Stránka 1 z 1
Napsal: pon 19.04.2010 11:23
od Trhyy
Je nějakej rozdíl mezi kotoučema na M3 3.0 a 3.2 ? Resp. když koupim kotouč co patří na 3.0 sedne i na 3.2 ? Co sem čuměl do kelly na výskyt produktu, tak by to mělo bejt stejný
Napsal: pon 19.04.2010 16:02
od cabal
Trhyy píše:Je nějakej rozdíl mezi kotoučema na M3 3.0 a 3.2 ? Resp. když koupim kotouč co patří na 3.0 sedne i na 3.2 ? Co sem čuměl do kelly na výskyt produktu, tak by to mělo bejt stejný
měly by bejt stejny, ale ruku za to do ohně nedam
Napsal: pon 19.04.2010 16:05
od MattyX
aaano oboje stejne , jeste na Z3M a Wiesmann MF3

Napsal: pon 19.04.2010 16:13
od capri
podle ETK maj z 3.0 a 3.2 jiny číslo ale to neznamena že nebudou pasovat
Napsal: pon 19.04.2010 16:54
od Trhyy
No co sem koukal tak 3.2kotouč na 3.0 jde, ale obráceně právě nevim
Jde o to že Zimmerman vrtanej na 3.0 stojí 4ku a na 3.2 vrtanej chlazenej s plovoucím uložením stojí 10, takže i pokud bude ten 3.0 brzdit malinko mín tak to na těch 200koní bude jedno, furt to bude brzdit 100x líp než ty sériový brzdy z kočárku

Napsal: pon 19.04.2010 17:45
od Danny
3,2 kotouč by měl mít kvůli lepšímu odvodu tepla jiný střed
Napsal: pon 19.04.2010 18:07
od Lion
Přesně tak, přední kotouče u 3.0 a 3.2 sou jiné. U 3.2 jsou s plovoucími rotory, jsou dělené s Alu středy kvůli odvodu tepla. Jinak pasovat by měly bez úprav na obě verze.

Napsal: stř 21.04.2010 08:21
od Trhyy
Tak vyřešeno, budou vrtaný EBC z UK na 3.2 a je to, tak snad budou fungovat

Napsal: stř 21.04.2010 08:41
od Deathbox
Jak píše Lion, jsou jiné, ale pasují

Napsal: stř 21.04.2010 15:48
od Trhyy
Deathbox píše:Jak píše Lion, jsou jiné, ale pasují

A zkoušel si to i ? Přecejenom jestli opravdu sednou na 100% tak by to bylo super, páč ty Zimmermany můžu mít za polovinu co ty EBC
Napsal: stř 21.04.2010 23:51
od Hyena
Ja auto koupil s EBC Turbo Groove a jejich red stuff desky...totalni shit

Napsal: pon 26.04.2010 13:50
od Speedy
kotouče sice jsou jiné, ale skutečně pasují na obě auta.
JENŽE! 3,2 má rotor z duralu a plovoucí korouč. Rozdíl je dost zásadní, 3,2 kotouč jsem ani na okruhu v Mostě nezvlnil, což se u 3litrovýho říct nedá a druhovýrobě ani nemluvím. Měl jsem Brembo a Zimmerman a vlnily se jak střední moře.