009 08:51
od capri
koukal sem ted na obrázky a vypada to že tam nic neni

posud sam
2000-2007 BMW M3 E46 3.2L S54 Getrag 6 Speed SMG Sequential Transmission

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: pát 11.12.2009 12:04
od WinCent
capri píše:koukal sem ted na obrázky a vypada to že tam nic neni

posud sam
2000-2007 BMW M3 E46 3.2L S54 Getrag 6 Speed SMG Sequential Transmission

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

obrázky se tady sice nezobrazují ale podle html. jsem je prohlídnul a žádný čidlo tam opravdu vidět není, jen mě zaráží že mě mechanik z BMW tvrdí že u nich byla M3 kterou předělali z manual na smg a že to přivezli že to nechodilo a přičina byla právě v tom že měli málo utopený čidlo a nesnímalo otáčky setrvačníku tak se to předělávalo tak potom nevím o čem mluví :?:

Napsal: sob 12.12.2009 00:27
od Hanz
njn, neni nad pokec s odbornikama... u Bmw se vse odehrava vpredu na remenici kliky nebo kole vacky... jina jestli chces super spojku a nevadi snizeny komfort, zkus tu vicelamelovou, daval jsem ji na svoje a je to mazec, razeni je tak 5x snazsi, vzhledem k instalaci dorazu je chod pedalu minimalni... nevyhodou jsou razy pri rozjezdu (lze se rozjet plynule, ale je slyset rachoceni kol v prevodovce)

Napsal: sob 12.12.2009 01:28
od WinCent
Hanz píše:njn, neni nad pokec s odbornikama... u Bmw se vse odehrava vpredu na remenici kliky nebo kole vacky... jina jestli chces super spojku a nevadi snizeny komfort, zkus tu vicelamelovou, daval jsem ji na svoje a je to mazec, razeni je tak 5x snazsi, vzhledem k instalaci dorazu je chod pedalu minimalni... nevyhodou jsou razy pri rozjezdu (lze se rozjet plynule, ale je slyset rachoceni kol v prevodovce)

jj díky za radu, dnes jsem přeci jen pro jistotu zvednul Mko a koukal jsem na tu fremu a nen tam žádný čidlo který by vedlo do prostoru setrvačníku takže v poho, co se týče tý spojky tak jde o to že já mám SMG takže tohle asi odpadá... musím co nejlepší (obyč) směs na lamelu, nebo nějakou hodně decentně laděnou keramiku :? a uvidím jak si s tím SMG poradí...

Napsal: úte 05.01.2010 23:03
od WinCent
Takže setrvák odlehčenej na maximum s tím že se zachoval dvouhmotnostní a organická lamela s nejlepší možnou závodní směsí, tzn. to je varianta A...
Proti tomu jsem nechal odlehčit pod řemenicema tlumič kmitů a odtočit řemenici na klimu protože klimu jsem z auta vyndal...
nechtěl jsem s tou spojkou moc riskovat protože nevím jak se s tím SMG popere, jinak když to nebude stačit tak přistoupím na plán B :D
tzn. individuálně vyrobenej ultralehkej jednohmotnostní jednoduchej setrvák a keramická spojka... ale slyšel jsem mnoho názorů že to nesmí být zase moc lehký aby to běželo na volnoběh vůbec a že ta dvouhmota je tam taky potřebná tak jsem raději zvolil tu první variantu prozatím...
Na jaře až vyjedu tak dám vědět jak to funguje...

Napsal: úte 05.01.2010 23:16
od Lion
Čoveče ty z toho děláš opravdu závoďáka. Na jaře musím vidět. Jsem zvědavej jak se auto bude chovat jako celek. :wink:

Napsal: stř 06.01.2010 00:31
od WinCent
Lion píše:Čoveče ty z toho děláš opravdu závoďáka. Na jaře musím vidět. Jsem zvědavej jak se auto bude chovat jako celek. :wink:

jj jako celek, jestli z toho neudělám než to stihneš vidět spíš dva kusy tak jo :D
jj ještě mě schází posledních cca 200 000,- Kč abych to dodělal tak nevím jestli to na jaře bude hotový :?
potřeboval bych nějakýho sponzora, ale v týhle době po roce "finanční krize" nikdo danový odpisy jaksi nepotřebuje tak asi budu muset pokračovat dál pořád sám ze svejch...